Τσακωμοι και χωρισμοί

309 49 307
                                    

Theodore's POV

"Δηλαδή το καταλαβαίνεις? Μου μίλησε λες και είμαι κανένα αντικείμενο σου! Λες και είμαι υπό την ιδιοκτησία σου!" Μου φωνάζει η Τσέλσι θυμωμένη.

Ναι...

Γενικά η μικρή μου αδελφούλα έχει ένα χάρισμα να την κάνει έξαλλη σε δευτερόλεπτα.

"Και ο λόγος? Επειδή της είπα ότι θα σε ενημερώσω που φλερτάρει με έναν καθηγητή! Έλεος! Αυτή μόνο τους παιδεραστές θέλει!" Συνεχίζει να φωνάζει.

Εντάξει...

Εχω την αίσθηση ότι η Γκαμπριέλα ήθελε και τον Μπραντ αλλά όχι εντάξει.

Δεν πρόκειται να βγει μαζί του γιατί η Γιασμίν θα πληγωθεί.

Καλυτερα με τον παιδεραστή που λέει ο λόγος.

Καλά και εκείνη.

Δεν μπορεί να φλερτάρει με κανέναν συμμαθητή της?

Ομορφη κοπέλα είναι.

Καλά.

Με βλέπω να αρχίσω να φέρνω φίλους στο σπίτι για να διαλέξει κάποιον γιατί αν την αφήσω μόνη της θα πάει να παντρευτεί αυριο μεθαύριο κανέναν δολοφόνο βιαστή μέσα από τις φυλακές.

"Εντάξει Τσέλσι μου... Ηρεμησε. Δεν θέλω μα εκνευρίζεσαι. Είναι αδελφή μου η Γκαμπριέλα στο κάτω κάτω... Θέλω να προσπαθήσεις και εσυ να είσαι πιο γλυκιά μαζί της. Έχει περάσει πολλά. Ειδικά το τελευταίο με την Κάντυ την διέλυσε. Χρειάζεται φίλες." Της λέω εγώ ήρεμα και εκείνη αμέσως γυρνάει και με κοιτάζει έξαλλη.

"Πως μπορώ να είμαι φίλη με αυτήν? Όλους τους κοιτάζει με ένα απαξιωτικό βλέμμα. Είναι ξινή! Μιλάει άσχημα και απαξιωτικά για όλους! Νομίζει ότι είναι η βασίλισσα και εμείς οι δούλες της! Θυμάσαι πως σου είχα πει ότι φερόταν στο ορφανοτροφείο!" Μου απαντάει και τότε εγώ αφήνω μια ανάσα την τραβάω από το χέρι της και την βάζω να κάτσει πανω στα πόδια μου και την φιλάω απαλά στα χείλη.

"Θα της μιλήσω. Θα της πω να χαλαρώσει λίγο με το υφάκι της αλλιώς δεν θα τα πάμε καλά. Επίσης το θέμα με τον καθηγητή θα το αντιμετωπίσω μόνος μου. Δεν θέλω να αναστάτωσω ουτε τον Αντέμ ουτε την μητέρα μου. Όπως δνε θέλω να αναστατώνεσαι και εσυ." Της λέω και χαμογελαστή με φιλάει στα χείλη.

"Θυμάσαι τι σου είχα υποσχεθεί. Ότι θα είμαι οικογένεια σου. Ότι θα σε προστατεύω και θα σε αγαπάω πάντα. Και όποιος σε πληγώνει θα το μετανιώνει. Γιατί εσυ εισαι όλος μου ο κόσμος. Σε αγαπάω." Της λέω και εκείνη γελώντας λιγάκι χαιδευει τον λαιμό μου.

The reunionWhere stories live. Discover now