Gabriella's POV
Πριν δέκα χρόνια..."Μπαμπά... Μπαμπά μου... Ξύπνα μπαμπάκα μου..." Λέω στον μπαμπά μου καθώς τον σκουντάω εκείνος όμως συνεχίζει να κοιμάται.
"Ξυπνα μπαμπάκα μου... Ελα... Θέλω να παίξουμε μαζί." Του λέω όμως πάλι δνε ξυπνάει και μουτρωνω.
"Εεε! Μπαμπά! Ξυπνα!" Του φωνάζω και τότε πηδάω πάνω στην κοιλιά μου και αμέσως ανοίγει τα μάτια του.
Επιτυχία.
"Ναι! Ξυπνησες!" Φωνάζω ενθουσιασμένη και τότε εκείνος παίρνει μια βαθιά ανάσα και γυρνάει και με κοιτάζει.
"Γκαμπριέλα μου? Τι έγινε? Γιατί με ξυπνησες έτσι?" Με ρωτάει ο μπαμπάς μου με δυσκολία και τον κοιτάζω χαμογελαστή.
"Μπαμπά μου ήρθα να σε ξυπνήσω να πάμε να παίξουμε." Του απαντάω και εκείνος γελώντας σηκώνεται και κάθεται στο κρεβάτι του.
"Ελα μωρό μου να σε πάρω μια αγκαλίτσα." Μου λέει και αμέσως σηκώνομαι και μπαίνω στην αγκαλιά του.
"Θέλεις μήπως να σου πάρω ένα ζωάκι για να παίζεις όταν εγώ κοιμάμαι η όταν εγώ δεν είμαι σπίτι?" Με ρωτάει και αμέσως ενθουσιάζομαι.
"Ναι! Ναι! Ναι! Θέλω! Θέλω να πάρουμε μια μαϊμου!" Του φωνάζω και τον ακούω να γελάει.
"Να έχουμε δηλαδή δυο μαϊμούδες μέσα στο σπίτι? Μια μικρή και μια εσένα?" Με ρωτάει αρχίζοντας να με γαργαλαει και αρχίζω να γελάω.
"Θα παρουμε μαϊμουδακι για να είσαι εσυ χαρούμενη! Θα σου πάρω ένα μικρό μαϊμουδακι για να είσαι εσυ χαρουμενη και ευτυχισμένη!" Μου λέει και γελάω ακόμα πιο πολυ.
Τέλεια!
Θα έχω ένα μαϊμουδακι για να παίζω!
"Και? Και τι άλλο θέλεις να σου πάρω? Θέλεις να σου πάρω κάποιο άλλο ζωάκι?" Με ρωτάει καθώς σταματάει να με γαργαλαει με σηκώνει και με βάζει στην αγκαλιά του.
"Θέλω να πάρουμε το μαϊμουδακι... Ένα σκυλάκι... Ένα γατάκια... Δυο παπάκια... Και μια τίγρη!" Του λέω και γελώντας φιλάει τα μαλλάκια μου.
"Λοιπόν άκου τι θα κάνουμε. Θα πάω να σου αγοράσω έναν ζωολογικό κήπο. Και θα πηγαίνεις οπότε θέλεις να βλέπεις και να παίζεις με όλα τα ζωάκια." Μου λέει και το σκέφτομαι λιγάκι.
"Δεν μπορουμε να αγοράσουμε όλα τα ζωάκια από έναν ζωολογικό κήπο και να τα φέρουμε εδώ για να παίζω μαζί τους και να τα φροντίζω?" Τον ρωτάω και γελάει ξανά.
YOU ARE READING
The reunion
Adventure"Καταλαβαίνεις ότι η ζωή είναι ωραία μόνο όταν είναι ένα ψέμα."