Προβλέπεται μαλλιοτραβιγμα

314 48 289
                                    

Theodore's POV

"Λοιπόν ακούστε το σχέδιο." Αρχίζω να λέω στην Γιασμίν την Εσμά και τον Μπραντ.

"Ωχ..." Κάνουν και οι τρεις μαζί και μουτρώνω.

"Είστε όλοι σας κακοί." Τους λέω.

"Συγνώμη αλλά τα τελευταία σου σχέδια δεν ήταν και πολύ καλά." Σχολιάζει η Εσμά.

"Πες μου ένα κακό μου σχέδιο. Όχι πολλά... Αλλά ένα..." Τους λέω εγώ παρεξηγημένος.

"Να μπουκάρεις μέσα στο ορφανοτροφείο και να κουρέψεις Γαλλίδα την Γκαμπριέλα." Αρχίζει να μου λέει η Γιασμίν.

"Το σχέδιο σου να ερθω και εγώ στο σπίτι των γονιών μου με αποτέλεσμα να με δουν να με καταλάβουν χωρίς εμείς να τους δουμε και πριν τρεις μερες να μου επιτεθεί ο πατέρας μου για να τελειώσει ότι άρχισε πριν... Μαθηματικά χρόνια... Και να με σώσει ο πατέρας σας επειδή έτυχε να περνάει εκείνη την ώρα από δίπλα μου." Μου λέει ο Μπράντ.

"Το σχέδιο σου να κάνεις δώρα sex toys σε εμένα και στην Κάιλι με αποτέλεσμα να τα δει ο Αντέμ και να λιποθυμήσει." Μου απαντάει και η Εσμά.

"Εντάξει το τελευταίο ήταν απλά λανθασμένη διαχείρηση." Της λέω εγώ για να υπερασπιστώ τον εαυτό μου.

"Μπέρδεψες το κουτί με το δώρο μου με το κουτί δωρου της Μιλένα. Με αποτέλεσμα η Μιλένα όταν ήταν οχτώ χρονών να μάθει τι είναι το στραπόν. Και ο δονητής. Και το φίμωτρο... Και οι χειροπέδες... Και το μαστίγιο... Και πολλά... Πολλά... Πολλά ακόμα..." Μου λέει η Εσμά με ένα υπεροπτικό υφος και ακουω τον Μπραντ να γελάει.

"Σε λίγες μέρες που έχω γενέθλια και εμένα ένα τέτοιο δώρο θέλω να μου κάνεις!" Με κοροϊδευει ο κολλητός μου.

"Ναι ναι οκέι ήταν λάθος μου αλλα πρέπει να το παραδεχτούμε όλοι μας... Το θέμα με το να κυκλοφορεί η οχτω χρονών Μιλένα με ένα στραπόν στο χέρι και να ρωτάει ενθουσιασμένη τουε γονείς μας τι είναι αυτό και ο Αντέμ να λιποθυμάει είναι από τις best of στιγμές της οικογένειας μας." Απαντάω εγώ.

"Εντάξει σε αυτό έχει δίκιο ο Τεντ." Λέει η Γιασμίν και χαμογελάω λιγάκι.

"Ναι... Θα ήθελα και εγώ να το δω αυτό." Λέει ο Μπραντ και ναιπ.

Νίκησα την Εσμά.

Έχασα από τον Μπραντ και την Γιασμίν... Αλλά ναι...

Από μικρά στον αγώνα μας έφτανε να μην χάσεις από όλους και βγεις το χρυσό βατόμουρο.

The reunionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora