Theodore's POV
"Τεντ... Τεντ..." Ακουω την Τσέλσι να μου λέει καθώς χαιδευει με το δάκτυλο της το μάγουλο μου και τότε ανοίγω τα μάτια μου και την κοιτάζω.
"Τι είναι Τσέλσι μου? Χρειάζεσαι κάτι άλλο?" Την ρωτάω κουρασμένος.
"Δεν νιώθω καλά." Μου λέει και αμέσως ανήσυχος γυρνάω και την κοιτάζω.
"Τι έγινε? Τι εχεις? Πονάει η κοιλιά σου? Αιμορραγείς? Επαθε κάτι ο γιος μου?" Την ρωτάω φοβισμένος.
"Όχι μην ανησυχείς. Καλά είναι το παιδί. Απλά... Έχω... Έχω ένα κακό προαίσθημα. Και προσπαθώ να χαλαρώσω αλλά δεν μπορώ." Μου λέει και αφου αφήσω μια ανάσα ανακούφισης χαϊδεύω το μάγουλο της.
"Ρε Τσέλσι μου... Όλα θα πάνε καλά. Δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι. Όλοι είμαστε καλά. Και σε πέντε μήνες... Θα γεννήσεις τον γιο μας... Που δυστυχώς θα αναγκαστούμε να τον ονομάσουμε Τσάρλι... Και θα είμαστε μια μεγάλη ευτυχισμένη... Σχετικά φυσιολογική οικογένεια." Της λέω και εκείνη χαιδευει την κοιλίτσα της.
"Εμένα πάντως μου αρέσει το Τσάρλι..." Μου λέει και μουτρωνω.
Από το Τεντ είναι καλυτερο πάντως αλλά δεν είναι και ιδιαίτερα μέσα στον ανταγωνισμό.
"Τέλος πάντων. Εγώ ξυπνησα τωρα. Θέλεις να σου καθαρίσω κανένα φρουτο για να φας?" Την ρωτάω.
"Μπα δεν έχω όρεξη." Λέει καθώς σηκώνεται από το κρεβάτι.
"Θέλεις πάντως να πάρεις κανένα τηλέφωνο την οικογένεια σου να δούμε αν είναι όλα καλά?" Με ρωτάει.
"Τσέλσι οι γονείς μου συνοδευουμ την Μιλένα στην Τουρκία. Σε λίγες ώρες θα είναι πάλι πίσω. Και μίλησα με την μαμά μου πριν δυο ωρες. Απλά τρώγανε με την γιαγιά Χουριέτ να την έχει πρίξει αφου σαν κακή σχεδόν πεθερά... Σιχαίνεται την μαμά μου. Και την θεωρεί ξετσίπωτη." Της απαντάω και γελάει λιγάκι στο τέλος.
"Δεν την έχω γνωρίσει ακόμα αυτή. Έχει έρθει καθόλου στην Αγγλία η δεν μας κάνει την τιμή?" Με ρωτάει και τον κοιτάζω δήθεν έκπληκτος.
"Τι λες καλε? Ιδέα δεν έχει! Να μάθει ότι έχουμε εξωγαμο παιδί? Θα βάλει αμέσως να σε απαγάγουν να σε πάνε στην Τουρκία να σε γνωρίσει γιατί εκείνη δεν πρόκειται να μπει ποτέ σε αεροπλάνο γιατί θεωρεί ότι είναι του διαβόλου... Θα σε αντιπαθίσει θα σου κανει bulling και μετά θα αρχίσει ξανά τις μηχανορραφίες για να χωρίσει εμάς όπως ήθελε να κάνει και όταν η μαμά μου ήταν έγκυος στην Γκαμπριέλα." Της λέω και μένει απλά και με κοιτάζει.
YOU ARE READING
The reunion
Adventure"Καταλαβαίνεις ότι η ζωή είναι ωραία μόνο όταν είναι ένα ψέμα."