Theodore's POV
"Τσέλσι δεν καταλαβαίνω μιλα πιο ήρεμα..." Της λέω καθώς πηγαίνω πάνω κάτω στο δωμάτιο μου αγχωμένος.
"Πήγε στην αστυνομία! Η Γκαμπριέλα έχει καταγγείλει τους γονείς της Κάντυ! Τους γονείς της Κάντυ! Επειδή κακοποιούν την κόρη τους την χρησιμοποιουν για να πουλάει ναρκωτικα και για την δολοφονία ενός παιδιού τους! Και τώρα θα πάμε όλες μαζί στο σπίτι! Οι γονείς της Κάντυ θα περάσουν αυτόφωρο! Υπάρχουν πολλά στοιχεία! Το ένα τους παιδί τους όντως εξαφανίστηκε πριν πολλά χρόνια και όντως μάλλον το σκότωσαν! Και φοβάμαι τώρα μην κανουν κακο στην Κάντυ η στην Γκαμπριέλα!" Μου εξηγεί μέσα από το κλάμα της.
"Περίμενε δηλαδή μου λες οτι οι γονείς της Κάντυ... Που είναι και βαποράκια... Χρησιμοποιούν την Κάντυ για παιδι έμπορο...Και έχουν σκοτώσει το ένα τους παιδί πριν χρόνια ενώ εκεί θεωρείται εξαφανισμένο..." Αρχίζω να λέω και τότε ο Μπραντ σηκώνει το κεφάλι του και με κοιτάζει έκπληκτος.
"Μπορεί να... Να κάνουν κακό στην αδελφούλα μου η στην Κάντυ?" Συνεχίζω να την ρωτάω και τότε ο Μπραντ πέφτει από το κρεβάτι μου στο πάτωμα.
Όταν ο άνθρωπος είναι ηλίθιος...
"Ναι! Και αυτό σου λέω! Ελα γρήγορα από το τμήμα της περιοχής για να έρθεις μαζί μας στο τμήμα! Εσύ μπορείς να συγκρατήσεις την Γκαμπριέλα και να μην πάθει κάτι κακό!" Μου απαντάει η Τσέλσι και αφήνω μια ανάσα.
"Οκέι οκέι Τσέλσι μου ηρέμησε. Αν είναι θα μαζέψω και τον Μπραντ με το IQ πιθήκου και θα έρθω.'' Της λέω σοβαρά.
"Βιάσου... Φοβάμαι πολύ... Εχω ένα κακό... Πολυ κακό προαίσθημα..." Μου λέει και δαγκώνω τα χείλη μου.
"Μην ανησυχείς μωρό μου. Σε λίγα λεπτά θα είμαι εκεί. Να προσέχετε." Της λέω σοβαρά.
"Και εσυ να προσέχεις Τεντ μου..." Μου λέει και τελικά τερματίζω την κλήση.
"Μπράντ φεύγουμε αμέσως. Πρέπει να πάμε στο αστυνομικό τμήμα και από εκεί σε ένα άγνωστο σπίτι γιατί μάλλον η Γκαμπριέλα... Βασικά το κοριτσάκι της η Κάντυ έχει μπλέξει. Και πολύ μάλιστα." Του λέω σοβαρά και εκείνος σηκώνεται από το πάτωμα και με κοιτάζει.
"Εμ... Τεντ... Καλε μου φίλε κολλητέ Τεντ... Πρέπει να σου μιλήσω λιγάκι πρώτα." Μου λέει κάπως αμήχανα.
"Δεν έχουμε χρόνο! Γιατί μπορεί να μπλεξουν και η Γκαμπριέλα με την Τσέλσι!" Του φωνάζω και κάνω κίνηση να φυγω όμως αμέσως πιάνει το χέρι μου και με σταματάει.
KAMU SEDANG MEMBACA
The reunion
Pertualangan"Καταλαβαίνεις ότι η ζωή είναι ωραία μόνο όταν είναι ένα ψέμα."