Surprise

464 44 139
                                    

Έξι χρόνια μετά...
Gabriella's POV

"Πο πο Τσέλσι σου το ορκίζομαι ότι αν συνεχίσεις να λες αυτές τις βλακίες θα πλαστογραφησψ την υπογραφή σου σε ένα χαρτί διαζυγίου για να χωρίσεις επιτέλους με τον αδελφό μου και να εξαφανιστείς από την ζωή μου!" Της φωνάζω έξαλλη.

"Μπα? Μόνο την δική μου υπογραφή θα πλαστογραφησεις? Χρειάζεσαι και του Τεντ." Με κοροιδευει εκείνη.

"Μην ανησυχείς θα βρω εγω την υπογραφή του." Λέω και τότε βλέπω ξαφνικά τον μεγάλο μου αδελφό να γυρνάει και να με κοιτάζει έκπληκτος.

"Όπα ρε παιδιά τι έγινε? Εγώ τι έκανα?" Ρωτάει αγχωμένος.

"Σκασμός εσυ Τεντ μιλάμε εμείς τώρα." Λέει αυστηρά η Τσέλσι και βλέπω τον Τεντ να μαζεύεται στην γωνίτσα του.

"Αχχχχ κατακαημένε αδελφέ μου τι περνάς και εσυ. Όμως μην ανησυχείς. Βγαίνουν ωραιότατα διαζύγια και μέσω διαδικτύου πλέον." Λέω εγώ ειρωνικά και τότε η Τσέλσι γυρνάει και με κοιτάζει εκνευρισμένη.

"Μπα? Θεωρείς ότι ο Τεντ κακοπερναει μαζί μου? Μαζί μου? Που του τα έχω δώσει όλα στο χέρι? Που κάθε μέρα έχει τα πάντα για εμενα? Ενώ εσυ τον άνδρα σου τον σέρνεις σε όλα τα σημεία του κόσμου για να βγάλεις μερικές σελφι?" Με ρωτάει ειρωνικά.

"Σελφι? Σέλφι? Οι υπέροχες φωτογραφίες που βγάζω σε όλο τον κόσμο έχουν βραβευτεί! Έχω βγάλει φωτογραφίες διάσημα μοντέλα ηθοποιούς τραγουδιστές! Όλοι θα ήθελαν να τους βγάλει φωτογραφία η Γκαμπριέλα Μπένετ!" Φωνάζω εγώ.

"Μμμμ σιγά κοπέλα μου." Λέει ειρωνικά εκείνη και τότε βλέπω τον άνδρα μου τον Μπραντ να μπαίνει μέσα στην τραπεζαρία και αμέσως γυρνάω και τον κοιτάζω.

"Κορίτσια τι στο καλό συνέβη? Ακούγεστε ακόμα και έξω από το σπίτι." Μας λέει και ο Τεντ πάει να πει κάτι όμως η Τσέλσι τον σταματάει.

"Εδώ! Τσακώνομαι με την προκομμένη την γυναίκα σου! Που μου λέει ότι τώρα που το παιδί η καημένη η Γουίνι πρέπει να αρχίσει να πηγαίνει σχολείο θα πάει να μετακομίσει για δυο χρόνια στην Αφρική!" Φωνάζει η Τσέλσι σαν υστερική που είναι.

"Δεν έχει αποφασιστεί τίποτα ακόμα." Λέει ο Μπραντ κοιτάζοντας με στα μάτια.

Ναι.

Η αλήθεια είναι ότι αυτό δεν είναι και το καλυτερο μας timing.

Δηλαδή σε εμένα μου έγινε πρόταση να δουλέψω για ένα μεγάλο περιοδικό το οποίο θα με στείλει τουλάχιστον για δυο χρόνια στην Αφρική για να βγάλω φωτογραφίες τοπία και όχι μόνο.

The reunionWhere stories live. Discover now