Ο τέλειος σύντροφος

336 50 210
                                    

Διαβολάκια... Το κεφάλαιο περιέχει βίαιο σεξουαλικό και ψυχολογικό περιεχόμενο. Διαβάζετε με δική σας ευθύνη. Ευχαριστώ. 💘😈🌈

"Δεν θέλω... Δεν θέλω... Σε παρακαλώ Σον! Δεν θέλω!" Του φωνάζω κλαίγοντας καθώς εκείνος με τραβάει μέσα στο δωμάτιο του.

"Σκάσε επιτέλους!" Μου φωνάζει και τον κοιτάζω φοβισμένη.

"Σου ειπα! Δεν θα κάνουμε σεξ! Δεν θα μπω μέσα σου! Αλλά είμαι 32 χρονών και εξαιτίας σου ένα χρόνο τώρα δεν έχω κάνει τίποτα!" Αρχίζει να μου φωνάζει και νιώθω απαίσια.

"Σέβομαι τους ανεξήγητους φόβους σου αλλά εσυ με προδίδεις ναι βγαίνεις με άνδρες! Σε είδα Γκαμπριέλα βγήκες με άνδρες!" Μου φωνάζει.

"Είναι απλά... Απλά φίλοι της Τσέλσι. Και ο ένας μάλιστα είναι το αγόρι της Τσέλσι. Αλήθεια σου λέω. Σου το ορκίζομαι. Δεν εκανα κάτι μαζί τους. Δεν εκανα κάτι που δεν έπρεπε! Δεν σε πρόδωσα! Σου το ορκίζομαι! Σου το ορκίζομαι στα κόκκαλα του μπαμπάκα μου! Δεν σε πρόδωσα!" Του φωνάζω και τότε εκείνος φαίνεται να ηρεμεί λιγάκι και επιτέλους αφήνει το χέρι μου.

"Όλοι στην συμμορία θέλουν να σε σκοτώσουν." Μου ανακοινώνει και τον κοιτάζω τρομοκρατημένη.

"Πιστεύουν ότι θα μιλήσεις. Οτι θα μας προδώσεις. Και θα καταλήξουμε όλοι μας στην φυλακή." Μου λέει και αμέσως γνέφω θετικά.

"Όχι. Οχι. Δεν θα το εκανα αυτό. Δεν θα το εκανα ποτέ αυτό. Σου το ορκίζομαι. Γιατί έτσι θα έκανα κακό σε εσένα και στην νταντά Ντόνα και αυτό δεν θα το ήθελα! Σας αγαπάω! Αλήθεια!" Φωνάζω φοβισμένη και εκείνος ήρεμος πλέον σκουπίζει τα δάκρυα που έχουν τρέξει στα μαγουλάκια μου.

"Το ξερω Γκαμπριέλα μου. Όπως το ξερει και η Ντόνα... Για αυτό είσαι ακόμα ζωντανή. Επειδή το λέω εγώ... Και επειδή πιστευει σε εσένα η Ντόνα... Αλλά αν πάψω να σε θέλω εγώ ζωντανή... Θα την χάσεις την ζωούλα σου." Μου λέει και τον κοιτάζω τρομοκρατημένη.

"Αλλά αυτό δεν θα το ήθελα. Είσαι η Γκαμπριέλα μου. Η μεγάλη μου αγάπη. Ο μεγάλος μου έρωτας. Σε ξερω απο μωρό. Ακόμα και αν με πληγώσεις... Εγώ... Θα συνεχίσω να παλεύω για να ζήσεις... Επειδή αυτό είναι αγάπη. Κανεις θυσίες για τον άλλον. Δεν κάθεσαι και κλαις όταν σου ζητάει κάτι. Και δεν τον προδίδεις βγαίνοντας με άλλους άνδρες." Μου λέει και νιώθω απαίσια.

"Σε συγχωρώ όμως για το λάθος σου. Σε συγχωρώ επειδή είσαι μικρουλα και δεν καταλαβαινεις. Δεν ξέρεις πως είναι οι σχέσεις. Δεν έχεις ξανά ερωτευτεί." Μου λέει και δαγκώνω τα χείλη μου.

The reunionWo Geschichten leben. Entdecke jetzt