Probudila se ještě před úsvitem. Koukla vedle sebe na spícího Thala a pak co nejtišeji vstala, chtěla ho nechat pořádně vyspat. V šatně si vzala jen sportovní podprsenku, volnější tepláky na běh a obula tenisky. Vlasy si sepnula do copu, nasadila sluchátka a pustila do nich hudbu z mobilu, který si vložila do malé kapsičky, kterou měla připnutou na ruce. Tiše sešla dolů a následně prošla přes zahradu na pláž, kde se mírně rozcvičila, poté se pustila do běhu. Za dobu co byla venku si dala pořádně do těla, když se znova vrátila z běhu, ještě se protáhla a došla opět domů. Už když vstala jí napadlo objednat si nákup domů, chtěla překvapit Thala snídani do postel, ale doma nic neměla. Zrovna procházela domem, když si přes prosklenou zeď vedle vchodových dveří všimla poslíčka, aby neprobudil spícího elfa nahoře, vyšla ven a vzala si svůj nákup. Poté se odebrala do kuchyně, kde se plně ponořila do přípravy. Usmívala se u toho. Když měla hotovo, poskládala na tác sklenku čerstvé pomerančové šťávy, talíř s míchanými vajíčky a slaninou, také zapečené tousty s mozzarellou a rajčátky. Dokonce i misku čerstvě nakrájeného ovoce. To vše vzala a odnesla nahoru, opatrně položila na noční stolek vedle postele. Odložila věci, které měla na sobě a odebrala se do koupelny, kde si chtěla dopřát příjemnou sprchu.
Probral se asi o hodinu později než Talon. Jen zamručel a otevřel oči, v první chvilce se lekl kde je, ale když si plně rozvzpomněl na to, co se dělo a jak se sem dostali, značně se mu ulevilo. Pohled mu padl na jídlo u postele a tak se nadzvedl na loktech. I když včera snědl dvě pizzy, jak tomu tady říkali, měl celkem i hlad a proto se jen poposunul na posteli a s chutí se pustil do jídla. Musel v tu chvíli vypadat jako malé, naducané dítě, když s plnou pusou v jedné ruce držel toust a v druhé hrnek s pomerančový džusem.
Do sprchy si vzala i sluchátka, díky tomu, že byla vodotěsná, mohla hudbu poslouchat i tam. Užívala si proud vlažné vody a snažila se na chvíli vypnout. Ale měla v hlavě tolik věcí, že to prostě nešlo. Ještě chvíli zůstala pod tekoucí vodou, než jí zastavila a vyšla ven. Osušila se, zabalila se do ručníku a vyšla z koupelny, jak byla zabraná do svých myšlenek, nevšimla si, že Thal už vstal. Broukala si píseň která ji zrovna zněla v uších a vrtěla se do rytmu, div jí nespadl ručník. Přešla do své šatny a snažila se vybrat si něco na sebe. Dneska se měla dozvědět pravdu o tom, proč se zrovna ona dostala do Středozemě.
Jakmile jí zaregistroval, ale ona jej očividně ne, ušklíbl se. Pomalu a potichu vstal a došel až k ní, než na ní s výkřikem vybafl. Musel jen tak tak zadržovat smích. Tohle dělal Legolasovi když byl ještě malým chlapcem aby dostal svou hlavu z oblaků.
Jelikož k němu stála zády a v uších měla sluchátka, ani neslyšela, že na ni vybafl. Lekla se ho až když se otočila. S vyděšeným výkřikem div nespadla na zadek. Myslela, že ještě spí. Vyndala si sluchátka. „To mě chceš zabít," zamračila se naoko a plácla ho do hrudi.
Jen se zakřenil. „Vůbec nevnímáš, jako kdybych tu nebyl, mimochodem, co je tohle?" vzal sluchátka do rukou a pozorně si je prohlédl. „To je nějaký druh lana? Nechápu, proč to máš v uších," napnul je v rukou a párkrát škubl, div je neroztrhl.
„To nedělej," vzala mu je a pohlédla na něj. „Nevnímám, protože přes tohle poslouchám hudbu," stoupla si na špičky a zlehka mu sluchátka přiložila k uším tak, že mohl slyšet píseň, která se z nich linula. „Spal si a já tě jen nechtěla budit," řekla s úsměvem a pozorovala ho.
Zaposlouchal se do hudby, jež se linula ze sluchátek a překvapeně vykulil oči. „To je zajímavé, líbí se mi to," zhodnotil a zaposlouchal se dál. I on zavřel oči a přestal na chvilku vnímat své okolí.
S úsměvem se znova otočila ke svým věcem a nechala ho, aby si užil hudbu. Sundala si ručník a z horního šuplíku vytáhla černé krajkové kalhotky, které si hned na sebe oblékla, pak dál vybírala co na sebe, nemohla se rozhodnout.
ČTEŠ
Genus Tenebris | 𝟏𝟖+
FantasyOna, obyčejná dívka ze Země. On, prastarý král elfů z Temného hvozdu. Oba pochází z odlišných světů, přesto se však jejich životy protnou, když se Talon zničehonic objeví právě v lesním království krále Thranduila, kde všem doslova obrátí život naru...