Koukala na něj nahoru, jako na zjevení. Neschopná slova, jen nasucho polkla. Měla pocit, že při pohledu na něj, jí snad srdce vynechalo údery a přestalo bít. Takový vliv na ní měl. Zvlášť, když na sobě nic neměl. Musela uznat, že jako prastarý elf, jak se právě prezentoval, vypadal naprosto božsky. A tohle sexy stvoření, bylo jen a jen její. Prohlížela si ho, než svůj pohled upřela do jeho modrých očí. Její oči potemněly touhou a hrály v nich jiskřičky vzrušení. Pousmála se, lehce a provokativně si skousla ret. „Možná mě ten prastarý elf trochu podceňuje," uculila se a naklonila hlavu lehce na stranu, „přece jen byl sám velmi překvapen, když jsem ho dostala na lopatky a to nepopřeš, lásko," rukou mu přešla přes hruď a tiše zavrněla.
Jen zamručel a nad jejím dotykem sevřel víčka. „No, když myslíš, má milá," pronesl zlehka a tentokrát se neubránil tomu, aby se jí na ty rty doopravdy přitiskl. Jednou rukou jí stiskl bok a tou druhou se opřel o stěnu lázně za její hlavou.
„Zrovna teď nemyslím vůbec," zašeptala mezi polibky, objala ho kolem krku a přitiskla se k němu tělo na tělo. Celá se zachvěla. Polibky mu opětovala s vášní, občas si neodpustila, lehce ho kousnout do rtu, přičemž se hned usmála.
I on se do polibku zasmál a smál se i ve chvíli kdy do ní v podstatě bez varování pronikl. Okamžitě zalapal po dechu a na chvilku se odtáhl, než ale začal zlehka přirážet. I ty malé pohyby ale stačily k tomu, aby se voda rozlila ven kolem nich. Nijak si s tím ani nedělal servítky. Jediné, co ho teď zajímalo, byla Talon.
Když ho ucítila v sobě, jen hlasitě vzdychla. Tohohle se nad nikdy nenabaží. Jednou rukou si ho objímala kolem krku a druhou mu sjela na záda, kde zanechala červené šrámy od nehtů. Svoje nohy si obmotala kolem něj a snažila se mu boky vycházet vstříc.
Pousmál se, ale dál se pak už jen soustředil na své pohyby proti Talon. Jako pokaždé si nastalou chvilku náležitě užíval. Zlehka jí laskal rty po krku i v momentě, kdy jí silně kousl do kůže. „Sakra Talon," zavrčel náruživě a ještě přidal na tempu.
„Thale!" vykřikla vzrušeně a pořádně mu do zad zatnula své nehty. Zaklonila hlavu dozadu a přivřela oči. Nohy, které měla obmotané kolem něj, ještě pevněji stiskla. Hlasitě sténala jeho jméno.
Její steny ho posouvaly dál a dál k jeho touženému vrcholu, kterého se po chvilce i dočkal. Držíc se pevně okraje lázně, ještě několikrát chtivě přirazil, než pomalu ubral na tempu, zhluboka vydýchávajíc jejich vzplanutí. „Miluju tě, Talon," hlesl zadýchaně větu, jež jí už řekl a prohrábl jí mokré vlasy.
I ona se dočkala úžasného vyvrcholení, jež ji projelo celým jejím tělem jako vlna neskutečné euforie. Pustila se ho rukama a zády se opřela o okraj lázně, snažíc se zklidnit svůj dech, zatímco nohy měla stále obmotané kolem jeho boku. Když se po chvíli vzpamatovala, pohlédla na něj a pousmála se. „A já miluju tebe, světlo moje," zašeptala se zamilovaným pohledem upřeným na něj a blaženým úsměvem na rtech.
Svezl se vedle ní do lázně a chvíli vydýchával jejich společnou chvilku. Pak jí pohladil po tváři. „Něco bych pro tebe měl," zavrněl tiše a tajemně. Podíval se na ní a nadzvedl jedno obočí. „A věřím tomu, že se ti to bude líbit," pronesl s jistotou v hlase.
Přivinula se k jeho ruce a pohlédla mu do očí. Jakmile však uslyšela jeho slova, rozzářila se jako dítě, které má zrovna dostat novou hračku. „Máš pro mě překvapení?" culila se. „A co to je?" vyzvídala zvědavě. Nemohla se dočkat, až zjistí, co si pro ni přichystal.
Jen se uculil. „Teď si odpočiň," pronesl trochu provokativně a naprosto vědomě jí napínal jako strunu. Rád si z ní utahoval a teď to nebylo jinak. Ještě víc pohodlněji se opřel a dělal, jako kdyby snad nic neřekl.
ČTEŠ
Genus Tenebris | 𝟏𝟖+
FantastikOna, obyčejná dívka ze Země. On, prastarý král elfů z Temného hvozdu. Oba pochází z odlišných světů, přesto se však jejich životy protnou, když se Talon zničehonic objeví právě v lesním království krále Thranduila, kde všem doslova obrátí život naru...