Merhaba kitabıma hoşgeldiniz!Başlama tarihlerinizi buraya yazarsanız sevinirim..
Bu hikayenin kurgusu bana aittir. Çalınması veya kopyalanması halinde yasal işlem başlatılacaktır.
İyi okumalar dilerim 💗
Multi : Aleyna
..." Aleynaa hadi bee artık hazırlayamadın mı şu bavulunu ? Alt tarafı bir kaç gün kalıcaz boşuna masraf çıkarma bize!.. sana diyorum kızz kapa şu ışığı artık."
" Sema tamam sakin ol biraz hem kapattı artık ışığıda."
" Ah Mert, bu kız beni kanser etti yeminle ya bu eve geldiği güne lanet olsun. Bıktım artık."
"Ben çok mu seviyorum sanki? Ama sen böyle yaparak kendine zarar veriyosun yapma hayatım."
Merhaba, ben Aleyna. Böyle bir aile ortamında yaşıyorum işte. 17 yaşındayım. Kahve saçlarım ve kahve gözlü ,uzun boylu 1.73 boyundayım.
Kendimden bahsettiğime göre birazda yaşadığım aileden bahsetmek istiyorum. Hiçbir zaman beni sevmediler. Sebebini bilmesem de bu ağrıma gidiyor.
Hangi kız çocuğu babasının onun saçlarını okşamasını istemez ki?
Ama benim bunda bile gözüm yok sadece bana şiddet uygulamamalarını istiyorum. Yağrın erken saatte Ankaraya gidicez. Annemin yiğeninin düğünü varmış ve gelmişken de tatil yapmak istediler. Aslında beni götürmeyeceklerdi fazla masraf çıkarırım diye ama ben kendi masrafımı okul çıkışı çalıştığım cafe den aldığım parayla karşılamak istediğimde neyapıyorsan yap dediler.
Şimdi ise telefonumun fenerini açıp kırmızı beyaz benekli balon kol elbisemi arıyorum. Hah buldum.
Onuda bavula koyduktan sonra yatağıma geçip yattım. Yorgunluktan gözlerim kendiliğinden direk kapanmıştı zaten.
*
*
*"Aleynaa uyan hadi aptal kız senin yüzünden geç kalıcaz ."
"Tamam kalktım anne"
"Sonunda uyanabildiniz hanfendi "
Babama cevap vermeden banyoya gidip yüzümü elimi yıkadım. Sonra akşam hazırladığım siyah pantalon ile kırmızı t-shirtü giydim. Bavulumu elime alıp biraz zorlanarak da olsa evden çıkıp arabaya yerleştirdim.
Onlarda arabadaki yerlerini aldığında babam arabayı çalıştırdı. Ben de kulaklığımı takıp gözlerimi kapatıp mutlu olmayı hayal ederek Manga- Cevapsız soruları dinledim.
Ankaraya geldiklerinde...
Şu an Ankarada teyzemin evindeyiz. Onunla aram pek iyi olmasa da bana ne laf sokar ne de rahatsız edip bulaşır.
Evleri baya büyük olduğu için banada bir oda vermişlerdi. Eşyalarımı dolaba dizip bavulu yatağın altına koydum. Düğün öğlen olacaktı. Saat ise şuan yeni 12 :00 olmuştu. Üzeime kırmızı tül balon kol elbisemi giydim. Saçlarımı ensemde topuz yaptım. Makyajı ise toprak tonu tercih ettim. Gözlerim zaten ön plandayken dudaklarıma fazla ruj sürmedim.
" Aleynaa hazırmısın"
"Hazırım anne geldim."
" iyi hadi ben de aşağıya iniyorum yetiş bana."
Ayağıma ten rengi bantlı topukluları giydim elime de yine aynı renk çanta aldım. İçine telefonumu peçetemi koyup hızla aşağıya inmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~ Tamamlandı
ChickLitKitap şarkısı : Model-Bir melek vardı... 17 yaşında bir kızın gerçek ailesini bulması. Ve sonrasında meydana gelen bir evlilik. Bu hikaye sizleri bambaşka bir serüvende hissettirecek. Eğer aksiyon, entrika ve gerçek ailem kurgusunu seviyorsan ELİMİ...