|2|

3.6K 171 47
                                    

Herkese merhaba!.

Evet değerli okuyucularım öncelikle kitabım hakkındaki düşüncelerinizi okumak hoşuma gider.

Lakin hakaret içerikli yorumları asla kabul etmem. Neticesinde burada bir emek var.

Neyse hepinizee
Keyifli okumalar diliyorum.

Multi : Aleyna

Annem: alın işte, öz  kızınız bu.

Annemin beni önüne attığı kadının gözünden bir damla yaş akarken bana kızım diyerek sarıldı. Ellerim havada kalırken babam konuşmaya başladı.

Babam: Sema! Sen ne diyorsun böyle? Ne demek Aleyna onların kızı? Sen onu doğurmadın mı?

Annem: off hayır bee. Ben kızımızı doğurduktan sonra onu küvöze koydular. Ciğerlerinde su varmış. Bende onu görmek için hemşire kıyafetlerimi giydim. Oraya gittiğimde  yemyeşil gözlü sarışın bir kız çocuğu gördüm. Benim doğurduğum çocuk kapkara kuru cnsız gibi birşeydi. Ona kanım asla kaynamamıstı. Sevmemiştim o zaman. Bende çocukları değiştirdim.

Yıllar geçince severim sandım Aleynayı ama sevemedim çünkü öz kızıma böyle bir şey yaptığım için çok pişmandım.

Babam: sen ne diyosun lan! BENİM KIZIM NERDE O ZAMAN?

adam: senin kızın burada . Bu yaptığına pişman olacaksın kadın duydun mu beni. Bunu asla yanına bırakmicam.

Ben: pe..peki şim..şimdi ne olacak?

Adamın ve kadının gözleri hüzünle gölgelenirken onların çocuklarından benim yaşımda olanı konuşmaya başladı.

Çocuk: şimdi nemi olacak.. ben ikizimi ailem ise gerçek kızlarını yanına alacak. Senin bu aileyle bir işin olamaz bundan sonra.

Diğerlerinin yüzüne baktığımda annem kendi kızına hayranlıkla bakıyordu. Yüzünde 1 ton makyaj ve ultra mini elbisesiyle resmen bir sürtüğe benziyordu.

Babam da kızına bakıyordu ama boş bir şekilde. Diğer öz ailemin çocukları ise bana ya mesafeli ya da soğuk bakıyorlardı.

Ben: bari bir Dna testi yapsaydık...

Öz annem: kızım sen iste yaparız. Hadi o zaman bir hastaneye gidelim Kemal.

Kemal bey: tamam hayatım. Hadi kızım arabaya geçelim.

Ben onların geniş arabasına binerken o kızda üvey babamın arabasına bindi. Kırk - kırkbeş dakika boyunca arabada yol alırken biyolojik abilerim bana gene soğuk ve mesafeli bakarken ikizim olan Ömer Faruk kafamı onun göğsüne doğru çekti.

Arabadan inip hastaneye adımlarken aniden esen sert rüzgar bedenimi titretti. Gözlerimden bir damla yaş akarken devamının gelmesine izin vermedim. Ben güçlü bir kızdım. Dayanabilirdim.

Yanıma gelen Ömeri takmayıp yürümeye devam ettim. Dışardan güzel gözüken bedenimin ruhu aldığı ağır darbe ile sarılmıştı.

Kapıyı tıklatıp içeri girdiğimizde Üvey ailemin gelmiş olduğunu gördüm. Ama onlar sanki beni hiç görmemiş gibi yaptılar. Ne olursa olsun değer görmemek ağrıma gidiyor.

Belkide hiç sevgi hissetmediğimdendir.

Dr: evet şimdi sizden birer tüp kan alıcaz . Normalde uzun sürer bu tür işlemler hatta Dna testinin sonucunu günlerce bekleyen olmuştur. Ama Kemal için 1 saate hazır hâle getiricem.

Off ne uzun konuştu yaa. Kısaca de işte sizden 1 tüp kan alıcaz yaklaşık 1 saat içinde de sonuçlar gelir diye...

Neyse . Demek ki adam lafı seviyor.

Kemal bey: sağol Aytekin. Unutmicam bunu.

Dr: ne demek kardeşim. Lafı bile olmaz.

Hemşire kan almak için o boya küpünün yanına gidince kız üvey babamın arkasına saklandı.

Hemşire: ama lütfen gelirmisiniz. Merak etmeyin yemicem sizi. Sadece 1 tüp kan alıcaz.

Boya küpü ortaya çıkmak yerine daha da sokuldu üvey babasına.

Hemşire ağzında gevelenirken gülmeme engel olamadım. Ömer de duymuş olacak ki o da güldü.

Hemşire: badana suratlıya bak sanki vampir gibi boynundan kanını alıcam dedim. Yalandan duygu sömürüsü yapıyo. Ah ah ben psikoloji okuyup hemşireliğe çapraz geçiş yaptım. Zor kandırırsın beni.

Ben hemşire ablaya kolumu uzattığımda gülümseyip 1 dakikada halletti. Sıra o kıza gelirken üvey babam onu zorla ikna etti. Nihayet ondan da kan alındı.

Dr: yaklaşık bir saate çıkar dediğim gibi.

Ben: peki  ozaman ben buralardayım.

Kimsenin değini duymadan merdivenlerden indim. Karnım acıkmıştı. Alt kata inip iki karışık tost 1 ayran 1 vişne suyu aldım.

Vişne suyunu bitirdikten sonra tostumu yemeye başladım. İkinci tostuma geçerken canım feci derecede çikolata çekti. Off yaa galiba regl günüm yaklaştı.

6 tane browni alıp bahçeye çıktım. Bir banka oturup brownilerden birini açıp yemeye başladım.

Ömer: afiyet olsun.

Ben: sağol.

Ömere baktığımda elinde iki tane sıcak çikolata vardı. Birini bana uzattı. Ben de browni cancağızımdan birini ona verdim. Gülümseyip paketi açtı yemeye başladı.

Ömer: test sonucu büyük ihtimal pozitif çıkacak... yani kesinlikle de işte.. şey sen de artık bizimle yaşicaksın deme..

Ben: bilmiyorum... aslında param olsa hiç burada vakit kaybetmem biliyomusun. Mesela şu an havalimanındaydım.. ya da Paris uçağındaydım.

Ömer: peki benim ne suçum var? Bak, o kız abilerime çok kötü şeyler yaşattı. Onlarda senin o kız gibi olacağını düşünüyor.

Ağzımdan hah diye bir ses çıkarıp sıcak çikolatadan bir yudum daha aldım. Sonra bir paket daha açıp  yemeye başladım.

Ömer: oyüzden onlar sana böyle davranıyor. Ama benim bir suçum yok ikiz. Ben seni istiyorum. Seninle aynı kıyafetler giyip eylenmek, gezmek, kıylıktan çıkmış gibi yemek yemek istiyorum. Seninle beraber sarılarak uyumak istiyorum. O sırada da sen benim saçlarımı okşarsın ben de mayışırım... ne güzel olurdu ya...

Ömere bir şey demeden buruk bir tebessüm ettim. Sonra yaklaşık 30 saniye kadar düşündüm. Lan bu hikayede en masum kişiler bizdik. Ben niye ikizime böyle davranayım ki?

Ona dönüp konuşmaya başladım.

Ben: bak Ömer, eğer ki ben senin ikizin çıkarsam sana bir şans vericem. Beraber de uyuruz. Ben senin saçlarınıda okşarım. Dediğin her şeyi yaparız. Ama seninle! Ben o hödük abi tayfasını hiç sevmedim.

Ömer kahkaha atıp  bana sarıldı. Sarılmamızı bölen onu  çalan telefonuydu.

Ömer tamam geliyoruz dedi. Ve benim elimi tutup kaldırdı çikolata paketini ve karton bardağı çöpe atıp hastaneye  girdik.

Kapıyı ben açtım içeri girdiğimdd o kız hariç herkes ayaktaydı.

Dr: evet sizde geldiğinize göre açıklıyorum..
Aleyna Işik %99,99 Kenanın, Defne Korkmaz %99.99  Mert Işığın kızı... ama bu nasıl olur?

Biz ona merakla bakarken o benim üvey babama ve anneme dönüp

Dr: Defne Mert beyin kızı değil!

Aboovv Sema sen de ne çıktın be.

Ne demişler yalancının mumu yatsıya kadar yanarmış...

ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~    TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin