Final|36| 🤧

953 23 0
                                    

Üzerimi hızlıca giyindikten sonra Koray telefon ve cüzdanını yanına alıp beni arabaya bindirdi. Telaşlı bir şekilde hızla sürüyordu fakat kafam dalgın olduğu için bir şey de demiyordum.  Araba acı bir fren yapıp hastane önünde durduğunda yeni uyanmış gibi oldum , hayır bir bebek sahibi olmaktan korkuyordum sadece bu his bana yeniydi ve tuhaf hissettiriyordu.

Koray" hadi güzelim gel .."

Elini tuttum ve arabadan indik . " miden bulanıyor mu nasıl hissediyorsun kendini arabayı da hızlı sürdüm ama.. 

" iyiyim aşkım iyiyim geçti bulantım"

" Derya hanım bizi bekliyor karım hafi gel."

Dedi ve bizi bir doktor karşıladı.

Derya Hanım " merhaba , öncelikle geçmiş olsun Koray bey beni telefondan arayıp durumunuz hakkında kısa bir bilgi verdi fakat  emin olmak için sizden kan alıcaz sonuçlar 1 saate çıkarılacak sizi bekletmemek adına buyrun isterseniz hemen kan örneklerini alalım ."

Korayin Derya hanımı n zaman aradığını merak ettim  acaba araba da mı aramisti , ve ben mi dalginliktan duymadım.

Koray belimden destekleyip hadi hayatım Dedi.

2 tüp kan verdikten sonra zaten aç olduğum için kan şekerim iyice düştü. Koray"  hayatım, hadi gel bir şeyler yiyelim güzelim."

Tamam diyip oturduğum yerden kalktım. Kafetaryaya gelip  kayısı suyu ve karışık tost aldı bana kendine ise tost ve çay almıştı..

Yaklaşık 40 dkk sonra Korayin telefonu çalmaya başladı açıp cevapladı.

  " merhaba  , çıktı mı... hah tamam geliyoruz hemen biz."

" güzelim sonuçlar çıkmış hadi gel "

Doktorun odasına gittik ve şüphemiz doğru olduğunu öğrendik. Evet hamileydim , bebeğimiz olacaktı  Koray bunu duyduğunda ki bana olan bakışını ve gözlerinin dolusunu sanirim hiç unutamayacağım.

Derya hanım bizi sonuç hakkında bilgilendirdikten sonra  kadın doğuma yönlendirdi . Oraya gidip bebeğimizi gorebileceğiz.

" çok çokk çokk heyecanlıyım sana şükürler olsun kadınım ben baba oluyorum ya baba oluyorum . Sen de anne olacaksın.  Evimizde aşık olduğum kadından bir tane daha olucak mükemmel bir şey "

" Bende çok heyecanlıyım acaba sana mı benzicek Koray , ben sana benzetmesini istiyorum . Senin gibi olsun ya , ama tabiki önce sağlıklı olsun."

" kesinlikle sağ salim doğsun  inşallah benim yavrum"

Derya hanımın bize yönlendirdiği Oğuz beyle tanışmanın ardından miniği görmek için ultrasona bakıcaktik. Sağlığı yerinde mi kaç aylık o kadar çok merak ediyorsum ki . Çok farklı bir duyguydu .  Bir kaç dakikanın sonunda oğuz beyden ses geldi

" eevett  fasulye tanesi burada annesi , Vee Yaklaşık  2 aylık.  Şuan için her şey normal  bu süreçte beslenmesine dikkat etmeniz gerekiyor onun dışında her ay kontrole geleceksiniz . Tekrardan tebrik ederim hayırlı olsun"

O günün sabahı telaştan alel acele geldiğimiz hastaneden öğlen üzeri mutlu ve üç kişi olduğumuzun bilinciyle ayrıldık önümüzde 8 ay vardı,  8 ay sonra kucağımda olacaktı ve biz babasıyla onu sevmelere doyamayacak tık.

Sevgili Elimi tutan hayaller okuyucularıı,
Hikayemizi bitirelim artık deme hjdjd
Bu biraz zor ama kesinlikle veda değil .
Yazarınız olarak size bir nasihat vermek istiyorum öhöm öhöm , hayallerinizin peşinden gidin , bir başkasının sizin fikir ve düşüncelerinizi değiştirmesine izin vermeyin .
Bu hayat sizin ve başrolü sizsiniz, evet sensin.
Pes etmeden yol alırsanız ilerlersiniz. Ama ilerlemek için de yol almak , başlamak gerekir. Hadi şimdi harekete geç ve o çok istediğin hayat , kişi .... için bir adım at . Emin olun ki hayat kısa ve kuşlar uçuyor...

Beni yalnız bırakmadığınız için sizlere teşekkür ederim seviliyorsunuz canlar 🥰🥰 hoşcakalın 👋🏻👋🏻

ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~    TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin