|17|

963 63 24
                                    


Aleynadan devamm...

" çok güzel uyuyor."

" off ben de uyumak istiyorum ikizimle yaa"

" oğlumm , ikizin ne güzel abisiyle kaynaşmış sizinle de uyur ."

Alpinin sesiyle uyku mahmurluğumun geçmesine rağmen gözlerimi kapalı tutup onları dinlemeye devam ettim.

Alpi: uyur deme anne. Hem neden uyumasın ki biz barıştık bana abi dedi. Bakın boynundaki kolyeye uyurken bile çıkarmamış beni seviyor. Afettmiştir beni...yani affetmiştir deme?

Gözlerimi açtığımda babam dahil herkesin odada olduğunu ve bunca sese rağmen Ali abimin hâlâ uyuyo olduğunu gördüm. Abim anneme dönüp konuşmuştu.

Ve onun sonlara doğru kısılan ve çatallaşan sesi beni de duygulandırmıştı. Yataktan kalktığım gibi Alparslan abimin sırtına atladım.

Alpi: hassikt.. Aleynamm senmiydin

Ben: benim abicimm. Seni çoookkk seviyoruuumm.

Diyip öne doğru uzandım ve yanaklarına , boynuna , ensesine öpücük koymaya başladım. Abi tayfasının homurtuları kulaklarımı tırmalarken ne o ne de ben bunu umursadık . Ta ki Ali abim olaya karışana dekk..

Ali Asaf abim: beni ve kardeşimi uyandırdığınız için bu gece de Aleyna benimle yatacak.

Alparslan abim: OLMAZ ABİ! O sadece senin kardeşin değil. Bu konuda kavga etmeyelim çünkü diğer kardeşlerim de benim gibi düşünüyor. Öyle değil mi?

Ertuğrul abim: aynen öyle abi

Ömer: hem ikizim benle de yatıcak.

Alpi: boşuna heveslenmeyin canlar. Aleyna bu gece benle.

Abimin lafından sonra kimsenin bir şey demesine izin vermeden benimle beraber asansöre bindik ve mutfağa geçtik. Abim acıkmış olmalıydı.

Alpi: meleğim dün öyle güzel kokular geldi ki...ama uykum olduğu için ben direk uyudum orası ayrı... herneyse ne zaman yicez onları?

Ben: abiş onları misafirlere yaptık. Onlarla beraber yiyebilirsin.

Alpi: napalım be boncuk bunada şükürr...

Annem kahkaha atmasını dizginleyip konuşmaya başladı .

Annem: hahaha... Kemall oğlumun
isyanını görüyormusun? Kardeşinin yaptığı yemekleri yemek istiyormuş.

Babam: eee haklı oğlum Kamelya. Kızım öyle güzel yapmıştı ki ben bayıldım vallahii.

Alpi: ne yani babam yedi mi!

Babam: ulan hayta sanane yediysem yedim.

Babam abime ters ters bakıp masaya oturdu. Alparslan abim beni kucağında asansöre taşıdığı için üzerimi değiştirememiştim. Çok da takmayıp masaya oturdum.

Bir kaç dakika içerisinde diğerleri de gelirken babam afiyet olsun dedi. Ve yemeğe başladık.

Ben çayımın son yudumlarını içerken babamın telefonuna mesaj sesi geldi.

Babam: KAMİLYAA GELMİŞLER.

Annem: kim gelmiş Kemal?

Babam: eltilerin.

Annem: hani öğlen gelceklerdi?

Babam: öğlen gelceklerdiya mola vermeden gelmişler konya sonrası o yüzden hızlı geldik diyor.

Annem: tamam da sen niye heycan yaptın sakin ol biraz.

Babam: ay ne bileyim yaa

Annem: ay mı? Kemal sorun ne?

Babam: .... Beşiktaşın maçı var bugün.

Annem: ee

Babam: izleriz deme.

Annem: hayatım Beşiktaşın maçının olduğu gün düğünüm olsa gitmem ayıp ettin.

Annem ve babamın konuşmasına herkes gülmüştü. Ve ben tüm ailenin Beşiktaşlı olduğunu öğrendim.

Ben: anne? Kısır?

Annem: fatma sultan dan rica ettim kızım o yapıyor.

Derin bir oh çektim. Çünkü daha duş alıcam, saçımı yapıcam uzun iş yani.

Ömer: sen ne düşünüyosun?

Ben: daha duş alıcam ve saçlarıma bakım yapıcam. Uzun sürcek onu düşünüyorum.

Ömer: off boşved yaa. Saçların çok güzel.

Ben: sence de gerek yok mu bakıma?

Ömer: vallaha yok ikiz.. Anne Aleynanın saçlarına bakım yapmasına gerek var mı?

Anneme merakla bakarken o konuşmaya başladı.

Annem: saçların çok güzel. Yumuşacık ve parlak. Bence gerek yok kızım. Hem aceleye getirip sırtını acıtabilirsin.

Ben: tamamdır o halde..ohh rahatladım.

İki:im bana sarıldı önce . Sonra saçlarımı öpüp kucağına aldı. Beraber odama geçtik.

Ömer: ikiz ,ikiz gibi giyinelim mi?

Ben: olur diğer yarım.

O kendi odasına gidip tshirt getircekti..

Bir kaç dakika sonra beyaz üzerinde resmimizin basılı olduğu tshirt ile geldi. Ben hayran bir şekilde bakarken o benim tshirtümü bana verdi.

Ömer: eee..altına ne giyiyoruz?

Ben: siyah dar eşofman?

Ömer: süper. Ben de duş alıyorum. Sen banyoda giyin tamam mı. Benim işim daha erken biter odanda olucam.

Ben: tamam ikiz.

O odamdan çıkınca ben de kıyafetlerimi elime alıp banyoya girdim. Güzelce duş alıp soğuk suyla kendime geldim..

Selam!

Keyifli okumalar diliyorum...

Hoşçakalın...

ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~    TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin