|10|

1.8K 92 9
                                    

HATIRLATMA...

Umut: güzel kardeşim mafya olduğumu unutuyorsun herhalde.

Ali Asaf:  ne mafyamı?

Ben: evet abi.

Ertuğrul abim: ne yani o bir mafya ve sen korkmuyomusun?

Ben: yoo hayır. O bana zarar vermez ki?

Babam: ama etrafımdakilere verebilir.

Umut:  Kemal amca ben tecavüzcü piçlere ve uyuşturucu satanlara zarar veriyorum birazcık.

Babam: kızım ... o zaman konusu açılmışken sana bir şey söylemek istiyoruz.

Ben merakla babama bakarken o konuşmaya başladı.

Babam: güzel kızım bizde mafyayız...

*₺*₺*₺*₺  *₺*₺*₺*₺

Ben: ne? Gerçekten mi?

Annem: şeeey evet annecim. Ali asaf, Ertuğrul,  Semih abin ve baban mafya.

Ben: off neden etrafımdaki herkes mafya?

Babam: ne yani bir şey demicekmisiniz?

Ben: bana erkenden söylediğiniz için teşekkür ederim. Ve mafya olmanız beni korkutmuyor. Ben de olmak istiyorum. Yer altında adımın geçmesini istiyorum. Çocukluğumun katilinden intikamımı almak istiyorum baba!

Babam: kızım 18 yaşına girmene bir ay kaldı yavrum. Eğer istersen seni bu mafyalık için eğitiriz. Yer altı  hakkında bilgi veririz. Zaten profesyönel dövüşçü olduğun için savunma dersine gerek yok. Ve her türlü silahı kullanman için eğitim almalısın. Bu bir ay içerisinde tabanca eğitimi alırsın. Sonradan uzun namlulu silahlara geçersin.

Fakat bu işe girdikten sonra çıkmak zordur. Ve yer altından olmayan biriyle evlenemezsin. Geri dönüşü yoktur bu işin Aleyna. Kararını ver kızım.

Ömer: baba! Aleyna olacaksa ben de olurum. Onu yalnız bırakmam.

Ali Asaf:  lan biz de yeraltındayız herhalde kardeşimizi koruruz.

Semih: evet yani Ömer. Tabiki kardeşimizi koruruz.

Babam: tamam. Kararınızı verin çocuklar.

Babam içeriye geçmek için hareketlenirken annemin bir şey dememiş olması dikkatimi çekmişti.

Ba..babam yer altından olmayan biriyle evlenemezsin demişti . Yoksa annemm??

Eve giren annem ve babamın ardından koşarak eve girdim. Annem ve babam salonda koltuklara yan yana oturmuş film izliyorlardı.

Ben içeri bir anda girince bakışları bana döndü. Aanneme dikkatle bakarken o sanki anlamış gibi kafasını eğdi.

Babam: kızım ne oluyor?

Ben: baba, annemde mafya öyle değil mi?

Annem konuşmaya çalışan babamı susturup beni şaşırtarak konuşmaya başladı.

Annem: hayır Aleyna. Benim babam ve annem mafyaydı. Lakin bayanlarda tercih hakkı var. Ben mafya olmak yerine ajan olmayı seçtim.

Ben: peki sence hangisi daha iyi?

Annem: ahhh, ajanların dostu olmaz kızım. Hiçbir zaman kimseye güvenmemen gerekir. Arkandan iş çeviren ve seni gözden düşürmek isteyen çok olur. Arkanda kimse olmaz sen olursun . Benim arkamda annem vardı. Ananem ajandı... Mafyaların ise dostuda vardır düşmanıda . Dost gibi görünüp seni aldatanlar olabilir yavrum ama en azından içlerinden biri dahi olsa saldırıya uğradığınfa senin yanına gelip destek olurlar. Bizden kendimizi kurtarmamız beklenir.

Annem: peki sen hangisini seçeceksin?

Ben: tekrar bir şansın olsa sen olsan hangisini seçersin?

Annem: ben zoru severim kızım. Seçimim belli. Sen de benim kızımsın az çok tahmin edebiliyorum neyi seçeceğini.

Ben: peki hâlâ devam ediyomusun.

Annem: çocuklarım olduğunda bunu bahane edip ara  verdim. Ama arada tamamen onlardan kopmadığım belli olsun diye verdikleri işlere gidiyorum.

Ben: mesela?

Annem: bunu bu mesleğe girmeden bilmen tehlikeli olur kızım ama sen tahmin et işte.

Babam: peki sen hangisini seçeceksin?

Ali Asaf:  bizden mi olacaksın yoksa annem gibi ajan mı?

Ben: (.........)

Ben olsam net ajan olmak isterdim. Ama bakalım Aleyna tercihini nasıl yapacak?
Sizlere bir kaç gün bölüm atamaya bilirim. Ama gene de belli olmaz.

Neyse canlar görüşürüz. Kendinize iyi bakıyorsunuz...

ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~    TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin