|18|

941 61 6
                                    

Annem: saçların çok güzel. Yumuşacık ve parlak. Bence gerek yok kızım. Hem aceleye getirip sırtını acıtabilirsin.

Ben: tamamdır o halde..ohh rahatladım.

İki:im bana sarıldı önce . Sonra saçlarımı öpüp kucağına aldı. Beraber odama geçtik.

Ömer: ikiz ,ikiz gibi giyinelim mi?

Ben: olur diğer yarım.

O kendi odasına gidip tshirt getircekti..

Bir kaç dakika sonra beyaz üzerinde resmimizin basılı olduğu tshirt ile geldi. Ben hayran bir şekilde bakarken o benim tshirtümü bana verdi

Ömer: eee..altına ne giyiyoruz?

Ben: siyah dar eşofman?

Ömer: süper. Ben de duş alıyorum. Sen banyoda giyin tamam mı. Benim işim daha erken biter odanda olucam.

Ben: tamam ikiz.

O odamdan çıkınca ben de kıyafetlerimi elime alıp banyoya girdim. Güzelce duş alıp soğuk suyla kendime geldim..

.................HATIRLATMA BİTTİ......................

Odama geri girdiğimde Ömer yataģıma uzanmış telefonuyla oynuyordu. Saate baktığımda 13:36 idi. Makyaj masasına geçip saçlarımı taramaya başladım. Sonra saç parfümünü sıkıp saçımı salık bıraktım.

Ömer: ikiz hadi aşağıya inelim. Gelirler birazdan.

Ben: tamamdır.  İşim bitti zaten gidebiliriz.

Biz odadan çıkıp salona doğru inmeye başladık. Evet asansör yerine yürüdük sebebini bilmiyoruz.

Alpi: ooo iyi sıhhatler olsun gençler.

Ben: saol abicim.

Ömer: saol abicim .

Ali Asaf abim:  lann, oo...o tshirt ne?

Ali abimin fark etmesiyle diğerlerinin de gözü tshirtüme takıldı.

Ertuğrul abim:  ohaa, şunlara bak.

Semih abim:  Ömer bittin sen abicim.

Diyince benim sinirlerim tepeme attı.

Ven: Abi! O BENİM İKİZİM. İstediğimizi giyeriz . Onu böyle tehdit edemezsiniz. Eğer sizde isterseniz sizinlede yapabiliriz.

Başta yüksek çıkan sesime kaşlarını çatsalar da sonradan gülmeye başladılar.

Ali abim:  haklısın boncuk.

Ertuğrul abim:  bizde yapalım öyle.

Semih abim:  bencede böyle daha mantıklı olur hak geçmez.

Alpi:  Semih haklı .

Off Allah'ım bunlar ne yaşıyor yaa? Allahtan annem geldide kurtarı beni bunlardan.

Annem: kızım gel sen biz mutfağa bakalım bir eksik var mı diye.

Ben: seve seve annecim.

Annemle beraber mutfağa geçtik. Fatma sultan (yardımcılardan biri) bir saat önce gitmiş. Ben de mutfakta ki servis tabaklarını , çatalları, Fatma sultanın yaptığı organik limonata ve kırmızı erik suyu için bardakları, çatal -kaşığı hazırladım.

Annem ikramlıkları güzelce benim hazırladığım servis tabaklarına diziyordu.

Dingg donggg... Dingg donggg....

Zil çalınca annem hızla dışarı çıktı ben de onu yavaş adımlarla takip ettim. Neticesinde beni ne beklediğini bilmiyordum. Temkinli olmak lazım öyle değil mi?

Abimler kuzenleriyle bakın altını çiziyorum hepsi erkek olan kuzenleriyle sarılıyorlardı.

O sırada babama  göz rengi dışında pek de benzemeyen yaşlı bir adam ki benim dedem diye tahmin ediyorum bana sıkıca sarılıp eşine yani babaneme beni göstererek konuşmaya başladı.

Dedem: güzel kızıma bak benim ninesi. Ne kadar güzel kız olmuş deme...

Babanem: öyle bey. Hanım hanımcık olmuş.

Beni tanıyorlarmış da uzun zaman görmemişler gibi konuşma şekilleri vardı. Sıcak insanlardı sevmiştim.

Ooo benim yiğenim. Adım Hikmet en sevdiğin amcanım senin. Karım Esile . Kuzenlerin Onur, Buğra ve Yücel. Onur 21, Buğra 19, Yücel 18 yaşında.

Esile yengem söze girdi amcamdan sonra

Esile yengem: merhaba güzelim . Amcan tanıttı gerçi bizi ama bir şeyi unuttu. Ben en sevdiğin yengenim. Annenle aram Burcudan daha iyi tatlım.

Son cümlesini kulağıma fısıldamıştı. Ben de istemeden kıkırdadım.

Burcu yengem: ooo Esile ne konuşuyorsun beni en çok seven yiğenimle?

Esile: en çok beni sevdiğini söylüyordu elticim.

Burcu: öylemi? Ne zaman dedi peki?

Hakan amcam: sakin olun bir hanımlar. Kızımm ben Hakan amcan. Karım Burcu, çocuklarım Emre,Emir ve Eren.

Ben: merhaba amca . Hoşgeldiniz .

Herkes aynı anda hoşbulduk diyip annemin eşliğinde salona dağıldılar. Salonda da kuzenlerle tanıştım. Çok sıcak kanlılardı. Hepsini çok sevmiştim.

Babanem: oğlum yıllar önce verilen söz vardır bilirsin. Kızımız da evlenme yaşına gelmiştir. Hem Ali oğlum da Korayın bacısını sever, önce onları sonra ise Aleynayı ......

Ne?

Aklımda olan tek şey buydu.

Ne yani ben daha üniversiteye bile gitmedim. Benim hayallerim var. Bunlar ne saçmalıyor böyle?

Hem... hem ne sözü bu?

Aha da ranza!

Bu ne demek şimdi babanesi?

Gelir gelmez olay çıkardı. Ne diyelim hayırlısı...

Keyifli okumalar... Sağlıcakla kalın...

Sınır 10 oy 5 yorum...
(Normalde koymam, koymayı da pek sevmem ama ben de bir deniyim dedim. Yapabiliriz Elimi Tutan Hayaller Ailesi...)

Bölüm hazır canlar 😊😊

ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~    TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin