|35|

690 27 3
                                    

Korayla evliliğimiz o kadar güzel gidiyordu ki bir olay olmasından korkuyordum . Anlayışlı, sadık, ve güvenilirdi. Allaha şükrediyordum her gün beni onunla tanıştırdığı için...

Bugün evliliğimizin 5. Ayındaydık. Rüya gibi gelen balayından sonra karı koca kavramını daha iyi anladım. Ama dedim ya anlayışlıydi. Bende ona karşı oyle olmaya çalışıyordum. Şu anda o yanımda uyurken ben bugün biraz erken kalkmış ve onu izliyordum.

Yüzü, çenesi, dudakları,gözlerii,gamzeler.. ah olamaz uyanmış ve beni izliyor fakat ben gene onu ie.eye daldigım için fark etmedim bile.

Tabiki utanmadım dudaklarına kısa bir öpücük bıraktıktan sonra göğsüne gömdüm kafamı . Oda kafamı alnımı ve beni çevirip yüzümü öpmeye başladı.

Ben artık gülmeye başlamıştım. Özlemle öpüyordu beni sanki hrr gün yanında değilmisim gibi. Kesinlikle bu durumdan şikayetçi değildim. Aksine öylesine hosuma gidiyordu kii.

Koray: hayırdır gelim hoşuna gitti heralde ha?

Yüzündeki beni sinir eden gülüşüne baktım bir kaç saniye tam bir şey söyliyecekken midem bulandı bir anda elimle ağzımı kapatmaya çalıştım. Bulantı iyice artarken Korayda endişeyle bana bakıyor ve konuşuyordu

Koray: güzelim miden mi bulandı? Aşkım iyimisin sevgilim?... güzelimm?

Yataktan kalkıp banyoya fırladım Koraya cevap bile verememistim. O da arkamdan geldi hemen. Klozetin kapağını açtığımda o da eliyle saçlarımı tuttu aynı zamanda sırtımı sıvazlqyarak destek oluyordu.

Yeni bir durum değildi en azından iki haftadır böyleydi fakat arada sırada olurdu her sabah olmazdı. Bu yuzden de Korayı hastaneye gitmemek için ikna etmem kolay oluyordu.

Klozetin kapagını  kapatıp sifonu çektim. Koray musluğu açıp ağzımı sildi. Sonrada beni kucagına alarak odamıza geri getirdi. Hemen giysi odasına gidip kıyafetleri getirdi. Bu sefer ikna etmicektim gitmemek için çünki artık şüphelendiğim bir şey vardı...

   

Herkese merhabalarr. Uzuunn bir aradan sonra tekrardan sizler ile buluşmak çok güzel bir duygu. Kıtabımı ilgiyle okuyup gerek bana özelden gerekse yorumlarda devamını merak eden güzel kalpli insanlar oldu. Hepinize ilginizden dolayı sonsuz teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Beni bu yolda yalnız bırakmadığınız için. Ben geldim sizde buradaysanız hepimiz hoşgeldik o halde. Seviliyorsunuz canlar görüşmek üzere kendinize iyi bakın 👋

Unutmadan yıldıza basarsanız ve yorumlarla destek olursanız sevinirim . Şimdiden teşekkürler...

ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~    TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin