|5|

2.5K 133 13
                                    

Babama bir cevap vermezken -ki oda bir cevap beklemeden- benim elimden tuttuğu gibi eve ah pardon şatoya doğru yürümeye başladık. Bu evde kendimi gerçekten bir prenses gibi hissedebilirim...

Eve geçtiğimizde sarışın olan Caner ben duş alıcam diyip asansöre - yok artık- bindi.

Diğerleri de odasına bir şey demeden çıkarken annem konuşmaya başladı.

Annem: Ömer, annecim hadi sen ikizine odasını göster. Annem, bizde uyuyalım biraz çookk esner uykum var yaa.

Annemin bu haline kıkırdarken babam onun koluna girip asansöre yönlendirdi.

Ömer:  hadi gel ikiz biz de binelim.

Ömeri takip edip asansöre bindik. Annemler 3. Kata basmıştı. Ömer ise 2. Kata

Annem: annem, caner ve semih abinin aynı zaman da bizim odalarımız 3. Katta bulunuyor. Senin 1 abin daha var Alii Asaff... Sezen abinin arabasının frenini bozdu ve abin 2 aydır komada. Onun odası senin odan ve Ömerin odası aynı katta. Alparslan ve Ertuğrulun ise 1. Katta .

Ben: şe..şey peki Ali Asafın durumu nasıl?

Annemin dudaklarından bir hıçkırık koparken yüreğimin parçalandığını hissettim.

Annem: yavrum. Abinin durumu kritik. Kendi isterse uyanır dedi doktorlar. Ona bağlıymış yani her şey.

Çekinerek aklımdaki soruyu sordum.

Ben: peki ben.. yarın onu görmeye gidebilirmiyim?

Annem beni kendine çekip sarılırken gözyaşları da boynumu ıslatmaya devam ediyordu.

Annem: o nasıl laf kızım. Tabiki gidebilirsin. Yalnız gitmek istersen yani bizi yanında istemezsen Ömerle gidersin.

Ben: yok olurmu öyle şey siz gelmek isterseniz gelirsiniz. Ben buna karışamam ki..

Babam: hatun, bence kızımız yağrın tek gitsin abisiyle konuşsun. Doktor duyduğunu fakat cevap veremediğini söylemisti ya. Belki işe yarar ha?

Bu dediği öyle içten ve çaresiz gelmişti ki kulağa. Annem kafa sallamakla yetindi. Galiba ağzını açarsa ağlamaktan korkuyordu zaten zor sakinleşmişti.

Biz çoktan durmuş olan asansörden indik annem ve babamlar ise bir üst kata çıktılar.

Bu kız bu aileye çok kötü şeyler yaşatmıştı. Bu ailenin yarası çoktu .

Ömer: ikiz bu gün beraber yatalım mı?

Ben: yatalım ikiz.

Ömer odasına pijamalarını giymeye gitti. Bende odama girdim. Oda gayet güzeldi siyah, gri ve kahve tonları ile mükemmel dekor edilmisti. Gördüğüm üç kapıdan ilkini açtım. Burası bir çalışma odasıydı. Duvarlar raf doluydu o raflardada kitaplar. Kutu kadar odaydı belki ondan biraz büyük bir çalışma masası ve sandalye vardı. Masanın hemen üzerinde ise yatay raflar vardı. Buraya ders kitaplarım konulmuştu. Demek bu kadar çabuk halletmisler.

Ah aptal. Siz Ankaradan buraya gelene kadar tabi yapmışlardır.

Bu odadan çıkıp diğerine girdim. Burası giyinme odasıydı. Büyük ihtimalle diğeri de banyoydu. Fakat bu giyinme odası tamamen benim zevklerim ile donanmıştı. Buraya aşık oldum sanırım. Hemen geceliklerin olduğu yere geldim (dolapların kapağı yok içindeki kıyafetler görünüyor.)

Bir tanesini alıp giydim. Daha sonra banyoya girip elimi yüzümü yıkadım. Dişlerimi fırçalayıp banyodan çıktım.

Ömer yatağıma uzanmıştı bile. Bende hemen onun yanına uzandım  ve göğsüne kafamı koyarak uyumaya başladım.

Selam!

Yazım yanlışımın olmaması için defalarca kontrol ederek yazıyorum. Ama gözden kaçırdıklarım varsa kusura bakmayın...

Keyifli okumalar!

Hoşçakalın ELİMİ TUTAN HAYALLER ailesi...

ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~    TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin