|24|

851 55 5
                                    

Koray arabayı hızla sürerken ben göz yaşlarımı silip boğazımı temisledim. Sonra da ona dönerek konuşmaya başladım.

Ben: annem ne dedi Koray?

Koray: kızımı da al derhal bizim eve gelin oğlum dedi. Ali abinin yaptığı adiliği duymuştur. Puşta bak ya, nasıl yaptı bunu. Herkesten çok seni seviyordu o!

Ben: bilmiyorum...

Eve gelince araba durmadan kapıyı açıp indim. Annemin gözleri kan çanağı olmuştu. Bana gelip sarıldı sıkıca.

Ben: anne? Nedir bu olanlar? O bana neden böyle bir şey yaptı?

Annem: içeriye geçin anlatıcam yavrum. Ortalık fena karıştı.

Biz hemen içeriye geçtik. Babam salonda dört dönüyordu. Beni görünce durup bana baktı önce uzuun uzuun...

Babam: ben..ben baba olmayı hak etmiyorum... seni koruyamadım kızım...

Babama koşarak sarıldım.

Ben: baba, seninle ne ilgisi var bu olayın lütfen kendini üzmee... ben seni görünce daha fazla üzülüyorum.

Babam: kızım... Sezen...

Annem: Sema ile Merti alırken o sürtüğü bırakmicaktık. Onuda alacaktık depoya...

Annemin nefretle söylediği şeyden sonra Sezenin bir bok yediğini anlamıştım. Gene ne yapmıştı bu boya küpü?

Ben: ne halt yedi o boya küpü anne?

Babam: kızım... senin ve..Koray oğlumun yüzden profilini alıp montaj yapmış. Uygunsuz bir vaziyette... Ali abine atmış bu fotoyuda. Altınada kardeşin dün gece Korayın koynundaydı, şimdide onunla baş başa yemek yiyor. Sen onun için sevdiğinden ayrıldın ama birilerinin keyfi gayet yerinde ... kandırıldın Ali Asaf... yazmış.

Ali bunu okuyunca deliye döndü. Biz hemen inanma dedik. O da biraz sakinleşti.Sonra kapıdaki korumayı çağarıp montaj olup olmadığını öğrenmesi için görevlendirdik.

O, yani Ahmet güvendiğim adamdı. Ondan asla şüphe etmem.

Beş- on dakika sonra Murat geldi... Ahmetin acil bir işi çıktığını ve onu gönderdiğini söyledi. Ben ona güvenmedim tabi. Telefonumu çıkarıp Ahmeti aradım. Biyle böyle doğru mu diye? O da ben öyle bir şey demedim abi, yalan söylüyor ona inanmayın beraber gittik biz benim elimden alıp ben götürücem sen kahvaltını et dedi. Ben de tamam dedim ve fotoğraflar montajmış.

Bende tamam deyip kapattım. Salona geri döndüğümde Kamelya koltukta ağlıyordu. Ali ise gözükmüyordu ortalıkta. Nerde diye sordum. Murat fotoğrafların gerçek olduğunu söyledi . Ali de onları basmaya gitti. Dedi.

Daha sonra ben Muratı bulup gerçeği işin aslını öğrendim . Bir baktım annem arıyor. Hayırdır diyip açtım. Bana Koray ile senin evleneceğinizi siyledi. Karşı çıktım. Aşiretlere haber verdiklerini bizim oraya gelmemizi beklediklerini söyledi. 1 hafta sonra nişanı 1 ay sonrada kına gecesi , ertesi gün düğün yapılacak dedi.

Sizden sonrada Ali evlenecekmiş... kızım aşiretlerin haberi olmuş. Ben çok dil döktüm ama dinletemedim...

Ben: ne yani? Alinin yanlış anlaması yüzünden ben 18 yaşımda evlenecek...

Alinin sesi benim konuşmamı böldü.

Ali: ALLAH KAHRETSİN... BEN NE YAPTIM??

Hay Allahın aptalı yaa...

Merhaba gençlik. Nasılsınız?

Bölüm nasıldı?

Keyifli okumalar dilerim ...

Görüşürüz...

ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~    TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin