Medya: Aleyna'nın nişan kıyafeti...
NİŞAN GÜNÜ...
Sabah annemin beni uyandırmasıyla kalktım. Saat fazla erken değildi. 10: 24 idi. Banyoya girip duş aldım. Saçlarıma bakım yaptım. Güzelce durulayıp odama geri döndüm.
Mardine gelmeden önce Sinem ve Umutu aramıştım 1 hafta sonra nişana gelmeleri için. Onlar da olacaklardı yanımda o yüzden mutluydum.
Yatağımın üzerinde benim 2 gün önce beğenerek aldığım elbise vardı. Annem yatağıma koymuştu.
İç çamaşırlarımı giyip elbisemi de üzerine giydim. Nişan için babanem güzel bir açık mekan tutmuştu .
Mekanın resmini göstereyim size.
Annem: kızım hazırmısın yavrum?
Ben: hazırım anne.
Saçlarımın yapılması için annem bir kuaför çağırmıştı galiba o geldi. Kapıyı açınca tahminimin doğru olduğunu anladım. İki kadın ve annem hızla içeri girdi.
Annem kadına bir model gösterip onu yapmasını istedi.
Adının Songül olduğunu öğrendiğim kadın saçlarımı yaparken , İlknur abla da yüzüm temiz olduğu için silmeye gerek duymadı , nemlendirici krem sürerek makyaja başladı. Çünkü cildim biraz kuruydu. Sürmesem bir şey olmazdı ama istedim işte ayol...
Saçım
Vee makyajım
İki- üç saatin sonunda hazırdım. Aşağıdan sesler gelmeye başlamıştı.Annem: Hıh Koraylar geldi. Harika görünüyoruz Aleynaa...
Ben: evet annecimm.
Kapı çalındı ve içeri babam girdi. Direk yanıma gelip alnımdan kocaman öptü. Konuşmasına gerek yoktu gözleri zaten her şeyi anlatıyordu. Kendini üzmemesi için kollarımı ona sıkıca doladım.
Bir anda açılan kapı ile ilk baş da korktum. Sonra abi tayfası olduğunu gördüm ve onlarada kocaman gülümseme bahşettim.
Ömer: Abilerim, resmen gül gibi kızı puştun birine kaptırdık. Geçmiş olsun.
Ertuğrul abim: sanki biz verdik ...
Semih abim: aynen. Sanki biz verdik. O puşt bizden bir çöp bile alamazdı ama...
Koray: gül gibi kardeşinizi aldım.
Alpi: yürü lan puşt.
Babam: çocuklar! Kardeşinizi üzersiniz böyle yaparsanız...
Caner abim: tamam baba. Bana bak Koray puş..
Babam: öhö öhö..
Caner abim: Bana bak Koray! Kardeşimi üzersen kafana sıkarım.
Alpi: bağırsaklarını deşip seni onla boğarım.
Ertuğrul abim: kafanı boynundan ayırır önce kafatasını çatlatıp sonra beynini çıkarırım.
Ömer: o beynini bir güzel kaynatıp kelle paça yaparım.
Annem: A aaaa çocuklar siz kime çektiniz acaba? Bu canilik de ne?
&HEPSİ: sizee..
Koray: kardeşiniz benim gün ışığımdır. Ona zarar verirsem dediklerinizi yapabilirsiniz.
Ali Asaf abim: izin verdi baba. Anlaştık biz.
Koray gözlerini devirdi.
Babanem: hadii, kendi düğünümüze geç kalacazz...
Hızla arabalara binip mekana geldik yarım saat içerisinde .
Sonrası dualar eşliğinde yüzükler takıldı ve kesildi. Yüzük bağlılık demekti. Ben Koraya bağlanmıştım. Ona baktığımda o da yüzündeki sevimli gükümsemesiyle bana bakıyordu.
Dans müziği çaldığında elimi tutarak piste çıkardı. Kafamı omuzuna koyup dans etmeye başladık.
Koray: sen.. beni sevmesende ben sana aşığım. Ve sana yemin ederim ki gözündeki bir damla yaşın sahibi olmicam. Seni gözümden sakınan ben sana sadık ve iyi bir eş olmaya çalışıcam.
Ben: öncelikle, beni sevdiğini biliyorum yani hissedebiliyorum... ve dediklerinde samimi olduğun kadar gerçekleştireceğini de biliyorum. Yalnız bilmediğin bir şey var Koray...
Başımı onun omzunda kaldırdığımda bana merakla bakıyordu.
Ben: şey.. ben de seni seviyorum...
Koray: hadi canım... yeme beni
Ben: niye yalan söyliyim bee?
Koray: oha, oha, oha... o ozaman biz zoraki evlilik yapmicaz... sen mutsuz olmicaksın..
Ben: ıımm ... şey...evet
Beni kucağına alıp döndürdü. Etraftaki herkes bize gülerek bakıyordu. Abi tayfası hariç...
Keyifli okumalar...
Alta Aleynanın yüzüğünü koyuyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~ Tamamlandı
ChickLitKitap şarkısı : Model-Bir melek vardı... 17 yaşında bir kızın gerçek ailesini bulması. Ve sonrasında meydana gelen bir evlilik. Bu hikaye sizleri bambaşka bir serüvende hissettirecek. Eğer aksiyon, entrika ve gerçek ailem kurgusunu seviyorsan ELİMİ...