|27|

828 49 6
                                    

Bu gün Mardine gidiyorduk. 5 gün sonra da nişan vardı. Heyecanlımıydım ? Evet... Ne de olsa ilk defa evleniyordum. Şaka maka evleniyordum lan.

Koray bana değer veriyordu. Alışveriş yaparken de benim istemediğim hiç bir şey olmamıştı. Hatta Korayın babası  Hazar bey ve eşi Dilan hanımın bebek odası istemelerinde Koray bana sen ne dersen o olur demişti. Ama onunda istediğini parlayan gözlerinden anlamak mümkündü.

Ben de bana yaptığı jestlere karşılık kabul etmiştim. Tuhaf geliyordu ... Koray ve benim çocuğumuz için bebek odası yapılmıştı.

Onun haricinde Dilan hanımla ve Hazar beyle çok iyi anlaşıyorduk. Hatta bebek odasındaki dolaba kıyafetler bile almışlardı. Buna çok şaşırmıştım. Daha çok erkendi her şey için. Fakat öyle heveslenmişlerdi ki izin vermiştim.
Korayın abileri ve ablası gelmemişti.

Siz bilmiyorsunuz tabi Korayın Hamit ediz adında 2 abisi ve Aleyna adında ablası vardı. Aleyna benim Ali abimle evlenecek olan kızdı. Ve çok güzeldi. Kumral saçlı , mermer yüzlü, ela gözlüydü. Annesinin dış görünüşünün kopyasıydı.

Ömer: ikiiizzz! Hadi yaaaaa. Koray malı bilee geldii.

Ben: Gelldiiiimm.

Hiç biri Korayı kabullenememişti.

Ben...ben kabullenmişmiydim bilmiyorum. Karmakarışıktı duygularım. Dün evimizi almıştık mesela. Evimizi ...

Bavullarım çoktan Ali abi tarafından arabaya yüklenmişti. Ben de parfümümü sıkıp aşağıya indim.

Ertuğrul abim:  allaha şükür gelebildin.

Ben: uzatma bee.

Ertuğrul abim: çirkefleşme bee.

Ben: amaan bee.

Annem: susun bee.

Herkes kahkaha atmaya başladı. Sonra arabalara bindik. Büyük bir arabaydı hepimiz sığmıştık.

Yarım saat sonra havalimanına geldik. Özel jetimize bindik. Buraya tekrar geldiğimde nişanlı olarak gelicektim . Bir sonraki gelişimde ise evli...

Uykusuz bedenim göz kapaklarımın ihaneti ile kapandı daha sonra başım bir bedene yaslandı...

Selamm...

Keyifli okumalar dilerim canlar...

Hoşçakalıın...

ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~    TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin