Babam bir anda bağırınca daldığım düşüncelerden ayrıldım.
Babam: ANAA, SEN NE DERSİN? BEN KIZIMA YENİ KAVUŞMUŞUM NE EVLENMESİNDEN BAHSEDERSİN?
babanem: Turan'ın eşi Dicle kadın ne vakit evereceğimizi sorar. Hem ben sana hamileyken 17 yaşımdaydım.
Annem: Sen ne dersin be? BENİM KIZIM HAKKINDA KARAR VEREMEZ SİZİN TÖRELERİNİZ. O okuyacak daha mesleğini eline alacak ve istediği biri ile evlenecek. Senin oğlunun yaptığı hata yüzünden berdele kurban GİTMEYECEK!
Ali Asaf abim: Annem doğru söyler. Her ne kadar ben Korayın bacısını sevsem de kardeşimin istemediği bir evlilik yapmam.
Babanem dedeme dönüp dizlerine vurarak bağırmaya başladı.
Babanem: GÖRÜRMÜSÜN FATİH BEEY, YILLAR ÖNCE VERİLEN SÖZDEN CAYARLAARR. KAN DÖKÜLECEK KAANN...
Ertuğrul abim: O SÖZÜ BİZ VERMEDİK SİZE TAMAM MI BABANE. BEN YENİ KAVUŞTUĞUM KARDEŞİMİ SENİN OĞLUN YÜZÜNDEN KAYBEDEMEM.
Alpi: Benim .kardeşim .birilerinin. hevesi .için.töreye .kurban.gitmeyecekk!
Ömer: BABA, O PİÇ GİTSİN KENDİNE BAŞKA BİR KIZ BULSUN. ONLA EVLENSİN. BEN İKİZİMİ ABİLERİMLE PAYLAŞAMIYORUM BABA. ELİN İTİYLE PAYLAŞAMAM. HEM ...hem o daha çook küçük.
Ali Asaf abim: baba bir şeyler yapalım.
Dedem: Oğul bu koca karı ne dediğini bilmez, siz Aleyna kızımı en iyisi yurt dışına kaçırın.
Babanem: OLUR MU ÖYLE ŞEEY, ELALEM NE DER. BERDEL KARARI VERİLMİŞTİR.
Dedem:Kes sesini kadın!
Ben: ne ...ne berdeli bu?
Babam: Hikmet Burcuyu kaçırdı. O zaman biz Mardinde idik. Başkasıyla evleneceğini duymuş , tutmuş kızın kolundan bizim konağa getirmiş. Annen o zaman size hamileydi. Bizim sülalede de senden başka kız yoktu. O zaman Hikmet ölmesin diye seni onların seninle yaşıt olan torunu ile berdel yapılması karar kılındı.
Annem: biz de seni o ortamdan uzaklaştırmak için buraya geldik. Doğumu burada yaptım ben. Fakat o Sema sizi karıştırmıştı. Ah, keşke Semanın surtük kızıyla evlensee...
Babam: Aleyna eşyalarını hazırla kızım, abilerinle İrlanda'da ki eve gidiyorsunuz. Ali oğlum, kardeşlerine dikkat et. Sana emanetler.
O sıra kapı alacaklı gibi çalındı...
Babanem: öyle şeyin olmasına izin vermem ben. Söz verilmiştir. Aleyna onların gelinidir.
Kapıyı kimse açmamıştı ve çalmaya devam ediyordu...
Babam: sen..sen ne yaptın?
Dedem: senin gibi şeytan karıya nalet olsun.
Babanem: açın kapıyı dünürleriniz geldi oğul...
Şu kadını elime verseler yolarım...
Ah, neyse sakinim...
MERHABAA!
Sizlere bomba gibi bölümlerle geldim. Entrikayı seven ben den böyle bir kurgu diyelim. (Ben kurgumu seviyorum .)
Keyifli okumalarr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~ Tamamlandı
ChickLitKitap şarkısı : Model-Bir melek vardı... 17 yaşında bir kızın gerçek ailesini bulması. Ve sonrasında meydana gelen bir evlilik. Bu hikaye sizleri bambaşka bir serüvende hissettirecek. Eğer aksiyon, entrika ve gerçek ailem kurgusunu seviyorsan ELİMİ...