|34|

1K 51 58
                                    

Koray: güzelim sen gelinliğini biraz çek ..hah oldu.

Şu an arabaya bindik ve düğün yerine doğru gidiyoruz. Fotoğraf çekimi sonrası eve geri gelip yemek yemiştik.

Koray: Aleyna.. evleniyoz lan.

Ben: evleniyoz lan ne demek be?

Koray: hahaha ya içim içime sığmıyor zaten uğraşma benimle .

Ben: off ben de heycanlıyım.  Ama sana bulaşınca unutuyorum.

Düğün yerine geldiğimizde annemler etrafı kontrol ederken biz gelin-dağmat odasına çıktık. Uzun üçlü koltuğa gelinliğe dikkat ederek oturdum. Koray da yanıma gelip benimle beraber koltuğa oturdu.

Hiç birşey demeden başımı onun omzuna yasladım.

Koray: dur güzelim şu ceketi çıkariyim.

Koray ceketini çıkartıp başımı göğsüne doğru çekti. Ben de ona iyice yaklaşıp beline sarıldım.

Koray: şey.. Aleyna.. bu..ralarda adettir. Yani çarşafa bakılır. Ne yapıcaz?

Off bir de bu konu var dı deme?

Ben: açıkcası korkuyorum Koray...

Koray: bende.. canını yakmaktan korkuyorum. Ama olması gerekiyor... şimdi bir şey demezler ama birkaç yıl sonra çocuk da isterler..

Ben: zamanı gelince olur Koray.. şimdi onu düşünmeyelim.

Koray: olur mu ?

Ben: neden olmasın? Yoksa sen istemiyormusun ?

Koray: olur mu öyle şeyy... tabi ki istiyorum ama ..senin istemene şaşırdım.

Kapı çalındı...

Sinem: gelebilirmiyim?

Ben: geel

Koray: meee

Ben ona gülerek bakarken o  mutsuz bir şekilde bakıyordu..

Sinem: a aaa eniştemin bir koyun olmadığı kalmıştı.. onu da oldu

Ben dayanamayıp kahkaha ile gülerken Koray somurtuyordu.

Koray: çok komik. Hem sen neden geldin? Ha?

Sinem: ayy,  salona iğne atsan düşmicek resmen. Siz de hazırlanın. Kamelya teyzem dedi. Müzik çalınca inecekmişsiniz. Kamelya teyzem misafirleri karşılıyor, gelebilirse yanınıza gelecekmiş.

O sıra kapı çalınıp açıldı..

Annem ve Dilan anne gelmişti.

Sinem: a aa Kamelya teyze?

Annem: kızım?

Koray: şimdi o siz geldiniz ya ben neden Koray eniştemi tahrik edip de sinirlendirdim diye düşünüyordur.

Sinem: sus be gereksiz.

Annem: kayınvalidem idare ediyor bizi. Siz çıkın dedi bize. Kızım hadi gel şu duvağı takalım.

Ben: anne tacım vaar.

Annem: kızım.. zaten ensene tutturucam.

Ben: tamam o zaman.

Annem duvağımı taktı. Sonra gelen müzik sesiyle Dilan annem konuştu.

Dilan annem: ah çocuklar ilk biz inelim sonra siz de inin.

Koray ile birlikte tamam dedik. Sinem bizimle kalmıştı benim gelinliğimi taşımamda yardım edecekti. Lan kendimi taşıyamayan ben bu şeyi nasıl taşıyorum bir bilsem!

ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~    TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin