|23|

845 57 3
                                    

"Aleeynnaaa!!"

Ali abimin sesini duyunca bir an oturduğum sandalyeden sıçradım. Koray etrafına bakındıktan sonra seslice yutkununca arkamı dönmeye ilk önce cesaret edemedim.

Ali Asaf: SEN NE HALT YİYOSUN BURDA? HA! OKULA GİTMEDİN Mİ SEN? ÖMERE BEN O PİÇLE YEMEĞE GİDİCEM DİYORSUN. MAĞDEM BU KADAR MERAKLISIN EVLEN O ZAMAN. BEN SENİ İÇİN SEVDİĞİM KIZI KARŞIMA ALDIM. BABANEME SÖYLÜYORUM HAZIRLIKLARA BAŞLANILSIN..

Ali abimin dedikleriyle yerime çakılı kaldım. Sevdiği kızdan ayrı durmasına sebep olmuşum. Belki ben olmasam onlar evlenecek mutlu olacaklardı.

Ben...fazlalıktım.

Ve bu...çok kötü bir duyguydu..

Koray: SEN NE DİYOSUN LAN?ONU ÜZÜYORSUN FARKINDA DEĞİLMİSİN? BENİM KARDEŞİMLE AYRILMANIN SEBEBİ ALEYNA MI HA!?

Ali Asaf: Babane, Aleyna Koray ile evlenecek. Hazırlıklara başlayın.

Ben duyduğum şeyle yıkılırken hıçkırıklarıma engel olamadım.

Ali Asaf: evet babane. Ben de Korayın bacısıyla evlenecem.

Babane: ........

Ali Asaf: bilirim babane. Bundan sonra geri dönüş yoktur.

Babane: .........

Ali Asaf: tamam o halde sen konuş babamla. Biz de istemeye gideriz .

Babane: .......

Ali Asaf: evet. Mardine geliyoruz. Düğünleri orada yapıcaz dediğin gibi. ......... tamam sen haber yolla Karahanlara.

Koray: sen... onla evlenmek için kardeşin..

Ali Asaf: seviyorum lan! Onu sevdiğimi bilmenize rağmen başkasıyla nişanlayacaktınız siz. Ya ne yapsaydım. Ha? Hem sen Aleynayı seviyorsun kardeşim de...

Ben: bana sakın kardeşim deme Ali Asaf. Sevdiğine kavuş diye evlenicem.

Koray: mecbur değilsin Aleyna. Ben senin ağlayarak değil gülerek gelin olmanı istiyorum.

O mümkün mü ? Ben gülebilirmiyim?

Ali Asaf: geri dönüşü yok. Babanem çoktan haber yollamıştır.

Alinin telefonu çaldı.

Ali: babam arıyo sessiz olun.

Ali: alo! Efendim baba.
..............

Ali: evet baba. Doğrudur.

Alinin konuşmasından sonra babamın bağırmasıyla sevindim. Beni seviyordu.

Ali Asaf: AMA BABA, OLMAZ ÖYLE ŞEY. BABANEM ÇOKTAN HABER VERDİ KARAHANLARIN KONAĞINA.

Babam: BENİM NİYE HABETİM YOOKK LAANN?

Babamın sesini ben bile duymuştum.

Korayın telefonu çaldı arayan annemdi. Koray bana bakarak merakla telefonunu açıp kulağına tuttu.

Koray: tamam Kamelya teyze geliyoruz.

Kolumdan tutup arabaya bindirdi. Aliye dönüp bakmadım bile. Koymuştu bu yaptığı. Ben yasak veya gizli bir şey yapmamıştım. Ben bunu hak etmemiştim.

Merhabaa!

Yeni bölümle benn geldiiimm...

Aliye hemen sövmeyin bilinmeyen yalanlar var ortada...

Diğer bölüm biraz kaoslu olacak canlar.

Keyifli okumalar... 😉😄


ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~    TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin