(BU BÖLÜM ÇOK HOŞUMA GİTTİ . GALİBA PSİKOPATIM SJSJSJSJ .UMARIM SİZDE BEĞENİRSİNİZZ. KEYİFLİ OKUMALAR ELİMİ TUTAN HAYALLER AİLESİ . SİZLERİ ÇOOKK SEVİYORUM. YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN. YANLIŞLARIMI DÜZELTMENİZ VEYA ÖNERİLERİNİZİ DİLE GETİRMENİZ BENİ MUTLU EDER. NEYSE BALLI ÇÖREKLERİM İYİ OKUMALAR...)KAMELYA'NIN AĞZINDAN ...
Oğluma benim meşhur işkence depomun adresini attım. Kemal orayı biliyordur gerçi. O da az erkeğin canını almadı o soğuk depoda. Sema ve kocası ah pardon eski kocası kızıma yaşattıklarının bin beterini yaşayacak. Onlar öyle kolay kolay ölmeyecek de.
Ben can almadan önce ruh alırım. Bunun ne demek olduğunu burada çokk iyi anlayacaklar.
Üzerime siyah dar t-shirt ve deri ceket, altıma siyah dar paça ve siyah botlarımı giydim. Silahımı alıp Aleynanın odasına gittim. Başına küçük bir buse kondurdum.
Gözüm aynaya takılınca açık olan saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım. Iıımm bence biraz da sexsy gözükmek istedim kurbanlarıma ki makyaj masasında duran Aleynanın bordo rujunu sürdüm.
Rengi hoştu. Beğendim. Galiba kızımla zevkimiz aynıydı.
Evden çıkıp siyah audi a8 e atladım. Hızı yükseltip ormanlık alanın içinde olan depoya sürdüm. Ekstra bir alet almama gerek yoktu. Orada fazlasıyla işkence aletlerim mevcuttu.
Deponun önünde arabayı durdurup indim. Daha onlar gelmemişti. Kemale geldim diye mesaj attım. Hımm biraz ortalığı toplayalım bakalım. Bir önceki kurbanımdan kalan ince bağırsak kalıntıları ve kanlarını temizlemek lazım. Müşteri memnuniyeti canımm.
Acar... şerefsizin tekiydi. Kız çocuklarını taciz ediyordu. Elime aldığım kırmızı silinmez tahta kalemiyle Acarın fotoğrafına çarpı işareti attım.
Acar kim mi? Benim onun erkekliğini alıp depodaki buz dolabında sakladığım 3. Kişi. Cezalarını çekmeliler.
Dolapta her çeşit organ vardı. Hayır geçen gün birinin kalbini koymuştum ama hiç beyin koymadım..
Neyse canım Merte nasipmiş..
Araba sesiyle dışarı çıktım. Sema ve Mert etrafa korku dolu gözlerle bakıyordu. Ama siz daha ne gördünüz ki? Yapmayın böyle alındım , gücendim...
Evet haklısınız söz konusu sevdiklerim olunca ben bir psikopatım.
İçeri geçmek isteyen oğullarımı durdurdum.
Alparslan: ama anne bizde gelelim.
Ben: gelmeniz sağlığınız açısından kötü olur.
Ertuğrul: anne bende bu işteyim. Hem kardeşlerim de küçük değiller. Bırak içimiz soğusun.
Babam: bırak karıcım, miğdeleri bulanınca çıkarlar.
Ali Asaf: anne burası ne kokuyor böyle?
Ertuğrul: evet ya sanki şey...ıımm
Ben: bağırsak olabilir. Diğer organların kokması şu an mümkün değil çünkü dolapta.
Herkes bana korkuyla bakarken bir şey demeyip içeri girdim. Onlara Semayı bana bırakmalarını ,Merti ise gösterdiğim odaya götürüp elleri havada istedikleri kadar dövmelerini ama öldürmemelerini söyledim.
GÖNDEREN: ****barı
Kızlar hazır patron, orman girişindeyiz.
Güzell, depoyu gözetleyen adamlardan birine mesaj attım Sema için gelen lezbiyenleri karşılaması için.
Oovv ben de korktum şu an. Kamelya o kadar da sakin değilmiş deme arkadaşlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~ Tamamlandı
ChickLitKitap şarkısı : Model-Bir melek vardı... 17 yaşında bir kızın gerçek ailesini bulması. Ve sonrasında meydana gelen bir evlilik. Bu hikaye sizleri bambaşka bir serüvende hissettirecek. Eğer aksiyon, entrika ve gerçek ailem kurgusunu seviyorsan ELİMİ...