|32|

777 47 13
                                    

Sabah erkenden kalkıp duşa girdim. Soğuk su ile yıkanmak beni rahatlatıyordu. Bornozuma sarılıp odama geri döndüm.  Yatağımın üzerine bıraktığım kot şortu ve beyaz t-shirt 'ü giyindim.

Saçlarımı tarayıp topladım.  Daha sonra aşağıya inip mutfağa geçtim. Kızlar kahvaltı hazırlıyorlardı. Onlara günaydın diyip bahçeye çıktım. Saat 12 ye geliyordu güneş tepedeydi ama ağaçlar beni güneşten koruyordu.

Bahçede kocaman bir elma ağacı vardı. Dikkatli bir şekilde oraya tırmandım. Sulu sulu bir elmayı dalından koparıp yemeye başladım.

Bu gün kınam vardı...

Korayı seviyormuydum? Evet.

Fakat düğün  beni geriyordu. Korkuyordum. Koray bana destek oluyordu allahtan.

Aç karnına elma yemek kanı temizliyormuş. Bu bilgiyi öğrendikten sonra Sinemle sabahları elma yerdik.

Aşağıda bir hareketlilik olunca oraya baktım. Sinemdi. Onu görünce keyifli bir şekilde gülüp biraz sola kaydım. O da hızlı ve dikkatli bir şekilde çıkıp yanıma oturdu.

Sinem: kardeşim... korkuyosun biliyorum. Zor da. Ne zaman onunsevdin onu da bilmiyorum ama... ben , ailen seni her konuda destekliyoruz.  Bu sana güç versin. Başaramayacağın hiç bir şey yok. Ben her zaman yanında olucam . Ailense kapı gibi arkanda...enişte zaten seni ezdirmez Allah var seviyor adam...

Ben: korkum... onunla evlenmek değil. Ne zaman sevdim? Bu kadar bağlandım bilmiyorum! Fakat onu sevdiğimi , onunlayken mutlu olduğumu hissedebiliyorum Sinem. Beni mutlu ediyor.

Sinem: peki senin korkun ... düğünden mi kaynaklanıyor?

Ben: şey..evet...

Sinem: Koray ile konuşmayı denedin mi?

Ben: hayır.

Sinem: konuş o zaman. Korktuğunu bilsin. Ve şimdi hemen aşağıya inip salona geçelim. Kahvaltı hazır...

Tamam dedim. Sinem  benim önümde oturduğu için ilk önce o indi. Sonra da ben indim.

Yemek odasına geçip sofraya oturduk. Kahvaltının ardından hazırlanmak üzere odama çıktık. Sinem, annem ve Esile yenge bana yardımcı olacaktı. Kuaför istememiştim.

Gerçi ilk başta babanem itiraz etmişti aşiretler gelecek diye. Annem ve Esile yengem onu susturmuştu.

Burcu yengem mi? O ve amcam hiç bir şeye karışmıyorlar.

Burcu yengem benden birkaç defa özür diledi ben de onu geçiştirdim hep. Böyle evlenmek istemezdim .. her şey daha iyi olabilirdi.

Bindallımı giyip kendimi annem ve Esile yengeme bıraktım. Sinem ise saks mavisi bir elbise giymişti. Annem makyajımı yapıyordu. Yengem ise Sinemin saçına maşa çekip dağınık  topuz yapıyordu.

1 saate yakın süreden sonra makyajım bitti. Gözlerime rimel ve göz kalemi çekmişti. Göz kapaklarımı ise hafif bir şekilde boyamıştı. Dudaklarıma pembe bir ruj sürmüştü.

Esile yengem: kuzum hadi saçına başlayalım.

Ben: ya yengecimm ben biraz dolaşsam popom ağrıyor yaa..

Annem: ay Esile bunlar ne dayanıksız çıktı yaa

Sinem: ama Kamelya teyzecim neden öyle diyorsun 1 saat 36 dakika boyunca oturduk.

Esile yengem: tamam hadi yürüyün açılın biraz.

Sinem: ya Aleyna bindallına bayıldığımı daha önce de söylemişmiydim? Maaşallah ya çook güzel oldun.

ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~    TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin