Babanem olacak cadolozun dediğinden sonra bizim aileyi kısa bir şok dalgası esir aldı. Kendi oğlunu düşünüyordu.
Hikmetten ve Burcudan ses çıkmıyordu. Onlar öylece oturuyorlardı.
Hiç kimse kapıyı açmaya kalkmayınca babanem kalktı söylenerek.
Babanem: sanki evlenmeyecekti Aleyna, ha bu gün ha yağrın ne fark eder!
Ben bu kadına mı tatlı demiştim?
Ah bu kadın tam bir yılann..
Yaşlı bir adam dedemin karşısına geçip bağırarak konuşmaya başladı.
Turan: biz seninle böyle anlaşmadık.
Dedem: Turan, benim torunum 18 yaşındadır. 18 yaşına da yeni girmiştir. Hayalleri vardır. Okuyacaktır. Ben sizinle okumasını ve mesleğini eline almasını şart koşmuştum.
Babam: BABA, TURAN AMCA ALEYNA BENİM KIZIM. BEN KIZIMIN SENİN OĞLUNLA EVLENMESİNİ İSTEMİYORUM. BEN YENİ KAVUŞTUĞUM KIZIMI BERDELE KURBAN GİTMESİNİ İSTEMİYORUM.
Annem: EVET, BEN KESİNLİKLE KARŞIYIM. HİKMETİN YAPTIĞI SORUMSUZLUĞU BENİM KIZIM ÖDÜYEMEZ. BEN SİZE O GÜN DE SÖYLEDİM. BEN KIZIMI SİZE VER-MEM. DEDİM Mİ DEDİM.
Ali abim: ben kardeşimin töre mağduru olmasını istemiyorum. Ben kardeşimin sevdiği insanla evlenmesini istiyorum.
Oradan bir kız konuştu: A..Ali hani beni seviyordun. Hani evlenecektik biz.
Ali Asaf abim: ben kardeşine kardeşimi vermiyorum . Onun hayalleri var, sevdiğiyle evlenecek. Ben kendim mutlu olup onu mutsuz edemem. Senin kardeşinde bu saatten sonra seni bana vermez.
Kız: ama..Ali.. sende haklısın bir şey diyemem. Ama unutma senden baskası kalbime giremez.
Abim: benimde aynı şekilde goncagülüm. Benimde...
Sarışın bir çocuk konuştu lan bu taş resmen be!
Düşündüğün şeye bak pakize...Taş çocuk: ne demek bu? Aleyna sevdiğin mi var?
Belki evet dersem vazgeçerdi. Sevenleri ayırmak günah sonuçta. Ali abime baktığımda sadece dikkatlice bakıldığında fark edeceğin bir kafa sallamasıyla işareti aldım.
Ben: evet var. Hem sen kimsin de bana hesap soruyosun be?
Çocuk: BEN KORAY , SENİN EV-LE-NE-CE-ĞİN KİŞİYİM. Sen de benim çocuklarımın annesi olacak kızsın. Hem senin sevgilin nerde varmış? Ben seni hiç onunlayken görmedim!
Demek ki beni takip ediyormuş. Şimdi çaktırmama lazım. Soğukkanlı olmalıyım. Annemden öğrendiğim gibi...
Ben: göremezdin çünkü biz herkesten gizli buluşuyoruz. Sen hiç ojulun yangın merdivenlerinden inince sol taraftaki bodrum kapıyı gördün mü? Biz orada buluşuyorduk. Daha sonra babam benim kaydımı bizim kolejimize aldı. Ben de ona öz ailemle vakit geçirmek usteduģimi söyledim . O da anlayışla kabul etti.
Koray: Se..sen beni sinir etmek için söylüyorsun.
Ben: neden öyle bir şey yapayım?
Koray: ben de baban gibi bir mafyayım. Ama aynı zamanda psikolog olucam. Yani güzelim! Güzel rol yapıyorsun ama yemezler...
Diyip göz kırpıp güldü. Sonra babasına dönüp konuşmaya devam etti.
Koray: baba, ben müstakbel eşimin okumasını istiyorum. Hayallerinin peşinden gitsin. Bu arada biz aynı okulda olalım. Yani Kemal amca ben de okulunuza kayıt oluyorum. Birbirimize alışırız en azından.
Sonra bana dönüp devam etti.
Koray: senin için de uygunmudur gülpembe?
Ben: hayır.
Kocaman gülümseyip babasına geri döndü.
Hazar: ee o zaman çocuklar üniversiteden mezun olduktan sonra evlilik işini konuşuruz.
Bu işten kaçış yok tu. Annem bilene bir yere kadar direniyordu. Babamın eli ayağı bağlıydı. Ve sarı kafa çok zekiydi..
Hay aptal, o mal ne alaka şimdi?
Şeeyy gençlerr, ben..galiba 🤏🏻 sevdim bu sarı kafayı ...
Selam.
Keyifli okumalar dilerim .
Hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~ Tamamlandı
ChickLitKitap şarkısı : Model-Bir melek vardı... 17 yaşında bir kızın gerçek ailesini bulması. Ve sonrasında meydana gelen bir evlilik. Bu hikaye sizleri bambaşka bir serüvende hissettirecek. Eğer aksiyon, entrika ve gerçek ailem kurgusunu seviyorsan ELİMİ...