Ömer: Aleynaa, uyan hadi ikiz. Zaten sınava az kaldı. Hadi okula gidelim.
Uyku mahmurluğu ile cevap verdim.
Ben: aptal ikiz çoğu ders boş sınava 3 hafta var. Öğretmenler izinli. NİYE OKULA GİDEYİM?
Ömer: o da doğru aslında yaa.
Annem: hiç kaytarmak yok. Okula....
Oflayarak kalkıp banyoya girdim. Yüzümü yıkamak yerine siğuk bir duş aldım. Hatta o an ki sinirle kıyafetlerimle girmiş olabilirim duşa.
Uykumdan uyandırıldığım zaman suratsız ve sinirli oluyorum.
Aklıma onunda benimle aynı okula yazılacağı geldi. Aptal dönem bitiyo o beni yalnız bırakmamak için geldi.
Belki de kontrol etmektir tek derdi. Acaba ne halt yiyor diye merak etmiştir ya da .
Amaann diyip giysi odasına geçtim. Altıma kot şort üzerime siyah askılı ayaklarıma sandalet giydim. Hava çok sıcaktı saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım.
Dudaklarıma sadece toprak tonu bir ruj sürdüm ve rimel çektim. Sırt çantamın içine matematik ve türkçe test kitabını koyup fermuarı kapattım.
Daha sonra aşağıya indim. Onlar kahvaltı sofrasındaydı Ömer ise sofrada olmasına rağmen bir şey yemiyordu.
Ömer: ikiz, okulda yiyelim mi.
Ben: tamam. O zaman biz çıktık.
Babam: görüşürüz kızım.
Hepsini tek tek öptüm. Ve Ömer ile beraber arabaya bindik.
Siz şimdi dünden sonra ne oldu onu merak ediyorsunuzdur. Koraylar gidince dedem ve babam babaneme çok yüklendiler. O da ben gidiyorum memleketime de hayde. Dedi ve sonuç olarak hep birlikte gittiler.
Esile yengem hariç tabi. Onlar buradaki evlerinde tatil yapıyorlar. Onların kalmasına sevindim. Sevdim onları.
Aman dilimi ısırayım kimi sevdim desem bir bok çıktı...
Ömer başını omzuma yaslayarak konuşmaya başladı .
Ömer: ikizz...
Ben: efendim?
Ömer: o da orada olacak.
Ben: evet.
Ömer: ben senin onunla zorla evlenmeni istemiyirum.
Ben: belki zorla olmaz ikiz. Belki de severek evlenirim onunla.
Ömer: ne saçmalıyorsun sen?
Ben: benim onu sevmem ve ona alışmam için gerizekalı gibi okulun kapanmasına az kalmışken okul değiştirdi.
Ömer: harbi aptal yalnız ha. Bu gün annemin zoruyla okula gittin zaten. Diğer günler gideceğini sanmam.
Ben: gitmem zaten. Annem kafam dağılsın diye demiştir onu.
Ömer: okulda mı?
Beraber gülmeye vaşladık.
Ömer: yakısıklı çocuk.
Ben: evet.
Ömer: seni seviyormuş. Hatta aşık mış.
Ben: anlamadığım şey beni nerden tanıyor da seviyor.
Ömer: tanıyomuş işte. Onun senden daha önce haberi olmuş.
Ben: off çok karışık geliyor bana. Ömer siz bu gün neden kıyafetime karışmadınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~ Tamamlandı
ChickLitKitap şarkısı : Model-Bir melek vardı... 17 yaşında bir kızın gerçek ailesini bulması. Ve sonrasında meydana gelen bir evlilik. Bu hikaye sizleri bambaşka bir serüvende hissettirecek. Eğer aksiyon, entrika ve gerçek ailem kurgusunu seviyorsan ELİMİ...