Dilan abla ile konuşmamızdan sonra onlar kendi konaklarına giderlerken ben de odama çıkıp üzerimi değiştirdim ve duş aldım. Yağrın bir de bununla uğraşmak istemiyordum.
Soğuk suyun sıcak bedenime ulaşması ile aklımdaki düşüncelerden uzaklaştım. Saçlarımı iyice köpürtüp saç spreyinden arındırdım. İyice durulayıp vücuduma çikolatalı duş jelimi sürdüm.
Ahh bu koku, beni benden alıyor yahu...
Köpüklü vücudumu da güzelce durulayıp bornozumu giydim. Banyodan çıkmadan saçlarımı taradım. Yüzüme nemlendirici krem sürdüm. Daha sonra odama geçip geceliklerimi giydim.
Saçlarımı kurutmaya gerek duymuyorum. Kısa sürede kuruyorlar çünkü.
Çikolata fabrikası filmindeki şelaleleri düşünerek gözlerimi kapattım.
Acıktım mı ven yaa?
***********(' ~ ') *************
ERTESİ GÜN....
Sinem: kankaa.. uyan hadii ... kahvaltı yapıcaz bu gün düğün var yaa...acele et hadi
Ben: off tamam kalktım yaa..
Telefonuma mesaj sesi gelmesiyle komidindeki telefonumu aldım.
Koray: günaydın 🌞
Ben: Günaydın Koray..
Koray: napıyorsun?
Ben: şimdi uyandım. Kahvaltı yapıcaz sonrada hazırlanıcam sen?
Koray: kahvaltı yapıyorum ben.
Koray : neyse seni tutmiyim. Hadi afiyet olsun..
Ben: saol . Sanada 😘
Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Askılı atlet ve kot şort giyip aşağıya indim. Herkes telaş içindeydi. Oysaki her şey hazırdı. Bu telaş ne yaa? Az sakin. Ben hiç öylemiyimm?
Kahvaltımızı yaptıktan sonra gelen makyöz ve kuaför eşliğinde makyajım ve saçım yapıldı.
Saçım vee makyajım
Annem: kızım , hah hazırsın tamam. Koraylar gelicekmiş . Düğün fotoğrafı çekeceksiniz.
Ben hazırdım. Sinemin makyajından bir tek ruju kalmıştı eksik olan. Toprak rengi makyaj ile muhteşem duruyordu.
Koraylar bizim konağa gelince davul zurna çalınmaya başladı. Babam yanıma gelip kırmıı kuşağımı bağladı.
Babam: benim prensesim. Tek dayanağım bizim yanımızda olman. Bizden ayrılmaman. Her zaman her konuda yanındayım meleğim. Bunu asla unutma. Kayınvalidene ve kayınbbana bize olduğun gibi saygılı ol. Eşin..ah, eşine değer ver kızım. Bu tür şeyler karşılıklıdır. Her zaman mutlu ol bir tanem.
Babam alnıma kocaman bir buse koyarken annem lafa girdi.
Annem: ağlatma benim kızımı Kemal. Hadi annecim... Koraylar geldi.
Sinem: hayır...hayır...hayır . Ben para alıcam daha. Gelemez.
O sıra kapı çalındı.
Sinem: eniştee kapı açılmıyoor.
Herkes Sineme gülerken o hiç taviz vermeden devam ediyordu.
Koray: aç kapıyı Sinem ...Bozulacak zamanımı buldu yoksa? ANNE! NE YAPICAZ? çilingir mi çağıralım.
Bu sefer ben bilene kahkahalar ile güldüm..
Dilan anne ( artık anne demek gerekirdi..) : oğlum! Gelenektir. Para vereceksin.
Koray: haa, ulan baldız.. al!
Sinem kapıyı azıcık açıp parayı aldı ve geri kapattı.
Sinem: enişte dilenciye mi veriyon yaa. Şurada sana kız veriyoruz kız!
Koray: sen evlendiğin zaman ben sana bin beterini yapmazsaamm...
Sinem: t
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~ Tamamlandı
ChickLitKitap şarkısı : Model-Bir melek vardı... 17 yaşında bir kızın gerçek ailesini bulması. Ve sonrasında meydana gelen bir evlilik. Bu hikaye sizleri bambaşka bir serüvende hissettirecek. Eğer aksiyon, entrika ve gerçek ailem kurgusunu seviyorsan ELİMİ...