HERKESE MERHABAA.. KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM. BU BÖLÜM DE KAMELYA'NIN AĞZINDAN OLACAK.
KAMELYA'NIN AĞZINDAN...
Kemal: Kamelya, dışardaki ses ne? Birini mi bekliyordun?
Ben: evet Kemal, Semaya sürprizim var.
Semayı tuttuğum odaya gittim. Odada bir tane kirli yatak ve iki sandalye vardı. Ses geçirmez di. Karanlıktı. Tavandaki üçlü avizeyle aydınlık gözüküyordu. Semayı bağlı olduğu sandalyeden kaldırdım. Ve içerde hazırladığım karışımı ona içirtmek için uğraştım.
Sema: hayır tatlım, susamadım içmicem.
Ben: içmelisin. Susamamış olabilirsin. Ama ben senin içmeni istiyorum. Ve sen benim isteğime karşı koyamazsın.
Sema: se..sen bu..na birşey kattın. ZEHİRLİCEKMİSİN BENİ?
Ben: istediğin kadar bağır bebeğim, ses geçirmez bir odadayız. Ve ölmek istemiyorsan üç saniye içinde içeceksin.
Elimdeki bardağı ona verdim o tutunca silahımı çekip ona doğru tuttum.
Sema: ta..mam in..dir artık o..nu.
Bardağı kafasına diktiği zaman bende silahı indirdim.
Sema: ben ne içtim?
Ben: cinsel isteği arttıran bir kar...
Çalınan kapı benim lafımı kesti.
Gel diyip bekledim. İçeriye gelen elliye yakın lezbiyene Semayı gösterdim.
Sema: ha..hayır. Bak istediğin her şeyi yaparım. Lütfen.
Ben: seni almaya geldiklerinde de zaten bunu yapmıyomuydun Sema?
Sema: ahh, ne..ne oluyo bana?
Ben: malmısın kızım ben sana ne dedim?
Sema biraz düşündü sonra bağırmaya başladı.
Sema: ha..hayır bunu yapamazsın. Olmaz!
Lütfen bana şans ve...Aysu: ne zaman başlayalım patron?
Aysu bu grubun lideriydi.
Ben: HEMEN.
Sema ağlarken ben şaşkınca ona bakıyordum. İlaçc nasıl etki etmemişti?
Sema: ahh çok sıcak oldu..
Sema soyunmadan önce söyleseydiği şeye benle beraber herkes güldü.
Tamamen çıplak olduğunda Aysu konuşmaya başladı.
Aysu: arkadaşlar, söylememe gerek yok biliyorum fakat tekrar ediyorum. Sırayla olacak. Şimdi Sema hayatım sen yatağa geç.
Sema yatağa geçti. Ben de sandalyelerden birine oturup ona baktım. Hızla soyunan gruptan Buğlem ve Asya Sema'nın ellerini ve ayaklarını bağlamaya başladı.
Semanın yüzüne baktığımda artık ilacın tamamen etki ettiğini gördüm. Videoyu başlatıp odadan çıktım. Onlarsa işlerine devam etti.
Mertin kaldığı odaya gittim. Yüzü gözü kan içinde kalmıştı ama bu acı ona yetmez ki!
İleride dolapta sakladığım çivili sopa ve kemeri aldım. Hırsla vurmaya başladım. O sıra etrafımdaki kimse umrumda değildi. İçimdeki sadist gün yüzüne çıkmıştı. Ve beni de içine çekiyordu.
Sopa ve kemerle işim bitince ikisinide kenara attım.
Kemal: hayatım. Sen yoruldun. Bırak dinlen istersen.
Ben: aaaa yeni başladık kemal.
Sesimi biraz daha yükselttim Mertin duyması için.
Ben: Ne dersin Kemal ,Sema için gelen gruptan birkaçını Merte gönderelim mi?
Kemalin yüzü şaşkınlıkla tuhaf bir hal alırken Mert konuşmaya başladı.
Mert: ben gay değilim laan! Sakın öyle birsey YAPMAA.
Ben: Semaya gelenler erkek değil ki Mert, kadın.
Mert: ooo o zaman olur. Gelsinler biraz eylenelim.
Bu dediği üzerine kahkaha attım. Sonra Semanın kaldığı odaya geçip sabırsızlıkla sıranın kendisine gelmesini bekleyen kızlardan Ayçayı ve Buseyi seslendim.
Onlar bana merakla bakarken Kemalden mesaj geldi.
Kemal: biz içerdeki odaya geçiyoruz.
Ben: tamam kocacığım
Ben: kızlar, Semanın eski kocası Mert biraz eylenmek istiyormuş. Ben de siz ilgilenmek istersiniz diye düşündüm.
Ayça: hahaha seve seve.
Buse: demek eylenmek istiyor ha? Eylendirelim o zaman Ayça.
Ben de onlara beni takip etmelerini söyleyip Mertin kaldığı odaya geçtik.
Mert: ooo iki tane hemde. Eee ellerimi açsana Kamelya hanım.
Benim arkamdan çıkan kızlara gülerek baktı. Sonra bellerine bakınca
Mert: siktir, lez..lez..bi.. . HAYIR LAAN KAMELYAA
Ben: burası benim mekanım Mert, bana karşı gelirseenn...
Buz dolabına gidip Acar'ın erkekliğini aldım ve Merte uzattım. O da alıp açtı. İçinden çıkan erkekliği gördüğünde gözlerini kocaman açıp bir kaç defa derince yutkundu.
Ben: eeee o da bana karşı gelmişti. Ben de cezalandırdım. Sonun böyle olmasın istiyorsan pantolonunu çıkar. Ve kızlara izin ver.
Mert: la..lanet ol..sun sa..na Kamelya. Ta..mam..
Sol elindeki ipide çözüp onu serbest bıraktım.
Ayça: HADİ SENİ Mİ BEKLİCEZ BİZ.
Buse: HIZLANN..
Mert pantolonunun kemerini çözüp düğmesini açtı sonra iç çamaşırını da çıkardı. Ayça onu masada ters çevirip yüzüstü uzandırdı. Kollarını yukardaki borulara sıkıca bağlarken Busede onunla ilgilenmeye başladı.
Mert: aahh yavaş laan.....
Buse: bir daha söylleee
Mert: aaaaahhhhhh ö...zür...di..leri..m.
Buse: aferim.
Onları rahat bırakıp Kemallere bakmak istedim.
Ben: kızlar ben gidiyorum. İşiniz bitince bunun ayaklarınıda bağlayıp bırakırsınız böyle. Zaten Ali sizi orman çıkışına kadar eşlik edecek. Teşekkür ederim hepinize. Aysuya selam söylersiniz.
Ayça: tamamdır patron. Biz teşekkür ederiz eylence çıktı bize.
Diyip gülmeye başladı.
Ben affetmeyi sevmem. Yaptığımız bazı şeylerin bedeli ağır olur. Onlar da bunun cezasını şimdi çekiyorlar sadece . Benim bakmaya kıyamadığım kızıma şiddet uygulayıp sindirmelerinin cezasını çekecekler. Ve onlar yolun sonuna geldiklerini düşünürken ben daha başındaydım.
Selam, öncelikle Kamelyanın ağzından okumayı sevdiniz mi? Bunu bana söylermisiniz. Çok merak ediyorum.
Kamelya intikam almayı seven bir tip ve sevdikleri söz konusu olunca da gözü kimseyi görmez. Bunu anladınız zaten. Diğer bölümü Aleynanın ağzından yazıcam. Ama isterseniz Kamelyaya devam edebilirim.Kamelya benide heycanlandırıyor.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Sağlıcakla kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİMİ TUTAN HAYALLER ~ GERÇEK AİLEM ~ Tamamlandı
ChickLitKitap şarkısı : Model-Bir melek vardı... 17 yaşında bir kızın gerçek ailesini bulması. Ve sonrasında meydana gelen bir evlilik. Bu hikaye sizleri bambaşka bir serüvende hissettirecek. Eğer aksiyon, entrika ve gerçek ailem kurgusunu seviyorsan ELİMİ...