=7=

94 13 5
                                    


Byl konec filmu a já zvednu hlavu. Podívám se Daichimu do očí. "Líbil se ti ten film?" Zeptá se s úsměvem a pohladí mě po tváři. "Ano, byl skvělý." Odpovím mu nadšeně a do klína mi skočí kocourek a začne se o mě lísat. "No jo. Ty se chceš taky pomazlit." Poznamenám se spokojeným úsměvem a začnu ho hladit na hlavičce.

Podrbu chlupáče za ouškem a musím uznat, že po dlouhé době se citím spokojený. Sugi mi strašně chyběl. Je to štěstíčko, moje štěstíčko. "Nemáš hlad?" Zeptám se a hřbetem ruky ho pohladím po tváři.

Kocourek seskočí dolů a jde se schovat na své místečko. Já si sednu Daichimu do klína obkročmo. "Hladový jsem ale jinak než máš na mysli." Zašeptám a přivlastním si jeho rty. Jeho ruce mě omotají kolem mého pasu a tiskne mě na svou hruď.
Už na vyšší střední byl Daichi kus a teď tomu není jinak.
Zajedu mu rukou pod triko a mapuji jeho vypracovanou hruď.

Tohle chování jsem od Sugy nečekal ale nebyl jsem proti. Právě naopak, strašně se mi to líbilo. Kvůli nedostatku vzduchu jsme museli oddělit naše rty a já se tak mohl přesunout na jeho krk, kde mu udělám malou značku. Zajedu mu pod triko a následně mu ho sundám. I on mě zbaví trika a rukama mi přejíždí po mé hrudi.

Zadívám se mu do očí a spatřím v nich touhu, která spaluje nás oba. Vezmu jeho tvář do svých dlaní a spojím naše rty. Do polibku vložím svou touhu a vášeň.

Cítím jeho touhu i nálehavost, která je už i hmatatelná dokonce i u mě. Otrhnu své rty od těch jeho. Zadívá se na mě ublíženě. "Přesuneme se do ložnice." Řeknu tiše. Kývne na souhlas a postaví se. Já se taky postavím a vezmu ho za ruku. Odvedu ho do ložnice. Sotva zavřu dveře od ložnice, tak se na mě ten ďáblík vrhne.

Hned co zaklaply dveře tak si přivlastním jeho rty. Začnu mu stahovat kalhoty a zamířím s ním k posteli.

Líbí se mi ta jeho dravost, kterou bych do toho andílka neřekl. Stáhnu mu taky kalhoty.
Na střední jsem ho párkrát zvedl do náruče, tak bych mohl zkusit i teď. Vyzvednu ho do náruče. "Daichi." Vyjekne a omotá si ruce kolem mého krku. Natiskne se na mou hruď a já udělám dva kroky k posteli.
Položím ho do postele a lehnu si vedle něho. Chvíli mu rukou jen tak jezdím po hrudi a pak se skloním k jeho rtům, které následně políbím. Rukou mu zajedu pod tenkou látku boxerek a jemně se dotknu jeho chlouby.

Vzpomíná si, že měl Daichi často tendenci mě brát do náruče nebo mě jen tak vyzvednout ale teď jsem to opravdu nečekal a proto se i trochu polekal.
Když mě položil na postel a následně mi po chvíli zajel do boxerek zavzdychám mu do polibku. Stáhne ze mě ten poslední kus oblečení a já tak učiním taky.

Je nádherný. Letmo ho políbím na rty a pak se přesunu na jeho krk, který zasypu polibky a pokračuji níže. Rukou sjíždím po jeho krásné hrudi a zastavím se u jeho vztyčeného kamaráda. Jemně prsty přejedu po jeho celé délce. Suga zasténá a prohne se v zádech.

Daichi se prostě rozhodl mě mučit. Mám sice rád předehry ale takhle začínala být už dlouhá a když se opět dotkne mé chlouby tak už to nevydržím, zasténám a prohnu se v zádech. Zajedu mu rukou do vlasů.

Usměju se pro sebe.
Skloním se k jeho chloubě a nejdříve mu jazykem přejedu po celé délce. Pak si ho vložím do úst a začnu pohybovat hlavou nahoru a dolů. Pokojem se rozléhalo sténání.
Po chvíli si ho vyjmu z úst a pokračuji rukou dokud nevyvrcholí. Pak si mě zase přitáhne do polibku.
Jedným prstem mu kroužím naslněným prstem kolem jeho otvoru.

Bože, on je tak úžasný. Po té co vyvrcholím tak si přitáhnu do polibku.
Cítím se s ním báječně a musím uznat, že dokáže se mnou dělat divy. Najednou ucítím jeho vlhký prst kroužit kolem mého otvoru. Vím co to znamená. Chce mé svolení.

*Milé sluníčka, omlouvám se, že vydávám až teď ale nějak nestíhám.😊
No a musím to utnout stejně jako jedna známá spisovatelka. Určitě, vy co čtete její příběhy, tak ji poznáte. A vy co ji nečtete tak to rychle napravte.  keitsukishima2709.

Pokračování příště…😊 

I miss youKde žijí příběhy. Začni objevovat