=29=

52 7 0
                                    


"Párkrát se spolu setkali." Oznámí mi Hajime. Já se na něj překvapeně podívám. "Taky jsem se to dozvěděl nedavno." Dodá s úsměvem a chce mi nalít ještě jednu sklenici ale já ho zastavím.

"Kde jste vůbec byli?" Zeptá se Hajime. "Na týdenním pobytu s naším týmem z Karasuna ale jeli s námi i Kuroo a Kenma." Odpovím mu. Vím, že on umí držet jazyk za zuby. "A Kuroo vzal sebou i Bokuta, ne?" Zeptá se Hajime a já se zasměju. "Měl jsem stejnou obavu ale ne. Tsukki je s Kuroem a ten by mu to nedovolil. No a Kenma se na tom našem pobytu dal dohromady s Yamaguchim." Prozradím mu s úsměvem. "No sakra. Míchá se to dobře a Hinata s Kageyamou jsou spolu?" Zeptá se Hajime. "Jo jsou a obou dvou ten vztah prospívá." Odpovím mu. "Hinata se zkrotil a Kageyama se taky hodil do pohody." Dodám s úsměvem a vzpomenu si na některé scénky.

Povídám si s Oikawou v obýváku a ani jsem si nevšiml kam odešli ty naše drahé polovičky. "Kde jsou ti dva?" Zeptám se zničeho nic. "Nejspíš šli do kuchyně. Pojď jdeme za nimi." Řekne Oikawa a postavíme se.

Dojdeme ke kuchyni a chvíli jen pozorujeme ty dvě naše lásky, jak se dobře baví. "No já Sugovi říkám andílek ale někdy mi přijde spíš jako pořádný ďáblík." Zaslechnu a oba se začnou hlasitě smát. "Raději nechci slyšet co o mě pronesl Hajime." Poznamená Oikawa a ti dva se otočí na nás. "Samé pěkné věci." Poznamená s úsměvem Daichi a natáhne ke mě ruku. Já ji příjmu a posadím se na jeho klín. Letmo se políbíme.

Oikawa jde ke svému manželovi a ze zadu ho obejme kolem krku. Hajime poklepe na svůj klín a Oikawa se posadí. Pak mu pohled spadne na tu láhev a podívá se na Hajimeho. "Tak vy tady nasáváte a bez nás? Tak to ne!" Poznamená Oikawa a hned se postaví a podá ještě dvě skleničky. Nalije mě a Daichimu a pak sobě a Hajimemu. Pozvedneme skleničky. "Na co si připijeme?" Zeptám se. "Třeba na tohle shledání." Pronese Hajime s úsměvem. S tím všichni souhlasíme a přiťukneme si.

Celý večer jsme se dobře bavil a Suga vypadal zase šťastně, takže jsem i já vypadal šťastně. Nakonec jsme i Oikawovi prozradili kde jsme byli a co se na chatě událo a ten se jen usmíval. Taky se nestačil divit, že se Kuroo dal dohromady s Tsukkim a Yamaguchi zase s Kenmou.

Bylo už docela pozdě a já měl na paměti, že zítra musíme jet k našim pro Rina. Takže jsem řekl, že už je čas jít domů.

Doma jsme ulehli do postele v těsném objetí a chvíli se mazlíme.

"Děkuji ti, Daichi." Pronesu do tmy a zvednu pohled na něj. Opravdu jsem byl rád, že jsem si mohl popovídat s Oikawou. Vypadá spokojeně a šťastně.

Usměju se a pohladím ho po tváři. "Nemáš zač. Kdyby to šlo snesl bych ti i modré z nebe." Řeknu a dlouze ho políbím.

To mě dojalo. Polibek mu opětuji a políbím ho nazpátek.
"Miluji tě, Daichi." Pronesu po polibku a pohladím ho po tváři.

"Taky tě miluji, Sugi." Odvětím a přitáhnu si ho do objetí.
Spokojeně usíná a já chvíli po něm.

*Krásné počteníčko, sluníčka.✨*

I miss youKde žijí příběhy. Začni objevovat