=8=

91 13 0
                                    


Čekám na jeho souhlas, který dostanu ihned. Pomalu mu zajedu do jeho vnitra svým prstem.
Slastně zasténá a skousne si spodní ret. Vypadá sladce a dokonale.
Zasunu prst a skloním se k jeho vláčným rtům.

Zasune mi prst do mého vnitra a políbí mě. Miluji ho a vždycky jsem ho miloval. Tentokrát ho nenechám už odejít z mého života. "Jsi úžasný." Pochválím ho s blaženým úsměvem. Daichimu se na tváři objeví krásný úsměv.
Potom už jsem ucítil jak se ve mě pohybuje s prstem. S každým přírazem vzdychnu.

Zrychlím tempo, protože cítím touhu, která se mi nebezpečně nahrnula do mé chlouby i když jde vidět, že si Suga tu předehru užívá. Přidám další prst a vypadá to, že si toho ani nevšimnul.
Za chvíli už je připravený na můj vpád. Vysunu prsty a vrátím svou pozornost na toho andílka pode mnou. "Jsi andělsky krásný." Pošeptám mu do ucha a následně mu jazykem přejedu po ušním lalůčku. Pak se mu zadívám do tváře.

Je vážně úžasný. Vezmu jeho tvář do svých dlaní a polibky mu oplacím. Cítím jak se ta prázdnota, v mém srdci, ze ztráty mého milovaného zaplňuje láskou k Daichimu.
A naplňuje se ne jen mé srdce ale i mé vnitro. Daichi pomalu nasměroval svou chloubu do mého vnitra. Pomalu zasouvá dovnitř až po kořen.

Využil jsem situace, že je ponořen do polibku a začnu zasouvat svou chloubu do něj až po kořen. Dám mu prostor aby si zvykl na mou délku, zatím co přesunu své rty na jeho krk, kde mu udělám malý flíček. Suga omotá kolem mého pasu své nohy.
Začnu se v něm pohybovat. Pokojem se rozléhá Sugovo slastné sténání, což byla pro mě rajská hudba.

V krásných polibcích vsune do mě svou chloubu. Líbá mě na krku a já mu omotám nohy kolem jeho pasu. Po té co se ve mě začne pohybovat, tak to nevydržím a hlasitě sténám.
Přírazy byli rychlejší a Daichi mi vezme mou vztyčenou chloubu do své ruky a pohybuje s ním do svého tempa.
Netrvá dlouho a oba dosáhneme vrcholu a oba najednou.

Zadýchaně se mu podívám do očí a pohladím ho po tváři. "Miluju tě, Koushi." Vyslovím a skloním se k jeho usmívajícím rtům, které následně spojím.
"Taky tě miluji, Daichi." Vysloví po polibku a opět spojí naše rty.

***

Dali jsme si společnou sprchu a usnuli v těsném objetí a s úsměvem na rtech. Je pravda, že mi Daichi chyběl ale až do toho společného okamžiku jsem netušil jak moc mi chyběl. Takže není divu, že se mi zdálo zrovna o Daichim.

Po společné sprše, kde jsem si od Sugy vysloužil pochvalu za krásný výkon, jsme si lehli a usíname v těsném objetí. Jsem neskonale šťastný, že jsme se takhle shledali. Už ho nepustím, nikdy.

***

Ráno jsem se vzbudil, dříve než můj andílek. Podívám se na digitální hodiny, které mám vedle postele na nočním stolku. Bylo šest hodin a deset minut. Suga byl zavrtaný pod peřinou a spokojeně oddechoval. Je tak roztomilý a ta jeho piha tu roztomilost jen potrhovala.
Nechal jsem ho ještě spát a potichu se odeberu z pokoje.

Mého kocourka jsem potkal na svém odpočívadle spát v klubíčku. Další roztomilost. Usměju se a jdu si opláchnout tvář do koupelny.

Po té připravím kocourkovi snídani a pustím se do přípravy snídaně pro mě a Koushiho. Připravím i kávu pro nás dva.

Byl jsem nejspíš dost zabraný do připravy palačinek, že jsem nepostřehl, že můj andílek už je vzhůru. Přistoupí ke mě ze zadu a obejme mě kolem pasu. "Dobré ráno." Pošeptá mi do ucha a políbí mě na krku.

Ráno se probouzím a pohledem hledám Daichiho. V ložnici nebyl a tak jsem si oblékl spodní prádlo a tričko. Vydám se z pokoje a najdu Daichiho v kuchyni, jak připravuje snídani. Byl do té práce tak zabraný, že si ani nevšimnul mé maličkosti.
Přistoupím k němu ze zadu a obejmu ho kolem pasu. Do ouška mu pošeptám dobré ráno a políbím ho na krku.

Usměju se a otočím se na něj. "Dobré ráno." Popřeji mu a políbím ho. Obejmu ho kolem pasu. "Jak ses vyspinkal?" Optám se ho s úsměvem. "Báječně." Vydechne blaženě. Otočím se k pánvi, kde připravuji palačinku a otočím ji, pak svou pozornost vrátím zpátky k mému andílkovi.

*Krásné počteníčko, sluníčka.💖*

I miss youKde žijí příběhy. Začni objevovat