=10=

90 10 6
                                    


Po snídani jsem se spojil s Hinatou a Kageyamou, abych jim řekl o nápadu. Oba z toho nápadu byli nadšení. Daichi začal prohlédávat instagram a narazil na Tanaku, který podle fotek byl ve vztahu s Kiyoko. Hned jim napsal. Napsal i Asahimu a Noyovi a ti mu hned napsali ať jim dá datum a že každopádně s nimi může počítat.

Po snídani jsme začali domlouvat sraz. Suga zavolal Hinatovi a Kageyamovi. No a já prohledával instagram. Nejdříve jsem napsal Asahimu a Noyovi a pak jsem našel Tanaku. Na jeho statusu jsem se dočetl, že nakonec ulovil Kiyokonino srdce. No běhal za ní celou vyšší střední. Skvělá práce, Ryuu, pomyslím si s úsměvem a hned jim napíšu o srazu.
Než jsem to stačil odeslat tak mi přišla zpráva od Asahiho, ať s ním a s Noyou počítáme a až bude vědět datum, tak mám dát vědět.
Nakonec jsme sehnali celý tým, až na dva členy. A to Yamagushi a Tsukishima.
"Ty dva prosím nech na mě." Zaprosí Suga a posadí se vedle mě na pohovku.

"Dobře, zlato." Souhlasí Daichi s úsměvem. Nakloním se k němu a políbím ho, pak už vytáčím Tsukkiho.

Tsukki: "Sugawaro, ahoj. Stalo se něco, že mi voláš?"

Me: "Ahoj Tsukki, ne vše je v pořádku. Jen plánujeme sraz s týmem a tak se chci poptat, jestli se zúčastníš."

Tsukki: "Skvělý nápad a kdy to tak bude. Počkej. Řekl jsi, že plánujete? A s kým?"

Me: "S Daichim a datum ti dám vědět až se to domluví."

Tsukki: "S Daichim, říkáš. No, to je skvělé. Hele, rád se zúčastním ale má to jeden háček."

Me: "Jaký?"

Tsukki: "No já mám přítele, který by se toho srazu chtěl taky zúčastnit. A znáte ho."

Me: "Tak to bude fajn. Kdo to je?"

Tsukki: "Kuroo."

Me: "Aha. No bude tam i Kenma. Takže pokud s tím nemá problém tak je vítan. Rád ho uvidím."

Tsukki: "Nemá a díky. Sugo, mám dát vědět i Yamimu?"

Me: "Pokud jste ve spojení, tak budu rád, když se toho ujmeš."

Tsukki: "Ano, jsme. Dobře, tak pak dej vědět podrobnosti. Zatím se měj a pozdravuj Daichiho."

Me: "Dám ti vědět. Pozdravuj Kuroa. Zatím."

Rozloučím se a s úsměvem otočím pohled na Daichiho. "Mám tě pozdravovat a připiš na seznam ještě jedno jméno." Řeknu. Zeptá se a já mu řeknu to jméno. "To si děláš srandu? Doufám, že Kuroo nedotáhne Bokuta." Vyhrkne Daichi.

"Ne příjde jen Tsukkim, teda doufám." Ujistí mě Suga a obejme mě kolem krku. Vypadá nadšeně z toho nápadu. "Teď bychom mohli domluvit místo a datum." Řeknu a pohladím ho po ruce. "Ano. Přemýšlel jsem nad týdenním pobytem mimo město." Navrhne Suga. "Skvělý nápad." Přidám se.

Společně jsme vybrali areál se společnou velkou chatkou pro všechny. Pokoje jsou útulné, podle obrázků na jejich webových stránkách a jsou po dvou. Což si myslím, že nebude problém, když jsem scoro všichni v páru.
Zavolal jsem tam a objednal termín.
Štěstí nám hrálo do karet, chata bude volná za dva týdny, takže nebudeme muset tak dlouho čekat. Daichi poslal odkaz všem, co se mají zúčastnit srazu a dopsal termín.
"Už se nemohu dočkat." Povzdechnu si spokojeně.

Usměju se a obejmu ho kolem pasu. "Dočkáš se, ty můj sladký andílku." Pronesu s úsměvem a přivlastním si jeho rty a neskončil jsem jen u rtů.
Na krčku jsem mu udělal malý flíček, ale ani on nebyl pozadu.
Sbavil mě trička a začal mě líbat po mé hrudi. Rukou mi zajel do boxerek a jemně se dotkl mé chlouby. "Koushi," vzdychnu. Usměje se a zvedne se. Natáhne ke své dlaně s nevinným úsměvem.

*Krásné počteníčko, sluníčka.💖*

I miss youKde žijí příběhy. Začni objevovat