=18=

86 8 0
                                    


Společně s Kenmou se rozhodneme udělat snídani pro všechny a u toho si krásně povídáme.
Když máme hotovo, tak oznámím Kiyoko a Tsukkimu, že snídaně je hotová jdu vzbudit Daichiho se snídani a kávou v ruce.

Dojdu do naší ložnice a položím snídani na noční stolek. Sednu si na kraj postele a chvíli s úsměvem pozoruji spícího Daichiho. Vypadá tak sladce i když on vypadá pořád tak sladce. Jemně ho pohladím po tváři a vtisknu mu letmý polibek na čelo.

Slyšel jsem jak Suga vešel do pokoje a taky jak si sedá na kraj postele. Už jsem nespal ale zavřené víčka jsem ještě měl. Ucítím jeho jemný dotek hřbetu ruky na mé tváři a pak jeho rty na mé čele. Tohle je má příležitost, pomyslím si a rychle ho obejmu kolem pasu a stáhnu do své náruče. "Daichi." Vykřikne mé jméno a začne se tomu smát. Povalím ho na záda a zalehnu ho. "Dobré ráno, ty můj andílku." Pozdravím ho s úsměvem a nečekám na odpověď a přitisknu své rty na jeho krk.

Nechal jsem si o něj laskat krk a strašně si to užíval. Zvedne hlavu aby mi viděl do tváře. "I tobě přeji dobré ráno." Řeknu a políbím ho. Polibek prohloubím a přetočím se na něj. Sednu si obkročmo a mé ruce mu putují po jeho dokonalé hrudi. Ukončím polibek a podívám se na něj. "Donesl jsem snídani a tvou kávu." Pronesu s úsměvem.

Společně posnídáme a já se pak obleču a vyjdeme z pokoje. Já ťuknu na Asahiho a Noyu a Suga na smoothie páreček a společně odkráčíme dolů, kde už sedí zbytek naší povedené party.

Kuroo, Tanaka a Tadashi už se taky připojili k našimu rannímu posezení. "Super, začíná se to scházet." Poznamenám s úsměvem a sedneme si s Daichim na pohovku. "Já myslel, že je to dovolená a ne soustředění." Ozve se za našimi zády Tobio se Shōyem v patách.
Shōyō mi strčí do ruky hrnek s kávou a talíř se snídani a jde pro svou kávu a snídani. Tobio si sedne k nám a vedle něj si za chvíli sedne i Shōyō.

"Tak aby ti to objasnil, Tobio, tohle bude dovolená ve stylu soustředění." Začnu mluvit. Suga se začne chichotat. "Bezva nápad, Daichi. To znamená i volejbal?" Zeptá se mě Noya a poklepe mi na rameni. "Jo to zaleží na tom kdo bude chtít." Řeknu a kouknu na Shōyu. Ten samozdřejmě přihlásí jako první. Hned na to Noya a Tanaka. Pak se přihlasí Tsukki, Tadashi. "Ach jo." Pronese Asahi a přihlásí se i on. "Mám dotaz. Možná to bude znít blbě ale musím se zeptat." Ozve se Kuroo. Nadechnu se zhluboka a vydechnu. "Ano, Kuroo, i vy se můžete zapojit do hry." Odpovím mu než stačí vyslovit konkrétní otázku a všichni se začali smát. Kuroo spokojeně pokývá hlavou na souhlas a Tsukki ho obejme kolem krku a letmo ho políbí na tvář.
No to bude zábava. Příště až budu chtít uspořádat nějakou takovou šílenost, rovnou se zastřelím.

Všichni známe Kuroa a tak jsme moc dobře věděli na co se chce zeptat, takže mě ani nepřekvapuje, že ho Daichi předběhl. "No a teď druhá věc. Obědy. Bude to asi tak: každý den bude vařit jeden pokoj. Dneska se nabídla Kiyoko. Takže vy dva dnes budete vařit. A já během dne udělám rozpis na celý týden." Oznámím a všichni s tím souhlasí.

"Skvělý nápad, zlato a odpoledne mám naplánovaný výlet po okolí." Oznámím. "Super a já se chci domluvit co máme uvařit." Ozve se Kiyoko. "Mě je to podstatě jedno." Řekne Noya a přitulí se víc k Asahimu do náruče. Ten ho s radostí víc obejme a omotá mu ruce kolem pasu. Ostatní se taky shodli nad tím, že je jim jedno co se uvaří. 

Po snídani Daichi jel s Kiyoko a Tanakou do obchodu nakoupit a ostatní si šli pouklízet pokoje.
Já a Shōyō s Tadashim pouklízíme nádobí z myčky a naskládali další a následně ji zapli.
Jdu do naší ložnice pro papír a něco na psaní. Vrátím se zpátky do obýváku a začnu připravovat rozpis.
Jsme tady celý týden a my jsme pět párů. No podstatě čtyři páry a dva mladíci.

*Krásné počteníčko, sluníčka.✨*


I miss youKde žijí příběhy. Začni objevovat