Už jsme tady tři dny a všechno funguje tak jak má. Mimochodem dneska vaří naš Smoothie pár. Tobio už má plán co uvaří.
Odpolední výlety nebo akce jsou vážně bezva. Daichi se na tento týden opravdu připravil skvěle, ani nevím kdy to stihl. Měl tady zmapované každé místečko.
Zrovna teď sedíme ve společenské místnosti a popíjíme ranní kávu a dopřáváme si snídani, kterou dnes nachystal Tsukki, Tadashi a Kenma.Všechno klapalo tak jak mělo. Včera dělal snídani Noya, Asahi a Kenma a dnes Tsukki, Tadashi a Kenma. Vlastně Kenma nechyběl ještě u žádné snídaně, což jsme se všichni divili. Všichni jsme věděli jak byl na škole líný co se týká aktivit ale tady je to úplně jiný Kenma. Je více komunikativní a hlavně ranní ptáče. Občas ho zahlédneme s tou svou videohrou v ruce ale to je ve volném čase. No nevím co se s ním stalo ale takový Kenma se mi líbí.
Po snídani nás vyžene z kuchyně Shōyō, že prý s Tobiem chystají nějaké překvápení. Takže jsme se odebrali do svých ložnic.
"Vůbec nepoznávám Kenmu." Řekne Daichi hned jak zavřu dveře od naší ložnice. "Já taky ne ale líbí se mi takový Kenma." Odvětím mu na to a začnu ustýlat postel. "Možná chce na někoho udělat dojem." Vyřknu svou doměnku a šibalsky se usměju. "A na koho? Všichni jsme tady v páru a nemyslím si, že by zrovna Kenma chtěl rozbíjet něčí vztah." Řekne Daichi a začne nad tím přemýšlet.
"Ne, takový on není." Pronese po chvíli přemýšlení a vrátí se k upravování polštářů. "No jedna možnost by tu byla. S kým je Kenma na pokoji." Napovím mu.Překvapeně na něj vzhlédnu. "Cože?" Vyhrknu ze sebe. Přistoupím k Sugovi a položím svou dlaň na jeho čelo. Nechápavě se na mě dívá. "Teplotu nemáš a stejně si myslím, že ten pobyt na sluníčku ti neprospívá. Plácáš nesmysly." Oznámím mu. Suga se zamračí. "Tak jaký názor máš na to ty?" Zeptá se.
"Netuším. Kenma se vážně chová neobvykle. Jen on ví proč." Řeknu po chvíli přemýšlení.Někdo zaklepe na dveře. Na vyzvání se ve dveřích objeví Kuroo a Tsukki. Vejdou do pokoje. "Copak se děje?" Zeptám se. "Jdeme se poradit." Řekne Tsukki. "Aha." Řeknu a rukou jim naznačím aby se posadili na postel. Já a Daichi si sedneme taky. "Nechte mě hádat. Jde o Kenmu." Pronese Daichi. "Takže jste si toho taky všimli." Poznamená Kuroo. "Jestli myslíš, to jak se více zapojuje a méně hraje ty své videohry, tak jo, toho jsme si všimli." Řeknu. "Přesně tohle máme na mysli. Nevím jak si tohle jeho chování mám vyložit." Pronese Tsukki. "Nevím jak vy ale mě se tahle změna u Kenmy zamlouvá víc." Řekne nám Daichi. "A ty se opovaž ten nesmysl vypustit." Pohrozí mi. Zamračím se na něj a překřížím ruce na prsou. "Co? To, že se takhle chová úmyslně?" Zeptá se Kuroo. "Máme takovou teorii. Kenma se snaží na někoho udělat dojem." Řekne Tsukki. "Tsukki." Okřikne ho Daichi a já se vítězoslavně usměju. Tsukki se nechápavě podívá na mě.
Postavím se a přejdu ke dveřím. Tyhle spekulace nechci poslouchat. "Víte co, vy si tady spekulujte a já se jdu mrknout na ostatní." A s těmi slovy se vytratím z ložnice. Přesunu se do společenské místnosti, kde je právě řešený Kenma a Tadashi. Společně hrají hry, kterou Kenma napojil na velkou televizi v místnosti. Oba se u toho dobře baví. Možná, že má Suga přece jen pravdu. "Je fajn, že si ti dva rozumí." Ozve se za mnou a mě tak vyruší z přemýšlení. Otočím hlavu na Hinatu. Se spokojeným úsměvem sleduje ty dva. Že by to taky zpozoroval? "Jo, je to fajn." Přitakám a začnu nad tím více přemýšlet.
"No nic. Já se jdu vrátit do kuchyně." Pronese Hinata a mizí v kuchyni. Já kývnu a jdu se přidat k těm dvou na pohovku.*Ahoj sluníčka, tak jo máte povolení mě zabít za tuhle kapitolu.😂😂😂 Nevím jak mě to napadlo. Asi jsem se vážně zbláznila.🤣🤣 Krásné počteníčko.✨*
ČTEŠ
I miss you
Fiksi PenggemarDvě spřízněné duše se rozdělili. A teď si hledají cestu zpátky k sobě. Povede se jim to?