.. ၂၁၁ ..

6K 721 26
                                    

《Zawgyi》

အပိုင္း - ၂၁၁
[ကေလးကိုနာမည္ေပးေလ - ၂]

"ခ်င္းစုယြဲ႕နဲ႔ သူ႔အေမေၾကာင့္သာ မဟုတ္ရင္ ငါ့အေမလည္း အိပ္ေဆးေသာက္ၿပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ သတ္ေသသြားမွာမဟုတ္ဘူး! ခ်န္းစီႏ်န္ ငါကမိဘေတြရဲ႕အခ်စ္ကို မခံခဲ့ရဘူး သူမ်ားေတြလို ေပ်ာစရာမိသားစုဘဝဆိုတာလည္း မရွိခဲ့ဖူးဘူး ခ်င္းစုယြဲ႕က အားလံုးကိုဖ်က္ဆီးပစ္ခဲ့တာ"

ခ်န္းစီႏ်န္က အထင္ေသးစြာျဖင့္ ႏွာေခါင္းရွံု႔သည္။

"ခ်န္းစီႏ်န္! ငါ့စကားထဲမွာ ဘာေလွာင္စရာပါလဲ?"

"မင္းကမွ မင္းရဲ႕အက်င့္ဆိုးကို တစ္ကိုယ္ေကာင္းဆန္ဆန္နဲ႔ တရားခံရွာေနတာေလ ... ကိုယ့္ဘဝက ေပ်ာ္စရာမေကာင္းတိုင္း သူမ်ားအေပၚ သြားပံုခ်ေနတာ .... မင္းေျပာေတာ့ သူကမင္းပိုင္တာေတြကို ဖ်က္ဆီးပစ္လိုက္တယ္ဆို ... တကယ္က မင္းတို႔သားအမိကမွ သူမ်ားပိုင္တာကို အရင္သြားလုတာမလား?"

ခ်န္းစီႏ်န္က သတိေပးေလ၏။
"မင္းနဲ႔မင္းအေမက သူမ်ားမိသားစုေပ်ာ္ေနတာကို သြားဖ်က္ဆီးတာ ... မင္းလိုလူအတြက္က ငရဲနဲ႔ပိုသင့္ေတာ္တယ္"
ခ်န္းစီႏ်န္က ေျပာၿပီး ထရပ္လိုက္သည္။

အနာကိုဆားနဲ႔သိပ္ခံရေတာ့ ရွီရွီက စူးစူးဝါးဝါး ေအာ္ေလေတာ့သည္။
"မဟုတ္ဘူး! မဟုတ္ဘူး! ငါ့အေဖနဲ႔ငါ့အေမကမွ အခ်စ္စစ္နဲ႔ခ်စ္တာ! ခ်င္းစုယြဲ႕ရဲ႕အေမက ဝင္ဖ်က္တာ!"

ခ်န္းစီႏ်န္က ဒီရယ္စရာေခါင္းစဥ္ကို ဆက္မေဆြးေႏြးခ်င္ေတာ့ေပ။ ရွီရွီေျပာတာမွန္မမွန္က သူမကိုယ္သူမပဲ အသိဆံုး ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။

သူထြက္သြားေတာ့မွာကိုေတြ႕ေတာ့ ရွီရွီက အေလာတႀကီး ေအာ္လိုက္သည္။
"ခ်န္းစီႏ်န္! ခ်င္းစုယြဲ႕က ၾကာၾကာအသက္ရွင္မွာမဟုတ္ဘူး! နင့္ကေလးအသက္ရွင္ရင္ ခ်င္းစုယြဲ႕ကေသရမွာ .... ခ်န္းစီႏ်န္ နင့္ကေလးကိုနင္သတ္လိုက္ ဒါဆို ခ်င္းစုယြဲ႕အသက္ရွင္ႏိုင္ၿပီ!"

ခ်န္းစီႏ်န္က ႏွာေခါင္းရွံု႕လိုက္ရင္း ရွီရွီကိုျပန္လွည့္မၾကည့္ေနေတာ့ေပ။ ကမၻာေပၚက ဘယ္သူကမ်ား ဒီလိုအဓိပၸါယ္မရွိတာေတြကို ယံုမွာလဲ?

[ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ]➋.ဇာတ္လိုက္ကိုေရွာင္ရွားရမယ္!    [ဇာတ်လိုက်ကိုရှောင်ရှားရမယ်!]Where stories live. Discover now