.. ၂၉၂ ..

1.5K 144 3
                                    

《Zawgyi》

အပိုင္း - ၂၉၂
မနာလို​ေအာင္လုပ္ရမယ္ - ၂

"ဘာ​ေခြးစကား​ေတြ ​ေျပာ​ေနၾကတာလဲ ... ငါသူ႔ကို ဘယ္လိုလိုက္ရမလဲ ... အႀကံ​ေပးၾကဦးကြ ... ငါ့ဘဝကို ​ေမးမ​ေနနဲ႔​ေတာ့"

"​ေသစမ္း ငါတို႔ကမင္းကို ဘာမွ​ေတာင္ မ​ေမးရ​ေတာ့ဘူး​ေပါ့ ... အနည္းဆုံး​ေတာ့ မင္းငါတို႔ကို အဲ့​ေကာင္မ​ေလးအ​ေၾကာင္းနဲ႔ စိတ္​ေနစိတ္ထား​ေလး​ေတာ့ ​ေျပာျပသင့္တာ​ေပါ့ ... အဲ့က်မွ ငါတို႔က သူဘယ္လိုမိန္းက​ေလးလဲသိၿပီး အႀကံ​ေပးႏိုင္မွာ​ေပါ့ဟ"

"သူက ပိန္ပိန္ရွည္ရွည္​ေလး လွလည္းလွတယ္ ... စကားလည္းတတ္တယ္ ... အ​ေရးႀကီးဆုံးက ငါကသူလိုခ်င္တဲ့ပုံစံ မဟုတ္တာပဲ"

"ဝါး ... အဲ့ေကာင္မ​ေလးက တကယ္ကန္း​ေနတာပဲ ... အစ္ကိုကြၽမ္လို ဒီ​ေလာက္​ေကာင္းတဲ့လူကို​ေတာင္​ေနာ္ ... ႐ုပ္​ေခ်ာတယ္ ... ခ်မ္းသာတယ္ ... အလုပ္အကိုင္ကလည္း အတည္တက်နဲ႔ ... အစ္ကိုကြၽမ္က သူလိုခ်င္တဲ့ပုံစံ မဟုတ္ဘူးလို႔​ေျပာတဲ့စကားကို ငါမယုံဘူး ... ကြၽန္​ေတာ္သာဆို အစ္ကိုကြၽမ္ရယ္ မိန္းမတစ္​ေယာက္ရွာၿပီး သူ႔​ေရွ႕တြဲျပၿပီး သူ မနာလိုျဖစ္​​ေအာင္လုပ္ပစ္မယ္ ... မိန္းမ​ေတြက အဲ့လိုပဲဗ်ာ ... ရွိတုန္းကက် တန္ဖိုးမထားဘူး ... ဆုံးရႈံးရ​​​ေတာ့မွ လြတ္တဲ့ငါး ႀကီး​ေနမွာ"

ကြၽမ္က်ဴးက​ေတာ့ မယုံတစ္ဝက္ယုံတစ္ဝက္​ေပ။
"အလုပ္ျဖစ္ပါ့မလား"

"အစ္ကိုကြၽမ္ ဒီ​ေကာင္ႀကီး​ေျပာတာသာ နား​ေထာင္လိုက္ပါ ... သူ႔ကိုရမွာ​ေသခ်ာတယ္"

"က်ဴး ... အဓိပၸါယ္မရွိတာ​ေတြ နား​ေထာင္မ​ေနနဲ႔ ... ကြၽန္​ေတာ္သာဆို ယဥ္​ေက်းမ​ေနဘူး ... ဘယ္လိုမိန္းမမ်ိဳးကို လိုက္လို႔မရတာလဲ ... သူနဲ႔သာအိပ္ပစ္လိုက္ တန္းၿပီး ဒူး​ေထာက္လာ​ေစရမယ္"

ကြၽမ္က်ဴးက အႀကံ​ေပးခ်က္ႏွစ္ခုကို ယွဥ္ၾကည့္လိုက္သည္။
"မနာလိုျဖစ္​ေအာင္လုပ္မယ္"

"ဟုတ္ၿပီကြ ဟုတ္ၿပီ"

"သူမအ​ေပၚ အားသုံးလိုက္ရမလား"

"ကြၽန္​ေတာ္​ေျပာတာနား​ေထာင္ ... ကြၽန္​ေတာ့္မွာ အႀကံအစည္ႀကီးတစ္ခုရွိတယ္ ... မိန္းမတစ္​ေယာက္ရဲ႕ႏွလုံးသားကိုမရရင္ သူ႔ခႏၶာကိုယ္ကို အရင္ရ​ေအာင္ယူ ... မိန္းမ​ေတြရဲ႕ခႏၶာကိုယ္က အ႐ိုးသားဆုံးပဲ"

[ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ]➋.ဇာတ္လိုက္ကိုေရွာင္ရွားရမယ္!    [ဇာတ်လိုက်ကိုရှောင်ရှားရမယ်!]Where stories live. Discover now