5. Kapitola

53 3 4
                                    

Grace's pov

Celý den jsem strávila ve svém bytu, kde jsem ještě vybalovala vše, na co včera nezbyl čas. Když jsem se porozhlédla a viděla ten nepořádek, který se tu začal tvořit, musela jsem se zasmát. Jo, už je to tu jako doma.

Večer jsem si přes tričko přehodila jen svůj oblíbený šedý svetr, protože už se v pozdějších hodinách ochladilo a vzala jsem si svou malou kabelku, kam se mi vešlo vše, co jsem potřebovala - mobil a klíče.

Už jsem se moc těšila, až strávím tento večer s kluky, ale zároveň jsem byla velmi nervózní. Znám je sotva dva dny a pochopitelně se mezi nimi cítím ještě trochu nesvá. Doufám, že ze mě ta nervozita brzy opadne, jinak se z toho zblázním.

Měla jsem od Namjoona adresu k jejich společnému apartmánu, a tak jsem si ji zadala do navigace a šla podle toho, co mi ukazovala šipka. Nemělo by to být až tak daleko.

Popravdě mě nejdřív zaskočilo, že mají jak společný apartmán, tak i své byty. Ale později mi došlo, že jsou nejspíš díky své úspěšné práci těžce za vodou. Je jasné, že mají dost peněz, ale i tak mi připadají velmi skromní a milí, což je moc hezké.

Když jsem se ocitla před apartmánem, napsala jsem jen krátkou zprávu Namjoonovi, že jsem už tady a on za mnou přišel, načež jsme se spolu vydali po schodech nahoru.

„Vypadá to tu hezky." řekla jsem, když jsme šli směrem k jejich bytu.

„Taky se nám tu líbí. Vyloženě tu spolu nebydlíme, ale když se chceme sejít, je to to nejlepší řešení. Navíc pak nemusíme chodit domů, když tu trávíme čas dlouho do noci." řekl Namjoon a já chápavě přikývla.

„Ahoj." pozdravila jsem, když jsme vešli dovnitř a viděla jsem všechny před sebou.

„Ahoj." rozeznělo se jednohlasně. Ačkoliv tu byla sedačka, křesla a ve vedlejší místnosti kuchyň se židlemi, všichni kluci seděli na zemi. Jen Jimin ležel na zádech na sedačce, přes hlavu měl kapuci své černé mikiny a zíral na displej své mobilní obrazovky.

„Tak si dřepni k nám, jde se jíst." tlesknul Jungkook a já se se smíchem posadila mezi něj a Taehyunga.

Taehyung mi podal talířek, hlubokou misku a skleničku s vodou.

„To máš pro případ, kdyby ti něco nesedlo." mrkl na mě s úsměvem a já se uchechtla.

„Díky, Taehyu-"
„No tak, říkal jsem, že pro přátele jsem Tae." zarazil mě a mně poskočilo srdce radostí. Pro přátele.

„Tak, co bychom ti dali..." zamyslel se Hobi a začal se přehrabovat v hromádce sladkostí, která před námi ležela.

„Asi bych ti dal ochutnat rýžové koláčky, to je u nás hodně rozšířené." řekl Yoongi.

„Mochi." řekl najednou Jin se zvednutým ukazováčkem, jako by dostal nápad.
Následně jsem slyšela, jak Jungkook vyprskl smíchy.

Tae se na něj nechápavě podíval a Jungkook kývnul směrem k Jiminovi.

„Celou dobu čučí do mobilu a když Jin řekne 'Mochi', hned zpozorní a podívá se." objasnil to Jungkook.

„Fanoušci říkají Jiminovi 'Mochi'." vysvětlil mi to Namjoon a já se pousmála. Nejspíš toho o nich mám ještě dost co zjistit.

Yoongi roztrhl pytlík se sladkými koláčky a natáhl ke mně ruku. Do pytlíku jsem sáhla a jednu sladkost vytáhla.

Prohlížela jsem si to trošku nedůvěřivě. Vždycky jsem měla divný pocit z jídla, které jsem neznala.

„Bude ti to chutnat, neboj. Jestli máš ráda jahodové věci, nemuselo by ti to připadat hnusné. Kdybys nechtěla jahodové, máme tu i jiné příchutě." řekl Namjoon a já přikývla, načež jsem se do koláčku konečně zakousla. Pro jistotu jsem měla na klíně připravenou misku, kdybych to potřebovala vyplivnout.

„Chutná ti to?" zasmál se Jin.

„Sama se tomu divím, ale jo. Už vím, co si budu kupovat." řekla jsem se smíchem.

„Dobře, tak ti jdeme vybrat něco dalšího..." řekl Tae a začal mi vybírat další věc, kterou bych mohla ochutnat.

<><><>

Po tom, co jsem snědla neskutečné množství sladkých i slaných korejských potravin a ochutnala doopravdy hodně nápojů, jsme si jen povídali.

„Příští týden natáčíme nový videoklip, poprvé se budeš o náš make-up a vlasy starat ty. Jak se těšíš?" zeptal se Jungkook.

„Těším se, ale jsem nervózní." řekla jsem s nejistým úsměvem.

„Není se čeho bát. Budeš tam mít na pomoc ještě nějaké lidi, ale potřebovali jsme hlavní stylistku, protože naše bývalá odešla na mateřskou." řekl Yoongi.

„Asi tomu nebudete věřit, ale tohle je poprvé, kdy slyším, že jsem hlavní stylistka." řekla jsem překvapeně.

„Určitě budeš skvělá." zasmál se Tae a já přikývla, načež jsem se zvedla a zamířila do koupelny. Po tom, kolik jsem vypila pití, vážně potřebuji na záchod.

Zastavila jsem se před dveřmi do koupelny, když se otevřely a z nich vyšel Jimin. Málem jsem do něj vrazila a on vypadal stejně zaskočeně, jako já.

„Promiň." řekla jsem s malým úsměvem na rtech.

„V pohodě." zamumlal, protáhl se kolem mě a odešel.

Ani jsem si předtím nevšimla, že zmizel do koupelny. Povídala jsem si s kluky a nedívala se kolem.

Když jsem konečně udělala dobře svému močovému měchýři, šla jsem zpět za ostatními. Všimla jsem si, že Jimin už tu není a kluci se o něm nejspíš bavili.

„Nevím, proč sem vůbec dnes chodil, když se s nikým nebaví. Není to od něj hezký vůči Grace." řekl Namjoon a až poté si všiml, že jsem vešla do místnosti.

„Jen ti chci říct, že to není tak, že by měl něco proti tobě. Byl takový už předtím." dodal Namjoon, když si mě všiml a já přikývla.

„To je v pořádku, chápu to." přikývla jsem s úsměvem a posadila se k nim.

„Asi bych měla jít domů. Je už pozdě." řekla jsem, když můj pohled padl na mé hodinky, které ukazovaly čtvrt na dvanáct.

„Taky pojedu domů, chceš tam hodit?" zeptal se Jin.

„Tak jo, děkuji." poděkovala jsem s úsměvem.
Tento večer byl doopravdy hezký.

wrecked | p.jm ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat