33. Kapitola

44 3 0
                                    

Grace's pov

Byl začátek března a blížil se konec našeho turné v Americe. Zbýval poslední koncert v Los Angeles a poté jsme letěli do Evropy, kde jsme měli pokračovat. Mezi Amerikou a Evropou byl volný týden, na který jsme se vraceli do Seoulu a já se docela i těšila. Chybí mi můj byt a Seoul jako takový.

Začala jsem si v maskérně chystat věci, které budu potřebovat a kluci měli mezitím zkoušku před koncertem.

Ozvalo se zaklepání na dveře, které byly sice otevřené, ale dotyčný chtěl být asi slušný.

„Mhm." zamumlala jsem jen souhlasně a pokračovala se svou rozdělanou prací.

„Grace, můžu?" ozval se Jiminův hlas a já se otočila.

„Jistě." přikývla jsem s úsměvem. Došel až ke mně a nadechl se.

„Oficiálně jsou to přesně dva týdny, co jsem čistý. Můj rekord." řekl s nervózním úsměvem.

„Panebože, Jimine! To je úžasný, to... Ani nevím, co říct." vydechla jsem a skočila mu kolem krku. Nečekal to, proto sebou napřed překvapeně trhl, poté mi ale objetí opětoval.

„Jsem na tebe pyšná." zamumlala jsem do jeho ramena.

„Bez tebe by to nešlo." zašeptal. Bylo znát, že pro něj bylo těžké to vyslovit a já se musela pousmát. Jsem na něj ale vážně pyšná.

Odtáhla jsem se od něj a zadívala se mu do očí.

„Dáš sbohem drogám?" zeptala jsem se opatrně s milým úsměvem.

„Slibuji. Pro tebe se to pokusím udělat." přikývl a já se zazubila.

Vyjekla jsem, když mě vzal pod zadkem a vysadil na kosmetický stolek, o který jsem se dosud opírala. Zády jsem se opřela o zeď a zděšeně se na něj podívala.

„Co děláš? Kluci můžou kdykoliv přijít! A je to... Nehygienické. Dochází ti, že u těchto stolků vás líčím?" vyhrkla jsem.

„Prosím tě. Budou ještě nějakou dobu zkoušet. Musíme být rychlí." mrkl na mě. K tomu, jak moc nehygienické to je, se radši nevyjadřoval a spojil jeho rty s těmi mými.

<><><>

Druhého dne jsme odlétali do Seoulu. Zcela upřímně jsem byla natěšená na týden volna, které bude před tím, než se vydáme do Evropy.

V letadle jsem seděla s Jinem, Taehyung a Jimin byli před námi.

„Máš za pět dní narozeniny, ne? Kulatiny, bude ti dvacet! To je velký, chce to oslavu." řekl Jin a já nad tím jen mávla rukou. Taehyung to ale slyšel a prudce se otočil, div si nenatáhl krční sval.

„Jsem pro. Musíš mít oslavu." řekl a já zakoulela očima.

„Ale nemusím. Není to důležité. Jsou to stejné narozeniny, jako každé jiné." zamumlala jsem.

„To tedy nejsou! Dvacet je ti jen jednou, musíš to oslavit.

„Však to vážně není důležité. Kašli na to." škemrala jsem.

Popravdě jsem nikdy neměla příliš ráda rodinné oslavy a myslím si, že ani s kamarády to nebude jinak.

„Neodmlouvej. Tvůj kámoš Jin zlanaří i zbytek a přichystáme ti takovou oslavu, že tě bude přecházet zrak." mrkl na mě a já jen zakoulela očima. Co mi zbývá?

<><><>

Hned večer po příletu jsem se vydala za Jiminem. Neplánuji tam spát, ale chtěla jsem ho navštívit.

Leželi jsme spolu na posteli a koukali na nějaký film, když v tom řekl Jimin něco, co mě donutilo tomu přestat věnovat pozornost a podívat se na něj s nadzvednutým obočím:
„Ta herečka je sexy."

„Co jsi to řekl?" nadzvedla jsem obočí a zapřela se o lokty, abych byla v takovém polosedu a mohla se na něj podívat.

„Že je ta here-"

„Jo, já to slyšela." odpověděla jsem.

„Tak o co tedy jde?" zeptal se nechápavě.

„Nic. Já jen, že to říkáš ve chvíli, kdy vedle tebe leží někdo, s kým už skoro dva měsíce spíš." zamumlala jsem.

„Pořád nějak nechápu, co se děje." uchechtl se a já se plácla do čela.

Jsou chlapi vážně tak moc tupí?

„Aha, už vím. Žárlíš." uchechtl se.

„Já nežárlím! Jen mě fascinuje, že nemáš problém tohle říct o někom jiném, ale že bys někdy něco takového řekl mně, to ne." odfrkla jsem si.

Jimin mi za ty dva měsíce řekl možná tak dvakrát, že jsem krásná, to je ale vše. Chápu, že lidi si takové věci říkají běžně ve vztazích, ale i já bych to chtěla slyšet. Občas je to potřeba, protože moje sebevědomí nikdy nebylo příliš vysoké.

„Říkám ti to pořád." rozhodil rukama a já se na něj podívala s překvapeným pohledem.

„Jo? A kdy naposledy?" řekla jsem kousavě a on se zamyslel. Poté odvrátil hlavu a já se zasmála.

„No, tak vidíš."

„Vážně žárlíš, protože jsem řekl o herečce, že je sexy?" zeptal se a já se jen začervenala, načež jsem sklopila hlavu a koukala všude možně, jen ne na něj.

On se ke mně přisunul, vzal mou bradu mezi prsty a donutil mě se na něj podívat.

„Hej. Jsi sexy, Grace." řekl tiše a jeho hnědé oči se vpíjely do těch mých modrých.

„To říkáš jen proto, abych ti dala pokoj." zamumlala jsem.

„Tak já nevím, co chceš slyšet. Ale ne, neříkám to jen proto, abys mi dala pokoj. Kdyby ses mi nelíbila, nespal bych s tebou." řekl tiše a poté mě políbil. Podle toho, jakým způsobem mě líbal, jsem poznala, že se schyluje i k něčemu dalšímu, proto jsem to co nejdříve zarazila.

„Já dneska nemůžu." zašeptala jsem.

„Proč ne?" řekl nechápavě.

„Dostala jsem to." odpověděla jsem tiše.

„Co jsi d- Jo aha, už to chápu." řekl a zklamaně se odtáhl.

„Předpokládám, že můžu jít v tom případě domů?" uchechtla jsem se.

„Ne, zůstaň ještě chvilku. Dokoukáme to." řekl a dal mi ruku kolem pasu, načež si položil hlavu na mé břicho.

Zahřálo mě to u srdce - pomáhám mu, aby se opět stal tím klukem, kterým býval před smrtí Jae. A daří se mi.

wrecked | p.jm ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat