Yanağımda sulu öpüçükler hissederek uyandım. Annem yine beni uyandırmaya çalışıyor sanırım. Ama başarısız olucak busefer uyanmicam. Ben yanağımı sildim.
„anne boşuna uğraşma kalkmicam." Dedim ve devam uyumaya calı-tım. CALIŞTIM! Bir kıkırdama duydum ama bu kıkırdama annemin değildi. Ben selçukdaydım daha. Hemen gözlerimi açtım ve selçuğa baktım, bana sırıtan selçuğa.
„selçuk?" dedim şaşkınlıkla.
„aa ben senin annenim nasıl bana selçuk dersin?" dedi ve devam sırıtı. Sonra benim aklıma iyi birşey geldi.
„annemi. Yok ya, sen karıştırdın herhalde. selçuk ABİ unuttunmu. Anneme öyle dedinya." Dedim ve gülümsedim ona.
„selçuk?" diyen bir kız sesi, galiba cansu abla. Olamaz, neyapıcam. Ben selçuğa baktım sorar bakışlaral. O hemen yataktan fırladı ve kapıya koştu. Kapıyı açtı ve hemen kapattı.
„selçuk neoluyor? Ne saklıyorsun bakalım?" diyen cansu abla. Sanırım kapının dibindeler.
„hiç şuan müsayid değil oda." Ah selçuk yanlış anlıyacak şimdi hiç öyle denilirmi.
„omg yoksa eve bu saate kızmı attın. Hemde bu saate?" dedi canus abla.
„abla sende hep eve kız atıyormuşum gibi konuştun ha." Diyen selçuktan şüpelenmeye başladım. Yoksa bu eve kızmı attıyordu?
„vallah ben bilmem biz uyurken nelere olur." Diye birşeyler ima etti. bittin sen oğlum.
„saçmalama" diye bağırdı selçuk.
„doğru şimdi kız filan kızar. Bak içerdeki kız filan atmıyor bu, sen ilksin kızma ona." Bana diyen cansu abla. Ah sen bilsen cansu abal.
„ablaaaaa git artık." Diye kızdı.
„tamam ya pardon." Kıkırdayarak gitti.
Selçuk içeri girdi ve kapıyı kapattı. Hemen yanıma geldi. ben yatakta badaş kururarak oturuyordum. Ona sinirli bakışlarımı attım.
„sen eve kızmı atıyorsun?" kızarak sordum. O güldü.
„evet sen ne zandın" dedi ve devam güldü. Pislik. „seni attım ya eve." Ha şöyle desene. „hem sen bana büyü yapmıştın unuttunmu? Cadısınya, bana büyü yaptın senden başkasını görmeyim diye." Kahka attı.
„ah doğru cadı. Bana artık süpürgemi versende eve gitsem." Dedim ona gülümseyerek.
„son model süpürgem var. Saçım. (sacını gösterek) hasta olmaman için saçımı süpürge ettim kızım. Ben götürürüm seni. Hadi kalkta gidelim artık." Dedi ve yataktan kalktı. Ablası evde ve ben odadan çıkıcam. Öylemi? Yok çıkmam.
„ablan evde çıkmam odadan o burdayken." Dedim ve elerimi göğsümde birleştirdim. Oda hemen yatağa attı kendini.
„iyi burda kal ozaman. Annenede dersinki. (sesini incelterek) anne ben selçuk abimde kalıcam." Deli ya.
„saçmalamayı kes eve gitmem lazım." Dedim gayet ciddi bir şekilde.
„neyapmamı bekliyorsun? ‚abla manitam eve gitmek istiyor. Senin yüzünden gidemiyor. Sen bir çıksana evden' diyemem herhalde. yada istersen camdan atlayalım. Nedersin?" yani tek care sanırım ablasına gözükmemek lazım. Ben ayağı kalktım ve cama yöneldim. Camı açıcaktımki elimin üstüne koydu elini.
„saçmalama. Camdan atlamicaksın cidden." Dedi ve benim diğer elimi tuttu ve beni çekmeye başladı peşinden. Kapıyı açtı.
„ya görürler" dedim. O bana döndü.
„görürlerse görsünler ne olucak sanki"
„ben istemiyorum şimdi." Dedim ve elimi çektim elinden, yani çekicekmtim omadı.
„görmez kimse, ablam çıkmışktır bile." Dedi ve beni tekrar arkasından çekiştirmeye başladı. Ben ama arkada yürümekten sıkıldım ve yanına gittim.
„yavaşla" dedim
____
Bizim sitenin önündeydik. Ben ona baktım ve ona yaklaştım. Onu öpmek için. Yanğına doğru yaklaştım. Öpücektimki yanağını, o yüzü çevirdi ve ben dudaklarını öptüm. Dudak?......
„ne oldu güzelim şokamı girdin?" dedi. Ben sırf şaşkınca önüme bakıyordum. O elini yüzümde salıyordu ve bu gerçekten sinir bozucudu. Ben sinirlendiğim için arabadan hemen indim. Binaya doğru yürüyordum.
Beni öptü. Yani ben onu öptüm. Ama ben yanağını öpücektim. Asansöre bindim. Elim dudağıma gitti ve gülümsedim. Bir rahatsız eden bir his vardı içimde. Aslında iyi bir his ama ben bu hissin şimdi gitmesini istiyorum. Baksana aptal gibi sırıtıp duruyorum. Ah selcuk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nereden bilebilirdim ki?
Teen FictionGenç bir Kız ve Ailesi, Almanyadan Türkiyeye temelli tasınıyorlar. Yeni Okul, yeni Arkadaslar ve ASK. Ama " Nerden bilebilrdi ki " bir kac hafta önce hayatı bi Türkiyeye adım atmakla bukadar deyiSicegini. _____ Türkiyeye temeli tasinmakmi? Bu benim...