Selçuk´dan
Okula herzamanki gibi erken gidiyorum Evde durmayi pek sevmem. Herkez işte oluyor, bende evde yanlız oluyorum ve sıkılıyorum. Ablamın Partisinde, onu orada yanlız oturduğunu görünce, onun yanına gittim ve birlikte konuştuk. O bana sorunca sevgilim varmı diye, çok şaşırdım, hiç beklemezdim böyle bir soru. Ve sonrada sevdiğim varmı diye sordu. Bende var dedim, çünkü gerçekten var. Ben cevap verdikten sonra, bana atar yaptı. Çok tatlı ve çok güzel bir kız. Öteki kızlar gibi değil. Dürüst, ağzına geleni diyor, sinirleri bozuk olunca. Tabi bunun kötü yanıda var, kalpkırabilir kolaylıkla ama vicdanlı bence. Acaba gerçekten benim düşündüğüm gibi birimi? Bilmiyorum. Doğum gününde olanları unutmak istiyorum, Burcu benim kafamı karıştırıyor.
Okul her zamanki gibi sakin, bir kaç tane öğretmen ortalıkta geziniyor o'kadar. Sınıfın kapısı açıktır, çünkü ben hep erken geldiğimden öğretmenler açık bırakıyor Sınıfı. Kapalı olursada ben öğretmen çağrırım kapıyı acması için. Sınıfı girdiğim de…..
Ben şaşkınca: Burcu?!
Burcu bana saf saf baktı, artık safmı desem şaşkınmı yoksa sincapmı. Ablam Burcuyu Sincapa benzetmiş. Yine gülesim geldi ama tuttum gülmemek için. Sırama geçtim.
Ben: Sen neden erken geldin?
Burcu: Sen neden erken geldin?
Ben tabi anlamıyorum neden böyle yapıyor. Neden o günü iyiydi birden, ben diyince sevdiğim olduğunu, bana kızdı? Benim aslında kafamda birşeyler geçiyor neden diye ama emin değilim.
Ben: Ben hep erken gelirim hergün, evde sıkılırım…. (Burcu benim sözümü kesti)
Burcu: Tamam yeter bu kadar. Ben evde sıkıldım malesef gece uyuyamadım kalktım erkenden geldim
Ben sinirli bir şekilde: iyi yapmişsın!
Burcu kalktı ayağı çıkıyordu sınıftan. Nereye gidiyor bu şimdi? Ne hakla bana böyle davranıyor? O cıktıktan sonra bende peşinden gittim. Sormaya neden böyle davrandığına. Burcu Okulun bahcesine gitti bir Banka oturdu. Bende onun yanına gittim ve oturdum.
Burcu: Peşimden gelme! (kalktı ayağı)
Bunun benimle sorunu ne? Olmaz böyle çözmeliyiz bunu.
Ben Burcunun Arkasından bağırarak: Bana böyle davranmaya hakkın yok. Ben sana birşey yapmadım. Ha birde peşinden gelirim, istesende istemesende. Bana emir veremezsin, Sincap!
Burcu bana sinirli sinirli bakarak: Bana Sincap demiceksin
Ben: Bana emir veremezsin demiştim Sincap
Burcu: Nedenmiş o? sen bana Sincap diye biliyorsun ama
Ben: Neden dediyimi bilmiyorsunki
Burcu: Neden diyiyorsun bana Sincap?
Ben: Sincaplar hep kaçar, sevmek istesende, korkutmak istesende, fotorafını çekmek istesen bile kaçar. Kafasına göre takılır. Sende aynısını yapıyorsun. Suratında Sincapa benziyor.
Ben sözümü bittirdikten sonra, Burcu önüne baktı gitti. Benim bu sözüme sinirlendi. Neden sinirleniyor, sincap tatlı bir hayvan. Ben artkasından yürüdüm, o fark etmedi birşey. Gitti Okullun arkasına bir yere oturdu. Ben Burcuya seslendim ama benim yüzüme bakmadı.
Ben: Bana neden böyle davranıyorsun?
Burcu: Sanane (kalktı ayağa yürdü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nereden bilebilirdim ki?
Teen FictionGenç bir Kız ve Ailesi, Almanyadan Türkiyeye temelli tasınıyorlar. Yeni Okul, yeni Arkadaslar ve ASK. Ama " Nerden bilebilrdi ki " bir kac hafta önce hayatı bi Türkiyeye adım atmakla bukadar deyiSicegini. _____ Türkiyeye temeli tasinmakmi? Bu benim...