46. Bölüm

53 4 0
                                    


Onun burada ne işi var? Okulumu nereden biliyor? Onun değişik gözlerine bakakaldım, sonra elerimize gitti elini hemen çekti farkedince oda. O yutkundu ve ben oküsürerek yere eydim kafamı.

"Burcu?" diyen esraydı. Aman allahım yanımızdaymıdı bu? Hiç fark etmedim bile.

"Eeeemmm... Esra..." diye takılı kaldım. Ne diyicektim ben.

"Ben cağrı" diye tanıştırdı kendini cağrı. Evet tanıştırıcaktım. Beynim durdu. Cağrı elini uzatı ve tokalaştılar.

"Bende esra memun oldum." dedi esra.

"Bende." dedi cağrı. Burcu beynini çalıştır hadi. Birşey söyle birşey sadece bir cümle soru, bilmoyorum de işte. Ha buldum.

" sen benim okulumu nereden biliyorsun?" evet yani nereden biliyor takipmi etti yoksa.

"Burcu ben dedim seni bulurum" diye havalandı.

"Sen uçakmısın?" diye sordum. Cağrı bana anlamayarak baktı, esrada.

"Hayır, yani niye havalanıyorsun?!" dedim ve kahkah atmaya başladım. Ama sırf ben ötekiler mal mal bakıyor bana. Salaklar ne anlarlar.

"Herneyse sen beni takipmi ediyorsun? Nasıl hangi okula...." cağrı parmağını dudaklarıma koydu ve susturdu. Ben dudağındaki parmağına baktım. Eeeeeeeeeee??????

"Burcu sen bana tanıştığımız gün söylemiştin demiroğlu koleji diye. Benim başka işim gücüm yok senimi takip edicem." deyen cağrı gülmeye başladı. Aman ne komik. Diye yüzümü bruşturdum.

"Burcu konuşmamız lazım hemen." dedi esra. Evet bencede bir anlatsın benim hakımda neler konuşuluyormuş. Bir banka gectik oturduk. Esra bana uzun bir süre baktı sonra yanımda olan cağrıya. Sanırım istemiyor cağrının duymasını. Ama duya bilir sorun değil.

"Esra başlarmısın artık." dedim ve yutkunup anlatmaya koyuldu.

"Ben anlatıcam ama sen benim sorularımı cevaplican biliyorsun bana güvene bilirsin...."

"Hadi ama" diyen sabırsız bendim.

"şimdi selçuk nerde?" bunu bende bilsem söylicem ya.

"Bilmiyorum"

"Burcu söyleye bilirsin"

"Esra bilmiyorum, bilmiyorum ya. Söylemedi, söylemiyorlar. Bilmiyorum işte."

"Okuldan kayıdını aldırmış" sesizce söyleyen esraydı. Nasıl yani? Gerçekmiymiş.

"Yani öyle diyorlar." diye düzelti kendini. Ben sesiz kaldım devam konuşaması için.

"Siz ayrılmadınız gercekten?" diye sordu esra.

"Evet ayrılmadık ama ben düşünüyorum." dedim doğruyu söyleyerek.

"Ne sen ayrılacakmısın?" diye birden sordu cağrı. Onu unutmuştum bile. Ben ona baktım. Sevinmiş gibi söyledi. Ama boşver.

"Evet bilmiyorum kafam karışık." dedim yüzümü ellerimin içini alarak.

"Burcu neden?" diye sordu esra.

"Boşver şimdi devam ett"

"Tamam burcu şimdilik boşveriyim. Ama sunu bilki...siz siz çok yakışıyorsunuz. Siz BuSe siniz, ayrılamazsınız."

"Busemi bu çok saçma buse" cağrı gülmeyd başladı buse buse diye.

"Cağrı zaten komiklik yapıyorduk. Yeter sus." dedim ve susturdum cağrıyı.

Nereden bilebilirdim ki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin