Uyarı: VİDEOya sonradan bakın, anlamanız için!
_________
„SÜPRİZ!“
Ben şaşkınlıkla: Sizin burada ne işiniz var?
Esra: Bizi almicakmısınız içer? Şaşkın
Ben: kusura bakmayın, gelin içeri
Engin Abim: kimmiş Burcu?
Ben: Arkadaşlarım
Engin Abim: Hoşgeldiniz kızlar. Burcu ben çıkıyorum
Ben: Tamam Abi
İnanamıyorum kızlar gelmiş. Neyseki sinirimde geçmişti. Şuanda sarhoş gibiyim. Ne Selçukla konuştuğumu hatırlıyorum ne başka birşey, çok yorgunum, beynim yoruldu.
Arzu: Burcu Bu Tarz Benimi izliyorsun? Süper bayılırım
Ben: bende yeni açtım. Kızlar ne içersiniz?
Berin: Boşver birşey içmek istemiyoruz, biz senin bizi affetmeni istiyoruz.
Ben: Ooo ben çoktan affettim haberiniz yok
Su: Burcu ben çok özür dilerim. Bizimde bilmemiz seni bukadar rahatsız ediceni bilseydik.
Ben: Hayir, ben sizin bilmenize kızmadım. Bunu Berin size anlatığı için kızdım. Bana düşer bunu anlatmak. Ben size söylerdim zamanı geldiğinde. Birde Okuldakiler duyar diye korktum, bence bu çok normal birşey. Sizi daha tanımıyorum ve hemen güvenemem.
Fahriye: Haklısın canım, boşverelim şimdi bunu unutun.
Arzu: Susun be, anlamıyorum birşey
Su: Ay Arzu biz buraya Televizyon bakmaya gelmedik
Annem nerede kaldı? Bi bakıyim belki yazmıştır.
>>Annem ben halanla dışarı çıktım, gelirim birazdan.
<<Tamam, Anne ama önceden haber verseydin merak ettim.
Salona gittim baktım Kızlar yok, tek Arzu oturmuş Televizyon izliyor. Sonra ses duydum. Bunlar benim odamdalar.
Ben: Kızlar napıyorsunuz?
Su: Burcu odana bayıldım
Fahriye: Kıyafetlerin süper, Burcu
Berinde yatağıma yatmış öylecek: Ben yatağını Seviyorum, çünkü kendi yatağıma hatırlatıyor
Esra: Arzuuuu! Kızım gel artık, kapat şu Televizyonu!
Arzu: Tamam geldim
Fahriye: Kızlar birşey yapalım
Su: Ne yapabiliriz
Arzu: Bu Tarz Benim oynayalım
Benlen, Esra: Yok artık, aa aynı anda konuştuk. Aaa yine
Ve hepimiz gülmeye başladık, hani bazen olur ya öyle aynı anda konuşmak sonra birdaha olur.
Ben: Buldum gelin benimle
Fahriye: Napıcaz sen söylesene bi
Ben: gelin işte ya. …… bakın kızlar burası Abimin odası
Esra: Bayğı düzenliymiş, erkekler böyle olmaz normalde
Ben: Benden daha düzgün kendisi hahahahahaha. Tamam boşverin, Play Station 3 oynicaz
Su: Ne! Burcu allah aşkına, birde futbol aç onu oynayalım tam olsun
Ben: Hayır futbol yok, bak ben bu oyunu almıştım, her doğum günümde Arkadaşlarla oynardım. Bu bir Dans oyunu, bu Elimdekine Move Controller diyorlar, oyunun ismide "Dance Star Party" (Medyada Video) bunu ellinde tutarak Dans ediceksiniz. Hep iki kişi oynaya bilir.
Esra: Süper
Su: Hemen aç oynayalım
Arzu: bayıldım
Ben hemen oyunu taktım. İlk önce benim yalnız oynamamı istediler, göstericekmişim. Bende bi şarkı seçtim „Rihanna – Road boy“ ve dans ettim. Ben oynadıktan sonra Berinden istedi ama benimle oynicakmış ve birlikte oynadık.
Sonradan Eve biri geldi. Annemdir herhalde. Annem, Halam ve Reyhan Ablam geldi. Ben tabi gittim hemen Halamla ve Reyhan Ablamla Selamlaştım. Reyhan Ablamıda odaya çağırdım. Biz girerken, Arzu ve Su dans ediyordu, onlarda Reyhan Ablamı görünce utandılar ve dans etmeyi bıraktılar. Bende tabi durdurdum oyunu.
Reyhan Ablam: Kızlar niye durdurdunuz, oynasaydınız devam. Ben Reyhan bu arada
Kızlar Selam verdiler ve ''Menun oldum'' diyerek kendilerini tanıttılar. Reyhan Ablamda oynamak istedi ama benimle değil Su ile oynadı. Su da tabi utandı ama oynadı, inanabiliyormusunuz Su öyle güzel oynuyorki herkezi yendi. Cadı Kız.
Bizaman sonra sıkıldık, Kapattık oyunu. Geç olmuştu kızlar Eve gitmek istiyordu ve gittiler.
Reyhan Ablam: Burcu hadi hazırlan, gidiyoruz!
Ben: Nereye?
Reyhan Abla: Arkadaşımın doğum günü oraya gidicez
Ben: Yani davetsiz Misafir olarak gideyım diyorsun
Reyhan Ablam: O çağırdıki
Ben: Öylemi beni nereden tanıyor?
Reyhan Abla: Ben anlattım oda tanişmak istedi. Hadi fazla konuşma hazırlan
Çok sevindim ve hemen hazırlanmaya gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nereden bilebilirdim ki?
Ficção AdolescenteGenç bir Kız ve Ailesi, Almanyadan Türkiyeye temelli tasınıyorlar. Yeni Okul, yeni Arkadaslar ve ASK. Ama " Nerden bilebilrdi ki " bir kac hafta önce hayatı bi Türkiyeye adım atmakla bukadar deyiSicegini. _____ Türkiyeye temeli tasinmakmi? Bu benim...