Bıktım. Okuldan bıktım. Bıktım. Yoruldum. Nezamandı bu tatil ya. buaralar olması lazımdı. hem karne filanda alıcaktık. Berin kafasını herzamanki gibi benim omuzuma dayamış uyuyordu, servisdeydik. Off şimdi tüm hafta almanca derslermi görücektik. Nefretlik ya. istemiyorum ya. selçuklada daha konuşucaz. Bana neden kavga etiklerini söyliyecek yoksa ben kaana gidip sorarım.
Birden omuzumda bir ıslaklık hissettim. Bune ya? baktığımda, berinin iğrenc salyaları omuzuma akıyordu. Iiiğğğğ berin.
„off berin kalk ya……. offff iğrenc. ……Agızını kapada uyu.“ Berin bana uykulu bir ifade ile baktı ve kafasını busefer yanındaki kızın omuzuna yasladı. Deli ya bu kız.
____
Berinini hiç uyandırmadan indim servisden. Bahcede selçuğu gördüm ve bir gülümseme yayıldı yüzümde. Hava güzeldi ama haftaya kar yağıcakmış. Ovv bana kışlık mont lazım, bir ara alıyim. Benim ceketlerim almanyada kaldı.
Selçuğa baktıktan sonra ona doğru yürüyordum ve bana kötü kötü bakan gözler gördüm, yeşil gözler. Kaanın gözleri. Ona baktığımda durdum. Selçuğa baktım. Oda bana bakıyordu ve kaana. Korktum lan, ben en iyisi arkamı döneyim. Arkamı döndüm ve okula kapısına yol aldım. Birden biri bana seslendi.
„burcu…. Burcuuuu“ kaandı. Ben ama ona hiç bakmıyordum. Neden cağrıyorki beni? Bunu ona baktıktan sonra öğrenebilrsin salak. Bir el hissetim omuzumda. Mecburen ona döndüm. Sinirli duruyordu.
„konuşucaz!“ dedi ve beni sürüklemeye başladı.
„kaan dur ya. ben kendim yürürüm.“ Dedim.
„doğru yolu secemesin ama. Sen yanlış yolara saparsın şimdi.“ Dedi bana birşeyler ima ederek. Ben çok iyi anladım neyi ima etmek istiyor diye. Beni okulun arka bahcesine çekiştirdi.
„bırak artık şu kolumu.“ Dedim ve hızla kolumu çektim. O durdu ve bana baktı.
„sen nasıl selçukla olabilirsin ya? ben varken nasıl.“
„sen varken nasılmı? Nasıl yani senimi sevmem lazımdı? sence böyle şeyleri insanlar kendilerimi seciyor?“ dedim ona kızarak.
„ben senin hep kötü zamanlarında yanındaydım. O seni üzdüğü zaman sen benim kolarımda ağladın. Sen birde bana şimdi beni sevmediğinimi söylüyorsun. Benmiydim akşam akşam yanlızım beni gelip alırmısın ve gecelere akalım diyen. Benmiydim yanımda uyu diyen. Benmiydim kolarımı sana sararak uyuyan. Söylesene, bunları ne için yaptın. Benim duygularımla oynamak içinmi. Sen nasıl birisin ya. o çocuk seni üzüyor ve sen……“ beni onu acıyarak dinlerken birden sözünü kesti biri.
„bir saniye. Şimdi ben doğrumu duydum. (kahka attı) şimdi siz birliktemi yattıniz?“ dedi selçuk gülerek. Yatık? Şimd o kelime biraz iki anlamlı oldu. Uyuduk desek daha iyi. Aman ben nediyorum yaa? Selçuk herşeyi duydu. Fuck fuck fuck fuck fuck fuck. şuan yer yarılsa ve içine girsem gibi bir durum var. Ben ne diyicem şimdi?
„evet birlikte yattık.“ Dedi kaan bir inadla. Neyapıyor bu çocuk?
„doğrumu bu burcu?“ gülerek sordu. evet doğru. Ben cevap veremedim. Ne diye bilirimki. Evet hayatım doğru ben kendi isteyimle onunla sarılarak uyudum. Yok artık. Ben arkamı döndüm onlara ve gitmeyi karar verdim. Yerin dibine giden yolu aramaya koyuldum.
„burcuuu! Sakın bir yere kımıldama sakın! Olduğun yerde dur!“ dedi selçuk sinirli bir şekildi.
„burcu görmüyormusun sana nasıl davranıyor. Sen nasıl buna katlanırsın. neden kendine bunu yapıyorsun. Ben kıyamazdım seni……“ evet devamı nereden. Arkamı döndüm ve kaan yerde yatıyordu. Selçuk sinirle bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nereden bilebilirdim ki?
Teen FictionGenç bir Kız ve Ailesi, Almanyadan Türkiyeye temelli tasınıyorlar. Yeni Okul, yeni Arkadaslar ve ASK. Ama " Nerden bilebilrdi ki " bir kac hafta önce hayatı bi Türkiyeye adım atmakla bukadar deyiSicegini. _____ Türkiyeye temeli tasinmakmi? Bu benim...