Bizim binaya doğru yürüyordum. Asansöre vardığımda 7. kata bastım. Kapı tam kapanmak üzereydiki, bir ses duydum „Dur“ diye. Biri ellini salladı ve Asansörün kapiıları tekrar açıldı.
Ben: Berin?
Berin ( nefesis bir şekilde): Kız…. Nerdeydin sen?...
Ben: Berin, Sen beni neden beklemedin? Hemen gitmişsin
Berin 7. kata basarak: ben Servis deydim. Seni orda bekledim. Ama sonra Servis kalktı gidiyordu. Hasan Amcayı (şöför) zar zor durdurdum. Yok neymiş „siz benim arabama bindiyiniz andan itibaren, bana emanetsiniz. Ben şimdi indirirsem ve sana birşey olursa suçlu ben olurum“ ama tabi ben halletim.
Asansörden indik bizim Evin kapısını çaldık. Annem açtı.
Annem: Kızım nerdesin sen? Biraz geç kalmadın mı?
Ben: Anne, Öğretmen benimle konuştu sonra Servisi kaçırdım
Annem: cittiymisin? Nasıl geldin şimdi?
Ben: Sınıftan bir Arkadaş bıraktı beni
Ay çok güzeldi. Biz tanıştık sonunda onunla. Çok tatlı bir insan kendisi. Ama neden böyle yalnız takılıyor? Çokta güzel gözleri var, kahve rengi, kiprigleri çok güzel uzun, Elmacık kemikleride onu daha da yakışıklı göstermiş.
Berin: Burcuu, gelsene içeri, napıyorsun?
Ben: Ha, tamam geliyim, dalmışım
Berin: Bana ne olduğunu anlatman lazım.
Biz odama girdik ben direk yatağıma yattım. Berin bana bi acayip bakıyor. Ellini salıyor „beni duyuyormusun, leyla“
Ben: duyuyorum!
Bu benden çok şüpelendi. Bende bi acayipim. Madem Berine söylemek istemiyorum. Hareketlerimi dikkat etmem lazım. Ama neden söyle miyorum? Hiç bilmiyorum, içimden gelmiyo. Berin benim fotorafımı çekti „hey napıyorsun?“
Berin: Watsapp gurubuna yolladım
Ben: niye ya?
Ben direk Telefonu elime aldım. Resime baktım. Ya bu kız deli ya. Öffff, tipe bak. Dur ben sana napıcami bilirim. Berine bi bakiş attım. Oda gıcık gıcık sırıtıyordu. Bende başladım onu, gıdıklamaya. Berin bi gülüyor. Ooo süper sayıf noktasını buldum. Ayaklarının altı. Beni tekmelemeye çalışıyor, ben ama ayaklarını sıkı sıkı tutuğum için ve çok fena gıdıkladığım için birşey yapamıyor. „yapma Burcu!“ „lütfen Burcu!“ „yaaaaa“. Ve bende çabuçak onun fotorafını çekip yoladım guruba. Intikamim benim çok güzel oldu. Berin hemen ayaga kalkıp, aynaya baktı.
Berin: Aman allahım. Saçımın haline bak. Sen çittiyi çittiyi böylemi resmimi yoladın? Ya burcu….
Ben: sen her halinle güzelsin, güzelim hahahahahahahaha
Berin: Burcu! Benim yüzüme bak!
Ben: Evet dinliyorum
Berin: Seni kim Eve bıraktı? (sırıtarak)
Ben: Şey ……. Eeeee …. Şey bıraktı
Söyleyimi, söylemeyimi. Napiyim, Napsam. Boşver söyle gitsin
Berin: Kim? Söylesene
Ben: Selçuk bıraktı
Berin: Selçukmu? Ne alaka
Ben: Selçuk işte
Berin: O burada oturmuyorki. Ümraniyede oturuyor.
Ben: Vallah. Yardıma ihtiyacın vardı yardım ettim dedi. O neden Ümraniyede okula gitmiyorda, buraya kadar geliyor?
Berin: Bunu bende bilmiyorum. Peki Kaanla neden dönmedin Eve?
Bune demek şimdi Berin biliyormu Kaanın beni Eve bırakmak istediyini.
Berin: Kaanla döndüm Eve, gördü aldı beni. Ve sanada sorduğunu anlattı.
Ben: Ne bileyim. Pek hoşlanmadım
Berin: Gerçekten Mi? İlk kız sen olursun ondan Hoşlanmayan
Ben: Bune demek şimdi?
Berin: Okulda gördüğün her kız ondan hoşlanmışdır birkere, hatta ben bile.
Ben: Bilmiyorum, ben pek hoşlanmadım
Berin: O senden hoşlanmış, haberin olsun
Ben: Sana öyle birşeymi dedi?
Berin: Demedi ama beli bu sen fark etmedinmi. Sana okulda nasıl, baktı.
Ha evet, hani bana öyle gelmiştir dediyim zaman. Gerçekten seviyormudur? Aslında çok tatlı bir Çokcuk. Çokmu ön yargılıyım. O yeşil gözleri süper sarışın saçlarına yakışıyor. Beni bugün yanına çağırdı ve Eve bırakmak istedi. Ama Çiğdem var. Offf Burcu.
Berin: Burcu, ne olursun benimle paylaş, düşüncelerini lütfen
Ben: Tamam. Anlatıcam ama dışarı sahile gidelim
Berin: Bu süper fikir ben iki dakika Eve gidiyim üzerimi deyiştiriyim gidelim
Ben: Senin işin 2 dakika sürmüyorki sen ançak yarım saate hazır olursun.
Berin: Tamam 10 dakika. öptüm hadi.
______________
Zamanım oldukca yazıyorum. Hiç bilmiyorum hoşunuza gidiyor mu. Bilmek isterim. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nereden bilebilirdim ki?
Teen FictionGenç bir Kız ve Ailesi, Almanyadan Türkiyeye temelli tasınıyorlar. Yeni Okul, yeni Arkadaslar ve ASK. Ama " Nerden bilebilrdi ki " bir kac hafta önce hayatı bi Türkiyeye adım atmakla bukadar deyiSicegini. _____ Türkiyeye temeli tasinmakmi? Bu benim...