28. Bölüm (Yumruk)

189 9 0
                                    

Berin: Bir ara öğretmenler konuştuğunda ne duydum bir bilin. 

Biz hepimiz Berine baktık ve devam konuşmasını bekledik. 

Esra: Çatlatma (diye kızdı Berine)

Berin: herseneki gibi 1 haftalık sınıfla bir program yapıyordukya. 

Fahriye: evet ders yapmıyorduk o hafta başka birşeyler yapıyorduk…

Ben: Nasıl başka şeyler?

Fahriye: Mesela sınıfla gezilere gideriz. Geçen sene kampa gittik ve doğayı gezdik, öğrendik.

Ben: haaaa anladım

Berin: işte bu sene öyle birşey yok. Çiftli gurublar yapılıcak ve orayı anlamadım ne yapıcaz ama kiminle yapıcağımızı öğretmenler berlirliyormuş.

Esra: Ne bune saçmalık ya?

Ben isyan eden arkadaşlarıma bakıyordum. Ben pek onlar gibi isyan etmedim ama benimde hoşuma gitmedi. Gerçekten çok saçma böyle şeyler. O kişiyle pek aran yok ama onunla yapmak zorundasın. 

Volkan: bırakın bu işleri. Burada okul konuşmiyacaz. Bakın benim aklıma süper bir fikir geldi. (diyip birden ayaği fırladı) 

Volkan devam etti: i want to play a game

Berin: yine ne saçma oyun oynayacaz?

Volkan: durbi kızım?

Okan: bekliyoruz…

Volkan: bahcede yanlız, yada sizin anlayacağınız dilden. Bahcede saklanbac. (diye sırıtmaya başladı)

Fahriye: Havanın karardığını biliyormusun? (diye sinirle volkana baktı)

Volkan: tabikide biliyorum, işte oy yüzden çok eğleneceyiz.

Esra: ben oynamam, korkarım. 

Volkan: akılım volkan abiniz onuda düşündü. Çiftce saklanaçağız.

Fahriye: ben esraylan yapıcam (diyip hemen esraya gülümsedi)

Mert: bence erkek kız daha iyi olur. Hem erkekler kızları koruya bilir (diyip gıcıkca sırıittı)

Volkan: işte benim kuzenim 

Berin: Hay ikiside gerizekalı. Neyse ozaman ben okanı aldım (okana sorarcasına baktı. Okanda onayladı, kafasını salayarak)

Volkan: tamam ozaman ben Burcuyu alıcam. Galiba o benim kafamı hiç şişirmez. Bugün en sessiz kalanı burcu. (ben ona şaşkın bakışlarmı attım)

Ne gerçekten benimi seçti? Bune ya. oynamıyorum abi ya. Mert hemen ayağı kalkıp.

Mert: oğlum ben burcuyu alıcaktım (diye isyan etti)

Volkan: ben önce davrandım (diyip elerini havaya kaldırdı ve gülümsedi, gururlanırcasına)

Mert: olmaz böyleki. Ne biçim bu hem, öyle kıza sormadan bakalım o hangimizi istiyor.

Dediğinde benim gözlerimi görücektiniz. Şaşkınca ikisine baktım. Bakın birini secerdimde ama ikiside aynı bok. Gerçekten oynamicam şimdi ama.

Nereden bilebilirdim ki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin