10.Bölüm (Sonunda Söyledim)

361 19 2
                                    

Ben üstüme normal bir Siyah T-Shirt giydim ve altımada Kot Pantalon. Çantamıda hazırlayıp çıktım. Asansöre bindim, Asansörde yaşlı bir Teyze vardı. Elinde torbalar taşıyordu, ağır Torbalara benziyor. Tabi ben kıyamam yardım etmek isterim.

Ben: Teyzecim, verin ben size yardım edeyim.

Teyze: Ah yavrum, çok sağaol, kolarımda ağırmışti. Allah gönderdi seni. Sen nekadar tatlı kızmışsın. Sen burdamı uturuyorsun? 

Ben: Evet burda oturuyorum. Yeni taşındık.

Teyze: Yoksa siz şu, Almanyadan gelenlermisiniz?

Ben: Evet öyle

11. katta durdu Asansör ve indik. Soldaki kapıya doğru yürüdük. 

Teyze: Kızım gel Kek yapmıştım, gel veriyim sana

Ben: Yok ben gideyim

Teyze: Olmaz öyle, benimi kırıçaksın?

Ben tabi Kıramadım girdim içeri. Ev tam bir yaşlı Teyze Evi. Yalnızmı yaşıyor acaba? Mutfağa doğru yürüdük. Benim oturmamı istedi. Bende oturdum. Aaaa ben Berini unuttum. Dur yazayim hemen ona. >>Berin ben geçikicem biraz, ama gelicem merak etme<< 

>>Tamam, bende hazır değilim zaten<<

>>biliyodum, hazır olmicanı<<

Teyze: Kızım al, yanına Çayda vereyim. Severmisin havuçlu keki?

Ben: çok severim

Bir erkek sesi: Anneanne? Senmi geldin?

Teyze: Evet oğlum, gel Mutfaktayım

Aaaa bu… bu. İnanamıyorum, neydi ismi. Selçuğun Arkadaşı, Cem, evet Cem bu. 

Cem: Burcu?

Teyze: Siz tanışıyormusunuz?

Ben: Aynı Sınıftayız

Teyze: Ah gerçektenmi? Çok güzel, isminde çok güzelmiş

Ben: Teşekürler

Cem: Anneanne, ben sana demedimmi, Markete bensiz gitme.

Teyze: Oğlum gittim geldim, sorun değil

Ben: Teyzeciğim, ellerine sağlık, çok güzel olmuş. Ben kalkıyim artık

Teyze: Afiyet olsun, biraz daha otursaydın

Ben: Yok ben gidiyim, Arkadaşım beni bekliyor

Teyze: Tamam, ama gel yine. Hatta Annenlede gel

Ben: Tabi yine gelirim, güle güle Teyze ve güle güle Cem

Elini salladı Cemde. Kapıdan cıktım, Asansöre bindim ve 1. kata bastım. İnanamıyorum, tesadüfe bak. Cemin Eviymiş. Hiç aklımdan geçmezdi. Asansörden indim ve Telefonumu elime aldım. Berin yazmiş bile.

>>Burcu, bana dedin 30 saat sürer diye, kendin geciktin. Ben bahcedeyim<<

Ben direk bahceye gittim ve orda Berine bakındım. Berin, nerdeki acaba? Göremedim. Allah allah bi yazayim şuna. 

>>Berin ben geldim nerede…..

Gözelerimi kapatı biri: Ben kimim?

Ben: böyle birşey yapıcağın zaman, sesini değiştirmen lazım Berin

Sahile yürümeye başladık.

Berin: Neoldu, neden geciktin?

Ben anlattım, Asansörde bi teyzeyle karşılaşdığımı, ona yardım ettiyimi, sonra Eve davet ettiyini ve Cemin Evi olduğunu.

Berin: hangi Cem?

Ben: Kerem Cem. (ikimizde güldük kahka atık) ya bizim sınıftaki işte.

Berin: Ha doğru. O burda oturuyordu. Sen Gülizar Teyzeyi diyosun. Evet çok tatlıdır Gülizar Teyze.

Ben: Öylemi ismi. Bak hiç sormadım, olsun öğrenmiş oldum.

Sahile vardık ve bir Çaybahcesine oturduk. Ben Limonata istedim, Berin Gazoz.

Berin: Evet güzelim, anlatmaya başla

Ben: Tamam. Bak…………(uzun bir süre sesizlik)……… biliyorum Okulun ilk günüydü ve hiç kimseyi tanımıyorum. Ama ……….ben çok acayip oldum, yani nasıl desem. Ben birisinden hoşlandım galiba.

Berin: Tahmin etmiştim. Cem diyimi?

Ne Cemmi? ne alaka ya? Bu nerden çıktı şimdi. Deli kız ya.

Berin: yani Cemden bahsederken, nasıl gülüyordun, dalmıştında. Okuldada hep otarafa baktın. Biliyordum işte.

Ben: Hayır canım. Hiçte bile. Öyle birşey yok.

Berin: Hadi canım. Ben anladım. Söyle O değilse, kim?

Ben: Şey…….. Sel… ( sözümü kesti)

Berin: Bak diyemiyorsun, O işte.

Napıcam dinlemiyor gıcık kız. Cemmiş, aslında mantıklı yani, Okulda o tarafa baktım ama Selçuğa, Eve geldiyimde dalğındım ama Selçuğun yüzünden, Cemlere gittim ve anlatırken gülerek anlatmışım herhalde ama Selçuğu düşündüğüm için. Demiyimi ya? Ama neden demiyim Selçuk olduğunu?

Ben: Selçuk! (ve Selçuğu Sahile koşarken gördüm)

Bordo renkli kapüşonlu Ceket giyinmiş, altındada gri şort ve Nike Spor ayakkabıları. Kulaklıklarıyla koşuyor. Çok yakışıklı. Acaba ne tür müzik dinliyor?

Berin: Selçukmu? Senin yüzün niye kızardı? Yoksa, sen ondamı…. (sonra oda Selçuğu fark etti) Haaa tamam Selçuğu gördün.

Ben: Ya kızım sen delimisin. Ben anlarım diyorsun, hiç birşey anlamamışsın. Sen beni gerçekten Cemle yakıştırdınmı?

Berin: Neden o yakışıklı

Ben: Gel kalkalım yürüyelim biraz.

Berin: Ya kim ozaman?

Ben: Söylüyorum. Dinle 'Selçuk'. Oh beee!

Berin: Niye Selçuk deyip duruyorsun. Ya şimdi anladım. Sen Selçuğu Seviyorsun. Evet, sen okulda otarafa bakıyordun ama Cemme değil Selçuğa bakıyordun, Eve seni bıraktı ve sen o yüzden dalgındın onu düşünüyordun, şimdide o yüzden kızardın onu gördüğün için. (bi çığlık attı) ama bençe Kaan seni Seviyor.

Ben: Bune alaka şimdi?

Berin: Kaan, senden hoşlanırsa kolay kolay peşini bırakmaz

Ben: Off Berin, saçmalama şimdi, öyle birşey yok.

Berin: İyi öyle olsun, sen öyle düşün

_____________

Ben bile Heyecanlanıyorum yazarken. Gitgide daha da güzel olacak. :D :D

Nereden bilebilirdim ki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin