31. Bölüm (yalan)

215 9 0
                                    

Bu bölüm ve bundan sonrakiler süper olucak hahaha çok mutluyum. Seviyorum sizi okuyucular.

umarım oylarınızı unutmazsınız veya yorumlarınızı :)

İyi okumalar

 Bir barın önünde durduk ve arbadan indik. Kaan çalışana arabanın anahtarı verdi ve kapıya yürüdük. Ben birden durdum Kaana baktım.

Ben: Kaan ben buraya giremem………… yani ben daha 18 olmadım (sona doğru sesim daha az çıktı)

Kaan: öylemi? Hmm, neyse sorun değilki, sormazlar sana yaşını çünkü ben senin biletinim. Hadi içeri girelim artık. (diyip güldü bana)

Ben kafamı saladım ve kapıda duran genç çocuk bizim yaşlarda önümüzü kesti. Ben ona baktım, simsiyah giyinmiş ve bayağı  kaslı biri. Kaana baktım o ona gülümsedi. çocuk bana birde kaana baktı, çatık gözlerle ve sonra gülümsedi. „Kaan bey nezandır gelmiyorsunuz.“

Kaan: abi bir git ya sende çalışan gibi buraya dikilmişsin.

Ben: ne çalışmıyormu yani?

Kaan: buranın sahibi

Benim gözlerim kocaman oldu. çocuk bana baktı ve beni süzdü. Benim üzerimde bugün aldıklarım vardı ceketim arabadaydı ve üşümüştüm.

çocuk: kaan bak burada bugün bir özel party var, herkez giremez

Kaan: abi yap bir torpil. Ben senin kardeşin değil miyim?

Çocuk: tabiki öylesinde ama babam bana fena kızıyor arkadaşlarımı içeri alınca

Kaan: Hamdi amça bana hayatta birşey demez

Çocuk: tamam girin ama kıza dikkat et birşey yapmasın fazla göze çarpmayın.

Kaan kafasini salladı ve çocuk önümüzden çekildi. Biz içeri girdik. O önden ben arkadan. Neden bana dikkat edicekmişki? neolabilirki?

Ben: Neden bana dikkat edicen?

Kaan: çok güzelsinya erkekler üzerine üşüşmesin diye (gülümsedi bana) şaka öyle birşey yok, yani güzelsin tabi ama erkekler üşüşmez, yani çirkin olduğundan değil. off batırdım çok güzelsin bunu bil yeter. Bak önlü birileri burda bir kutlama yapıyor ve sayılı insanlar girebilir, basın yasak, şimdi sen bir fotoraf çekib basına yolama diye dikkat etmemi söyledi. 

Ben: Tamam anladım

Biz oturucak yer arıyorduk. Size birşey söyleyimi ilk defa geldim. Ilk defa bir bardayım. Süper şarkı çalıyor. Girer girmez dans edesim geldi. Kaan bir yere oturdu bende yanına. Bana baktı ve kolağıma yaklaşdı „ne içersin?“ diye sordu. Ben „bilmiyorum, sen ne içersen bende onu isterim“ bağırarak dediğim güldü. Bir çalışsanı çağırdı el haraketi yaparak ve tek duyduğum şey „bira“ oldu. Al işte birde içki içiçektim. Denerim yani beğenmezsem içmem daha. Yani nekadar kötü olabilirki? Gerizekalı başına neler geliçek bu yüzden bir bilsen.

Ben 1 yudum aldım, ov yakıcı. Bir daha aldım ve bir daha, sonra baktım nerdeyse yarısında. Benim başım şimdiden dönmeye başladı. Ben tedirginleştim gibi etrafa bakıyorum beynim dönüyor. Ben kaanın bardağına baktım bitirmişti ve o hiçte benim gibi olmadı. 

Kaan: Burcu? Iyi misin?

Ben bir yudum daha aldım: bilmiyorum. sence? 

Nereden bilebilirdim ki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin