11. Bölüm (Küçük tartışmalar)

354 16 2
                                    

Sabah kalktım, elimi yüzümü yıkadım, Formamı giyindim, kahvaltı yaptım ve çıktım. Ama dur bi ya ben Çantamı unuttum. Kapıyı açtım ve Çantamı cabucak hazırladım ve çıktım. Berin bana ordan bağrıyor, „hadi be kızım“. Bende koşa koşa bindim Servise. Ay ben niye hep bu Servise geç kalıyorum?

Berin: Az kalsın gidiyodu Servis.

Ben: Off, geç kalsaydım ne yapardım ben?

Berin: Yürürdün Okula

Ben: Ama ben bilmiyorumki Okulun yolunu

Berin: Ozaman Selçuğu ararsın seni gelir alır

Ben: Berin ne olursun böyle şeyleri ortalıkta konuşma

Berin: Tamam, Okuldan sonra yürürüz Eve öğrenmiş olursun

Ben: Tamam süper olur

Okula vardık Sınıfa doğru yürürken. Su geldi bana sarıldı, birde bir sırıtması var. Ne oluyor buna. Bunun Artistliği kime. 

Su: Burcu…. Bak o önde kim var

Ben tabi baktim ama hiç birşey anlamadım

Arzuda bir sırıtıyor. Su ve Arzu birbirine bakarak gülmeye başladı.

Ben: Hiç birşey anlamadım

Esra beni kenara çekti.

Esra: Berine anlattın herhalde. O anlattı hepimize ama bence sorun etme tek bizlerin arasında.

Ben: Neee? delirdinmi bu kız? 

Berin gerçekten gerizekalı. Böyle birşey yaptğına inanamıyorum. Çok sinirlendim ona. Nasıl böyle birşey yapabilir. Bizim Aramızdaymış. Tüm Okula duyulursa, ne olucak? Uff inşallah öyle birşey olmaz ya, çok bozulurum, resmen Aşık damgasını yerim. Ama ben ona yapıcağımı bilirim.

Ben: Berin gelirmisin?

Berin: Efendim?

Ben: Neden böyle bir şey yaptın? Çok hayalkırıklığına urattın beni. Hiç beklemezdim senden. Bunu tüm Okul duyarsa ne olur? biliyormusun?

Berin: Burcu lütfen, böyle deme. Hayalkırıklığına uratında nedemek, olurmu öyle şey? Kimse öğrenmez bizim aramızda tek. İnan bana.

Ben: Çok yanlış yaptın çok. Hiç beklemezdim. Ben hiç hoşlanmam böyle şeylerden. Çok kötü oldu. Keşke anlatmasaydım sana.

Berin: Hayır, deme öyle. Hiç birşey olmicak, korkma.

Ben: Sınıfa gidiyorum

Berin: Tamam birlikte gidelim, bekle.

Çok kötü oldu. Ben nekadar aptalım. Hemen güvenirim herkeze. Safım saf. Daha neler diye bilirim „Malım“. Nasıl ben hep aynı hattayı yapabiliyorum. Hemen herkeze güveniyorum. Kendime hep aynı sözü vermişimdir, birisine sır anlatıcağım zaman. „Birdaha kimseye söylemicem, kimseye“ bilmemne. Bak ama Esra kimseye demedi işte, bazilerine güvene bilirim. Ben bunu baştan biliyodum, Esranın güvenilir birisi olduğunu, çünkü düşünmüştüm Esra herkezin sırını biliyordur.

Pelin Hoca: Burcucum, gelirmisin bi?

Ben Pelin Hocanın yanına gittim. Ne istiyor acaba, birşeymi yaptım?

Nereden bilebilirdim ki?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin