Odama girdim, dolabımı açtım. Reyhan Ablamda Annemlerin yanına gitti, orada beni beklicek. Bende dolabimdaki kıyafetlere 10 – 20 dakika baktıtan sonra buldum ne giyicemi. Deri, bol, bordo renkli bir ettek (Volanlı Ettek) giyindim. Üzerimede siyah, bol, V-yakalı bir T-shirt giyindim. Takılarımıda taktım, güzel bir altın renginde kolye ve küpeler. Tabiki Micheal Kors saatimi unutmam, Annem, Babam ve Abim birlikte almışlardı (Saat takıntım var). Siyah ve kadife topuklu ayakkabımı giyindim.
İkimizde Evden çıktık Arabaya bindik. Araba çalışmaya başladığında Radyo çalmaya başladı. Ben çok Seviyorum Arabada müzik dinlemeyi, heleki sesli olunca. Reyhan Ablamlar Ümraniye'de oturuyor o yüzden oraya gittik. Ablamların Evine bi yarım saat sürüyor.
Eve vardığımızda, Reyhan Ablam odasına girdi ve hazırlanmaya başladı. Bende odasida onu bekledim. Zaten belliymiş ne giyeceği, o'yüzden fazla sürmezmiş. Ablamın Arkadaşı Ümraniyede oturuyormuş, o'yüzden çabuk vardık. Oraya vardık ve Reyhan Ablamla birlikte doğum günü olan kızın yanına gittik.
Reyhan Ablam: Tatlım, doğum günün kutlu olsun bitanem
Dogum günü kızı: Canım çok teşekür ederim
Ben: Doğum günün kutlu olsun, ben Burcu.
Doğum günü kızı: Çok Teşekkür ederim, bende Cansu. Sen ne tatlı bir kızsın ya. Bayıldım sana, ay gel birdaha sarılıcam. Reyhan çok tatli bu, baksana nasil giyinmiş, canım benim. Reyhan artık bu kızı yanimizda götürücez, bizimle takılıcak.
Reyhan Ablam: Bakıyorum onu daha çok sevdin benden.
Cansu Abla: kıskanclık yok canım. Kız bu Sincapa benzemiyormu? Bu aynı Sincap, yanaklara bak.
Reyhan Ablam bi kahka attıki. Ya bana Sincap diyor. Aslında tatlı bir hayvan.
Birzaman sonra oturduk, bende kızlardan ayrılıp etrafı gezmeye başladım. Yiyecek, icecek aldım. Dj de bayağı güzel çalıyor. Dans etmek isterimde kiminle? Neyse sonra kızlar dans etmeya kalkar, bende dans ederim.
İçeri girdim, Ablamların yanına yürürken, Selçuk ve Cem mi gördüm. Onların burada ne işi var. Ben oraya şaşkın şaşkın bakıyorudum ve sonrada Reyhan Ablam geldi ''hadi gel, dans edicez.''
Ben: Tamam sen git, ben gelicem
O çok yakışıklı olmuş. Kot bir gömlek giyinmiş, altınada siyah bir pantalon ve beyaz Converse giyinmiş.
Ben Kızların yanına gittim ve başladım dans etmeye. Cansu Abla hemen benimle dans etmeye başladı. Şarkılarda süper. Çok güzel eğlendim herhalde uzun zamandır bu kadar eğlenmedim. Yabancı, Türkçe şarkılar çaldı. Bir Halay çalmıştı ama herkez oynuyordu. Ben oturdum, çünkü çok yoruldum ve Cansu Ablamda peşimden geldi.
Cansu Abla: Gel kız yukarı çıkalım
Bende kaltım peşinden gittim. Odasına girdik.
Ben: Vay odan süper bayıldım. Harika odan var.
Odasını pembeye boyatmış Mobilyalarıda beyaz.
Cansu Abla: Ben hemen üstümü değiştirip geliyorum, çok terledim
Ben „Tamam“ diyerek odadan çıktım ve koridorda asılı olan Resimlere baktım sonra Balkonu gördüm, çıktım balkona Boğaz Manzaralı süper görüntü. Ben saatlerce böyle izleye bilirim bu Manzarayı. Ama ayakta yorulurum en iyisi biryere oturmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nereden bilebilirdim ki?
Teen FictionGenç bir Kız ve Ailesi, Almanyadan Türkiyeye temelli tasınıyorlar. Yeni Okul, yeni Arkadaslar ve ASK. Ama " Nerden bilebilrdi ki " bir kac hafta önce hayatı bi Türkiyeye adım atmakla bukadar deyiSicegini. _____ Türkiyeye temeli tasinmakmi? Bu benim...